دانلود انیمه
Kimi no Iro کیمی نو ایرو

546 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
0.0
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Kimi no Iro با کیفیت بالا به همراه پخش آنلاین از لینک مستقیم
دانلود انیمه Kimi no Iro با کیفیت بالا به همراه پخش آنلاین از لینک مستقیم
عناوین دیگر
انگلیسی The Colors Within
فارسی کیمی نو ایرو
ژاپنی きみの色
معروف به Your Color

خلاصه داستان انیمه Kimi no Iro

"من می توانم قلب انسان ها را به صورت 'رنگی' ببینم."  تتسوکو، یک دختر مدرسه ای دبیرستانی از شهر ناگاساکی است که به یک مدرسه دینی (مذهبی) می رود. تتسوکو توانایی دیدن احساسات آدم ها را به صورت "رنگ" دارد. رنگ های خوشحال، رنگ های غمگین، رنگ های آرام، رنگ های ترسیده... برای جلوگیری و دوری از تیره و تاریک کردن "رنگ" دوستان و خانواده اش، تتسوکو دقت می کند، اتمسفر را می خواند و شرایط را می سنجد، و دروغ می گوید تا موقعیت را درست کند. تتسوکو پس از این که خود را در یک کتاب دسته دوم فروشی در یک بخش دوردست شهر می یابد، با یک دختر که رنگ های زیبایی دارد، و یک پسر که عاشق موسیقی است، یک بند موسیقی تشکیل می دهد. این سه فرد شدیداً حساس و آسیب پذیر کنار یکدیگر جمع می شوند و شروع به نواختن جوانی می کنند.


درباره انیمه کیمی نو ایرو

پس از این که از زمان ابتدایی خود در پاییز سال ۲۰۲۳ تاخیر خورد و به عقب افتاد، انیمه فیلم در شرف اکران "رنگ های تو" امروز اعلام کرد که زمان نخستین نمایش آن در روز ۳۰م ماه آگست سال ۲۰۲۴ در ژاپن خواهد بود. همچنین یک ویدئوی تبلیغاتی خاص به همراه یک تصویر تبلیغاتی برای این انیمه فیلم منتشر شد.
لیست صدا پیشگان این انیمه نیز اعلام شده است که پر از صدا پیشگان جدید و تازه وارد است. از جمله صدا پیشگان این انیمه، می توان به افراد زیر اشاره کرد:
سایو سوکوزاوا در نقش تتسوکو هیگوراشی، آکاری تاکایشی در نقش کیمی ساکوناگا، تایسی کیدو در نقش لوئیس کاگه‌هیرا، و  یوی آراگاکی در نقش خواهر هیوکو.
نائوکو یامادا (کی‌اون!، صدای خاموش) وظیفه کارگردانی این انیمه فیلم را بر عهده دارد. او همچنین خود خالق اصلی این اثر است. این انیمه فیلم در استودیو ساینس سارو ساخته می شود. فیلم نامه اثر را ریکو یوشیدا (لیز و پرنده آبی) می نویسد، موسیقی اثر توسط کنسوکه اوشیو (داستان هیکه) ساخته می شود، و طراحی شخصیت های ارجینال دایسکه‌ریچارد توسط تاکاشی کوجیما (سوار موج خود شوید)، کارگردان بخش انیمیشن، برای انیمیشن شدن اقتباس می شوند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر
  • باکس دانلود
    مزایای استفاده از اشتراک ویژه سایت انیمه لیست
    • دسترسی کامل به بزرگترین آرشیو انیمه ایران
    • امکان استفاده از پخش آنلاین
    • سرعت بالا و بدون محدودیت در دانلود
    • دانلود با حجم مصرفی نیم بها
    شما در حال استفاده از اشتراک رایگان هستید :( سرور رایگان هم فقط با فیلترشکن در دسترسه
    این انیمه هنوز منتشر نشده است.
  • لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
    زیرنویس
    درصورت دانلود نشدن زیرنویس با دانلودمنیجر، از طریق مرورگر دانلود کنید.
  • تریلر

    3 تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-01-23 17:46:58
    در جستجوی انیمه ای مانند (نام تو) ، به این مورد عجیب بر خوردم و رفتم یکم راجبش خوندم، اسمش میشه (رنگ تو) و بنظرم قراره خیلی انیمه جالبی باشه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.