دانلود انیمه
Uma Musume: Pretty Derby Season 3 فصل سوم اوماموسومه: دربی زیبا

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
5499 تعداد بازدید
User 5
10
/
7.4
AnimeList Rating
User 7,721
10
/
7.59
MyAnimeList
13
/
13
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Uma Musume: Pretty Derby Season 3 با کیفیت بالا به همراه پخش آنلاین
دانلود انیمه Uma Musume: Pretty Derby Season 3 با کیفیت بالا به همراه پخش آنلاین
عناوین دیگر
فارسی فصل سوم اوماموسومه: دربی زیبا
ژاپنی ウマ娘 プリティーダービー Season 3
معروف به Umamusume: Pretty Derby Season 3

خلاصه داستان انیمه Uma Musume: Pretty Derby Season 3

این انیمه در دنیایی فانتزی رخ می‌دهد که ما در آن به جای اسب، دختران اسب داریم! شخصیت‌های این انیمه تلاش می‌کنند با شرکت در برنامه مسابقه اسب‌دوانی، مقام اول را کسب کنند...


درباره انیمه فصل سوم اوماموسومه: دربی زیبا

در اینجا با سومین فصل انیمه Uma musume مواجه هستیم که در سال 2023 میلادی در قالب 13 قسمت منتشر شده است. در این فصل تمرکز نویسندگان بر روی شخصیت‌های «کیتاسان بلک» و «ساتانو دایموند» است که در فصل‌های گذشته به عنوان دوست و رقیب در میدان مسابقه با یکدیگر مواجه شده بودند. قوس‌های شخصیتی و داستان‌های فرعی برای شخصیت‌هایی که نام بردیم، بیشترین تمرکز نویسندگانِ این فصل را به خود اختصاص داده‌اند. با اینکه به طور کلی این فصل از این انیمه افت محسوسی را در زمینه شخصیت‌پردازی از خود نشان می‌دهد، اما گیرایی روایت خود را حفظ می‌کند، خصوصاً در پایان‌بندی. اگر فصل‌های قبل را دنبال کرده باشید به خوبی می‌دانید که «شخصیت‌پردازی» و «آواز» لحظات همیشگی این انیمه را تشکیل می‌دادند.

 در این فصل نیز به وفور چنین لحظه‌هایی را داریم (به‌خصوص صحنه‌های اکشنی که مشابه فصل دوم هستند) اما مشخصاً یک افت کلی در کیفیت نهایی کار می‌بینیم. بیشتر بینندگان از افت کیفیت انیمیشنی سریال ابراز ناراحتی کرده‌اند و کم‌کاری نویسندگان در گسترش و توسعه شخصیت‌هایی که در فصل‌های قبل خوش درخشیده بودند را نکوهش کرده‌اند. برای مثال انگیزه‌های بسیاری از شخصیت‌ها غیرقابل‌باور است و قوس‌های شخصیتی آنان ممکن است به دل تمام طرفداران ننشیند. با این حال دنیای دختران اسبی همچنان ادامه دارد! اگر از طرفداران دوآتیشه‌ی این مجموعه هستید و شخصیت‌های این دنیا را به دقت دنبال می‌کنید، فصل سوم می‌تواند با تمام نقص‌هایش، دنباله‌ای بر قصه‌ای باشد که برای چندین فصل آن را دنبال کرده‌اید. برای دانلود این انیمه با بالاترین کیفیت به همراه زیرنویس فارسی هماهنگ، می‌توانید از لینک‌هایی که در همین صفحه از سایت انیمه لیست برای شما قرار داده‌ایم استفاده کنید. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-01-09 19:02:12
    کسی تاریخ انتشار فصل سومش رو میدونه؟
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.