دانلود انیمه
Shy شای

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
8309 تعداد بازدید
User 18
10
/
6.33
AnimeList Rating
User 20,907
10
/
6.72
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Shy به صورت کامل با زیرنویس فارسی اختصاصی به صورت سافتساب
دانلود انیمه Shy به صورت کامل با زیرنویس فارسی اختصاصی به صورت سافتساب
عناوین دیگر
انگلیسی Shy
فارسی شای
ژاپنی シャイ

خلاصه داستان انیمه Shy

هم‌زمان با نزدیک شدن سیاره به سومین جنگ جهانی، افرادی با قدرت‌های فوق‌العاده از سراسر جهان ظاهر شدند تا صلح را حفظ کنند. آن‌ها تبدیل به نمادهای کشورهای خود شدند و بر آن بودند تا جرم‌زدایی و مجازات مجرمین را افزایش دهند. ترو «شای» مومیجی‌یاما قهرمان جوان دختر ژاپنی در جهان ابرقهرمانان است. وقتی تهدید مرموزی به نام «آمالاریکس» ظاهر می‌شود، شای باید با سایر ابرقهرمانان همکاری کند تا آن‌ها را به هر قیمتی شده متوقف سازد.

 

دانلود انیمه Shy


درباره انیمه شای

این مجموعه انیمیشنی ژاپنی در سال 2023 میلادی در ژانر اکشن و درام با تم ابرقهرمانی عرضه شده است. متوسط زمان هر قسمت آن 23 دقیقه است و رده‌بندی سنی آن نیز 13+ است. در اینجا دختری را داریم که در عین حال که خجالتی است و سعی دارد با ناملایمات زندگی شخصی خودش کنار بیاید، باید به عنوان یک ابرقهرمان نیز فعالیت کند. نوجوان بودن سخت است، و نوجوان ابرقهرمان بودن سخت‌تر! این انیمه، قصه چنین دختری را روایت می‌کند. او دختری ترسو است که سعی می‌کند خودش را با اعتماد به نفس نشان دهد، اما همچنان درگیر مشکلات درونی است. این انیمه حال و هوایی شیرین و صمیمی دارد و برخلاف نورهای پر زرق و برقی که در نبردهای این انیمه می‌بینید، داستان آن بسیار لطیف‌تر و شیرین‌تر از آن چیزی‌ست که از دور به نظر می‌رسد. شخصیت شرور این انیمه مرموز و جالب است و تازه در نیمه دوم مجموعه است که نبردهای چشمگیر او و قهرمان داستان را به چشم می‌بینیم. با این حال نباید انتظار یک سریال تماماً اکشن را داشته باشید، چراکه اولویت اول نویسندگان و تولیدکنندگان، تمرکز بر روی مشکلات شخصیتی قهرمان اصلی و دغدغه‌های نوجوانی او بوده است، پس می‌توان پیشبینی کرد که صحنه‌های اکشن، کمتر از صحنه‌های درام خواهند بود. با این حال به جرئت می‌توانیم بگوییم که با یکی از دلنشین‌ترین شخصیت‌های اصلی چند سال اخیر دنیای انیمه طرف هستیم. شما به عنوان بیننده، با آرزوها و ترس‌های این دختر آشنا می‌شوید و زندگی پرتلاطم او را به دقت دنبال می‌کنید.

 

دانلود انیمه شای

 

در نتیجه اگر به دنبال یک انیمه‌ی متفاوت و صمیمی هستید که ژانر ابرقهرمانی را با خلاقیت نمایش داده است، این اثر می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. برای دانلود تمامی قسمت‌های این انیمه در انواع کیفیت‌ها، می‌توانید از لینک‌هایی که در همین صفحه برای شما قرار داده‌ایم استفاده کنید. ما همچنین بهترین زیرنویس فارسی هماهنگ را نیز برای شما آپلود کرده‌ایم.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-07-19 13:16:45
    قسمت یک که کلاً معرفی شخصیت ها و محیط سریال بود حالا تا قسمت ۵ میبینم اگه خوب بود ادامه میدم اگه ریدمان بود دراپش میکنم
  • 1402-07-17 00:17:28
    تنها انیمه ابر قهرمانی این فصل نمیتونم بگم جای مای هیرو رو میگیره ولی من طراحی شخصیت دختره رو خوشم اومد البته از لحاظ داستانی باید صبر کنم ببینم چظور میشه چون قسمت اول معرفی انیمه بود اگر روی فایتا خوب کار کنن وشخصیت های شرورش خوب طراحی کنن امکان داره انیمه خوبی بشه
    • 1402-10-12 16:20:01
      برو undead unluck ببین. اون خیلی بهتره به نظرم
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.