دانلود انیمه
BanG Dream! It's MyGO!!!!! رویای بنگ!! کودکان گمشده!!!!!

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
3881 تعداد بازدید
User 7
10
/
8.14
AnimeList Rating
User 8,605
10
/
8.29
MyAnimeList
13
/
13
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه BanG Dream! It's MyGO!!!!!
دانلود انیمه BanG Dream! It's MyGO!!!!!
عناوین دیگر
فارسی رویای بنگ!! کودکان گمشده!!!!!
ژاپنی バンドリ!It's MyGO!!!!!

خلاصه داستان انیمه BanG Dream! It's MyGO!!!!!

در آخرین سال راهنمایی، پنج عضو گروه  موسیقی «CRYCHIC» پس از یک جدایی ناخوشایند، راه خود را از یکدیگر جدا می‌کنند. دختران هرکدام با پشیمانی در دبیرستان‌های مختلف ثبت نام می‌کنند و امیدوارند که دیگر یکدیگر را نبینند. در همین حال، «آنون چیهایا» در اواسط سال تحصیلی به آکادمی دخترانه «Haneoka» منتقل می‌شود. از آن‌جایی که اکثر دانش‌آموزان به عنوان سرگرمی در یک گروه موسیقی می‌نوازند، «آنون» می‌خواهد خود را با آن‌ها هماهنگ کند و روزهای اول خود را در تلاش برای جذب اعضا برای گروه جدیدش می‌گذراند و خود را به عنوان خواننده گروه تصور می‌کند. او با «توموری تاکاماتسو»، دختری خجالتی که به نظر می‌رسد علاقه‌مند به موسیقی است اما در مورد پیوستن به گروه مردد است، دوست می شود.  همانطور که مشخص است، «توموری» قبلاً بخشی از بند CRYCHIC بوده است و تجربه‌ای را کسب کرده که او را عمیقاً زخمی کرده است...

 

دانلود انیمه BanG Dream! It's MyGO!!!!!


درباره انیمه رویای بنگ!! کودکان گمشده!!!!!

این انیمه در سال 2023 میلادی از سوی استودیوی SANZIGEN در ژانر درام و موزیکال با رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 24 دقیقه برای هر قسمت پخش خود را آغاز کرده است. اگر به دنبال انیمه‌های موزیکال با حال و هوایی متفاوت هستید، احتمالاً به سراغ بهترین اثر ممکن آمده‌اید! این انیمه بیشتر از اینکه درباره‌ی موسیقی باشد، درباره‌ی تأثیر آسیب‌های روحی و تروماهای عاطفی بر روی افراد است. شخصیت‌های مؤنث قصه‌ی این انیمه، آسیب‌های عاطفی بسیاری را تجربه کرده‌اند و هرکدام به دنبال درمانی برای زخم‌های خود می‌گردند و این درمان را در موسیقی پیدا می‌کنند. در کنار شخصیت‌پردازی‌های بی‌نظیر و انیمیشن تماشایی، موسیقی‌های به‌شدت شنیدنی از اصلی‌ترین نقاط قوت این مجموعه انیمیشنی هستند و به حدی خوب کار شده‌اند که احتمالاً بعد از پایان تماشای مجموعه، برای شنیدن موسیقی‌های این اثر به اپ‌های موسیقی مراجعه خواهید کرد!

 

رویای بنگ!! کودکان گمشده!!!!!

 

با این حال تعریف کردن بس است و زمان آن رسیده که خودتان به تماشای این مجموعه انیمیشنی شاهکار بنشینید. ما تمام قسمت‌های این انیمه را در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ در همین صفحه برای شما بارگذاری کرده‌ایم و برای دانلودشان فقط کافی‌ست بر روی لینک‌ها کلیک کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-06-18 11:10:25
    یک درصد هم احتمال نمیدادم انقدر پیگیر این فصل BanG Dream بشم!! اوایلش در این حد خوب نبود ولی هر چی جلوتر رفت و کاراکتر ها و شخصیت پردازیشون رو دیدم بیشتر از این فصل و مخصوصا این بند جدید و اعضاش خوشم اومد. یه سری از اجراها و موزیک های این بند فوق العاده بود مخصوصا Haruhikage و Meiro Hibi و utakotoba بعد از Roselia دومین بند مورد علاقه من تو این انیمه هست تا الان.
  • 1402-04-16 22:12:06
    من عاشق بنگ دریم اممممم حتما میبینم
  • 1402-04-15 19:46:52
    عالی منتظر ادامش هستم
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.