دانلود انیمه
Gundam Build Metaverse گاندام بیلد متاورس

پخش آنلاین
712 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1,421
10
/
5.83
MyAnimeList
3
/
3
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Gundam Build Metaverse با زیرنویس فارسی چسبیده به صورت کامل
دانلود انیمه Gundam Build Metaverse با زیرنویس فارسی چسبیده به صورت کامل
عناوین دیگر
فارسی گاندام بیلد متاورس
ژاپنی ガンダムビルドメタバース

خلاصه داستان انیمه Gundam Build Metaverse

«رین اوکومورا» ناخودآگاه با اولین نشانه‌های مواجه می‌شود که نشان می‌دهد چیزی اشتباه است. مردم عادی توانایی درک و مشاهده موجودات نامرئی را که در قلمروی بشری پرسه می‌زنند به دست آورده‌اند و این نویدبخش آغاز دردسرهایی‌ست که هیچ‌کس آن‌ها را پیشبینی نمی‌کرد...

 

دانلود انیمه Gundam Build Metaverse


درباره انیمه گاندام بیلد متاورس

این انیمه در سال 2024 میلادی و در ژانر اکشن و فانتزی توسط استودیو VOLN در قالب قسمت‌های 23 دقیقه‌ای تولید شده است. قبل از آغاز هرچیز، باید بدانید که این اثر از روی یک مانگا با همین نام اقتباس شده است. تصویر بصری/ هنری این انیمه آن‌قدر در اقتباس خود هنرمندانه عمل کرده است که حتی می‌تواند ادعا کند تصویری دلچسب‌تر از مانگا را به تماشاگران ارائه داده است؛ هرچند که ممکن است برای عده‌ای از تماشاگران خوشایند نباشد. شخصیت‌های این اثر دوست‌داشتنی هستند و طراحی آن‌ها به‌یادماندنی است. مهم‌ترین ویژگی شخصیت‌های این انیمه، این است که آن‌ها بخشی از دنیای داستانگویی به شمار نمی‌روند و به صورت شخصیت‌های مستقل در داستان حرکت می‌کنند، در نتیجه رشد می‌کنند و اعمالی را نمایش می‌دهند که آینده‌ی داستان انیمه را مشخص می‌کند. همچنین اگر از طرفداران جهان‌سازی آثار فانتزی هستید، این انیمه بهترین انتخاب برای شما است. شما بدون گم شدن در دنیای پرجزئیات این انیمه، می‌توانید از جهانی که سرشار از عناصر فانتزی دنیای انیمه است لذت ببرید.

 

انیمه گاندام بیلد متاورس

 

نبردهای حماسی بزرگ، انبوهی از صحنه‌های دراماتیک احساسی و لحظات رمانتیک، روایتی هستند که بر بستر این دنیای تماشایی شکل گرفته‌اند. موسیقی و ریتم در این انیمه به خوبی اجرا شده‌اند و می‌توانند شما را ترغیب کنند که تا انتها این اثر را دنبال کنید. در انتها خوب است یادآوری کنیم که این انیمه به علت وجود «محتوای حساسیت‌‌برانگیز» درجه‌بندی PG-13 را دریافت کرده است که یعنی برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست. شما می‌توانید این انیمه را با بالاترین کیفیت ممکن به همراه زیرنویس فارسی باکیفیت و هماهنگ، از طریق لینک‌هایی که در همین صفحه از سایت انیمه لیست برای شما قرار داده‌ایم دانلود کنید. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.