دانلود انیمه
Majutsushi Orphen Hagure Tabi: Seiiki-hen ماجوتسوشی اورفن: آرک سیکی

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
58994 تعداد بازدید
User 11
10
/
4.27
AnimeList Rating
User 2,111
10
/
6.17
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Majutsushi Orphen Hagure Tabi: Seiiki-hen با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود انیمه Majutsushi Orphen Hagure Tabi: Seiiki-hen با زیرنویس فارسی چسبیده
عناوین دیگر
انگلیسی Sorcerous Stabber Orphen -Doom of Dragon's Sanctuary-
فارسی ماجوتسوشی اورفن: آرک سیکی
ژاپنی 魔術士オーフェンはぐれ旅 聖域編
معروف به Majutsushi Orphen Hagure Tabi 4th Season, Sorcerous Stabber Orphen 4th Season

خلاصه داستان انیمه Majutsushi Orphen Hagure Tabi: Seiiki-hen

ارفن که چاره دیگری ندارد، توسط وینونا به دیدار ارباب قلمروی آلماگست هدایت می شود. او چه رازهایی را پنهان می کند؟


درباره انیمه ماجوتسوشی اورفن: آرک سیکی

انیمه ای که با فصل چهارم خود تا حد خوبی توانست طرفداران را راضی کند و در 12 اپیزود 23 دقیقه ای، داستان را جمع کند. این انیمه محصول استودیو Studio Deen بوده و در سال 2023 پخش شد. ژانرهای اکشن، ماجراجویی، درام و فانتزی را در تم هنرهای رزمی به نمایش می گذارد. اقتباسی از لایت ناول بوده و امتیاز بسیار خوب 6.19 را کسب کرده است.
فصل چهارم این انیمه با پیسینگ زیادی دارد، کمی تند تر از حد معمول داستان را پیش می برد. هر آرک شاید در یک قسمت شروع و در قسمت بعدی تمام شود. کرکتر جذابی که معرفی می شود در قسمت بعدی می میرد. علت این اتفاقات عجیب، خلاصه کردن 6 ناول در 12 اپیزود است. قطعاً باز هم این انیمه ارزش تماشا را دارد و بعنوان فصل چهارم می توان قبولش کرد؛ اما از سری که فصل اولش آنچنان جذاب بود، چنین پایان بندی بعید بنظر می رسید. 
با پایان یافتن آرک نهایی Seiiki-hen که همچنین با عنوان نفرین پناهگاه اژدها شناخته می‌شود، اورفن با بزرگ‌ترین چالش زندگی‌اش روبرو می‌شود: حل و فصل آنچه از نیم‌فصل اول قبلی باقی مانده؛ و ورود به پناهگاه که در آن تمام شخصیت‌ها در نبرد اورفن و همتای او از کریلانچلو، به هم می رسند. این سفر، با فراز و فرودهای بسیار زیاد، سرانجام به نقطه‌ای باید برسد و اورفن کلید کل ماجراست: جایی که استادش چایلدمن پادر فیلد، برای اولین‌بار به طور ناگهانی ناپدید شده بود، یعنی برج عاج.
بهرحال دیدن این انیمه قطعاً ارزش زمانی که می گذارید را دارد و امتیاز نه چندان پایین آن هم خبر از همین موضوع می دهد. انیمیشن و گرافیک انیمه هم جذابیت های خاص خودش را دارد و با فایت های شبیه‌سازی شده و مدرن، می تواند چندین ساعت شما را سرگرم کند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-06-18 11:10:33
    خوبه تا الان نظرات رو نخونده بودم :)) من که اون قدر از کار بدم نیومد سرگرمی خوبی بود. انقدری خوب بود که چهار فصل رو دیدم :) یه سری کارا رو قسمت سوم بیخیال شدم!
  • 1402-02-09 20:13:39
    2 فصل اول به نظرم جالب بود. فصل 3 ترجمه نداره. اگه ترجمه فصل قبلو بذارید که بشه ادامه داد عالیه.
  • 1402-01-29 01:12:37
    ,واقعا درک نمیکنم تا حالا این همه انیمه با پتانسیل داشتن فصل های بیشتر پخش شده ولی هیچ استدیویی گردنشون نمیگیره یا خیلی لطف کنن هر دو سه سال یه فصل میدن بیرون. یا انیمه هایی که ارزش ریمیک رو دارن ولی بهشون توجه نمیشه اونوقت این انیمه که از همه لحاظ ضعیفه و کلی هیت میگیره سالی دو سه تا فصل میده بیرون حیف هزینه واقعا
  • 1402-01-26 21:48:12
    عجب پشتکار و سماجتی در ساختن فصل های جدید( فعلا 4 فصل) برای انیمۀ ضعیفی که از همون فصل یکش ضعیف عمل کرده هر فصل هم بدتر شده. کلی انیمه نیمه کاره خوب داریم حالا چسبیدن به بالا اوردن و کمک به دیده شدن این اثر ضعیف. عجب پشت پرده هایی داره این تجارت سرگرمی ژاپن
    • 1402-02-20 23:43:40
      جدای از اون پشتکار شما در دیدن این انیمه تا فصل چهارمی که از فصل اولش علاقه زیادی نداشتین ستودنیه . احسنت به این همه پشتکار
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.