دانلود انیمه
Hypnosis Mic: Division Rap Battle - Rhyme Anima +
هیپنوسیس میک- نبرد بخش رپ- روح قافیه +

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
6832 تعداد بازدید
User 9
10
/
7.88
AnimeList Rating
User 2,772
10
/
6.82
MyAnimeList
13
/
13
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Hypnosis Mic: Division Rap Battle - Rhyme Anima + فصل دوم با زیرنویس فارسی
دانلود انیمه Hypnosis Mic: Division Rap Battle - Rhyme Anima + فصل دوم با زیرنویس فارسی
عناوین دیگر
انگلیسی HYPNOSISMIC -Division Rap Battle- Rhyme Anima PLUS
فارسی هیپنوسیس میک- نبرد بخش رپ- روح قافیه +
ژاپنی ヒプノシスマイク -Division Rap Battle- Rhyme Anima +(プラス)
معروف به Hypmic 2nd Season, Hypnosis Mic: Division Rap Battle - Rhyme Anima 2nd Season, Hypmic +, Hypnosis Mic: Division Rap Battle - Rhyme Anima Plus

خلاصه داستان انیمه Hypnosis Mic: Division Rap Battle - Rhyme Anima +

در دنیایی که اکنون زنان بر دولت تسلط دارند، ایجاد و استفاده از سلاح به شدت ممنوع شده است. با این حال، به هیچ‌وجه درگیری به پایان نرسیده. جنگ به جای اسلحه، از طریق کلمات صورت می‌گیرد. با قدرت «میکروفون هیپنوتیزم»، اشعار می‌توانند حریف خود را به روش‌های مختلف تحت تاثیر قرار دهند و باعث آسیب واقعی شوند. بنابراین کسانی که در بخش‌های خارج از بخش مخصوص زنان چوئو هستند، از آن برای نبردهای رپ شدید به عنوان سلاح خود در درگیری دائمی برای قلمرو استفاده می‌کنند.


درباره انیمه هیپنوسیس میک- نبرد بخش رپ- روح قافیه +

این انیمه در سال 2020 میلادی در ژانر اکشن و موزیکال منتشر شده است. هر لحظه از این انیمه لذت‌بخش و کاملاً سرگرم‌کننده است، فقط به این دلیل که تک‌تک لحظات آن کاملا دیوانه‌کننده است! آیا می‌خواهید از یک بانک سرقت کنید؟ رپ کنید! می‌خواهید در یک جنگ پیروز شوید؟ رپ کنید! می‌خواهید دوست دخترتان به شما عشق بورزد؟ فقط رپ کنید! شما به معنای واقعی کلمه می‌توانید کل شهر را با رپ کردن تهدید کنید! منطق جهان‌سازی این انیمه واقعا دیوانه‌وار است، اما به شکلی هنرمندانه اجرا شده. اما رپ کردن تمام ماجرا نیست، چراکه ما داستان جذابی را داریم که از طریق مانگا، بازی ویدیویی و انیمه روایت می‌شود. این انیمه یک کانال یوتیوب نیز دارد! در این کانال برخی از آهنگ‌های معروف و ادامه برخی قصه‌های این اثر بارگذاری شده است. نام این کانال Hypmic است که اگر یک در یوتیوب فعالیت دارید، می‌توانید آن را دنبال کنید. نسخه مانگا، بازی ویدیویی و چنل اسپاتیفای نیز از این انیمه موجود است، در نتیجه شما می‌توانید آن را به صورت چندرسانه‌ای دنبال کنید و هر روز آن را همراه خود داشته باشید! اما در صورتی که انتخاب شما انیمه‌ی این دنیای موسیقی است، شما می‌توانید از لینک‌هایی که در همین صفحه برای شما قرار داده‌ایم برای دانلود تمامی قسمت‌های آن استفاده کنید. انیمه لیست بالاترین کیفیت‌های این اثر را به همراه بهترین زیرنویس فارسی برای شما فراهم کرده است. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-10-12 16:07:41
    یس، بالاخره فصل 2 این شاهکار....
  • 1402-07-15 01:50:44
    بلاخرهههه من عاشقشمممم
  • 1402-06-23 01:44:20
    امیدوارم به زودی ابلود شه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.