دانلود انیمه
Hikari no Ou 2nd Season هیکاری نو او فصل دوم

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
2817 تعداد بازدید
User 9
10
/
4.55
AnimeList Rating
User 3,919
10
/
5.88
MyAnimeList
10
/
10
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Hikari no Ou 2nd Season با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور
دانلود انیمه Hikari no Ou 2nd Season با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور
عناوین دیگر
انگلیسی The Fire Hunter Season 2
فارسی هیکاری نو او فصل دوم
ژاپنی 火狩りの王 第2シーズン

خلاصه داستان انیمه Hikari no Ou 2nd Season

در آینده ای دور، یک فاجعه، فیزیولوژی انسان را تغییر داده است به طوری که انسان در حضور آتش فوراً می سوزد. در نتیجه، تمدن بشری از هم پاشید تا اینکه منبع سوخت جایگزینی را که از خون شیطان های آتشین اهریمنی ساخته می شود، کشف شد. در نتیجه، شکارچیان آتشی زبده تشکیل می شوند که تنها هدفشان شکار شیطان های آتشین و برداشت خون آن ها است و به یک انقلاب صنعتی جدید دامن زدند‌.

 

انیمه Hikari no Ou 2nd Season


درباره انیمه هیکاری نو او فصل دوم

شکارچی آتش سرانجام پس از وقفه تقریباً یک ساله خود بازمی گردد. در حالی که به نظر نمی رسد انیمه از نظر بصری پیشرفت زیادی داشته باشد، اجزای جذاب جهان سازی آن همچنان باقی مانده است. البته این به این معنا نیست که این قسمت حاوی هیچ بخش اکشن هیجان انگیزی نیست. دیدن مبارزه توکو، روکورو و آکیرا با چندین شیطان در کنار هم لذت بخش بود. این نشان می دهد که شرایط شخصیت های انسانی ما چقدر وحشتناک شده است. اگرچه می توان تصاویر و انیمیشن های آن را بیشتر جلا داد تا این احساس را بهتر به تصویر بکشد، اما آنچه دریافت می کنیم به اندازه ای مناسب است که قلب چند نفر را به تپش درآورد. علاوه بر این، فصل دوم طرفداران را با یک درگیری هیجان انگیز بین پایتخت و عنکبوت ها روبرو می کند. اگر به درستی اجرا شود، این می تواند به سریال کمک کند تا توجه بینندگان سابق را به خود جلب کند؛ به خصوص آنهایی که سریال را به دلیل فصل های توضیحی و سنگین بیش از حد و کیفیت بصری ضعیف رها کردند. داستان ها و شخصیت های شکارچی آتش همچنان به عنوان بهترین ویژگی های این مجموعه عمل می کنند.

 

هیکاری نو او فصل 2


یک انیمه اقتباسی بصورت سریالی تولید شده توسط استدیو Signal MD در پنجم نوامبر معرفی شد. این نمایش از 14 ژانویه تا 18 مارس 2023 در WOWOW پخش شد. پس از قسمت دهم و آخر فصل اول، ساخت فصل دوم نیز تایید شد. 
متأسفانه، خارج از تصاویر بصری چشمگیر، انیمیشن همچنان در این مجموعه ناامید کننده است. از حرکات عجیب و غریب شخصیت ها گرفته تا نسبت های عجیب آن ها، نمی شود مردم را به خاطر کنار گذاشتن این انیمیشن به نفع نمایش های گرافیکی جذاب تر که در این فصل پخش می شوند، سرزنش کرد. با این وجود، چیزی که مانع از کنار گذاشتن این انیمه توسط برخی افراد می شود، روایت و بازیگران جذاب آن است. با موضوعاتی مانند آزمایشات انسانی و تراژدی، این انیمه به موضوعات جالبی می پردازد که برای برخی از طرفداران جذاب خواهد بود.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.