دانلود انیمه
Yuuki Bakuhatsu Bang Bravern بنگ بریو

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
3290 تعداد بازدید
User 7
10
/
6
AnimeList Rating
User 7,407
10
/
7.6
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Yuuki Bakuhatsu Bang Bravern به صورت سافت ساب از لینک مستقیم
دانلود انیمه Yuuki Bakuhatsu Bang Bravern به صورت سافت ساب از لینک مستقیم
عناوین دیگر
انگلیسی Brave Bang Bravern!
فارسی بنگ بریو
ژاپنی 勇気爆発バーンブレイバーン
معروف به Bang Brave Bang Bravern

خلاصه داستان انیمه Yuuki Bakuhatsu Bang Bravern

لوئیس اسمیت و ایسامی آئو در هاوایی در طول تمرینات نظامی مشترک آمریکایی و ژاپنی تحت AD-RIMPAC زمانی که یک دشمن مرموز به جزیره حمله می کند با یکدیگر ملاقات می کنند. هنگامی که به نظر می رسد همه امیدها از دست رفته است، یک ربات سخنگو مرموز به نام براورن ظاهر می شود که از ایسامی می خواهد که او را در نبرد خلبان کند.

 

انیمه Yuuki Bakuhatsu Bang Bravern


درباره انیمه بنگ بریو

اگرچه بیشتر قسمت اول به صحنه های اکشن اختصاص دارد، اما بینندگان به خاطر اینکه سازنده، محیط و شخصیت ها را ساده و قابل فهم نگه می دارد، همچنان به راحتی اصول داستان را درک می کنند. این قسمت با یک تمرین مشترک بین نیروهای دفاع از خود ژاپن و ارتش ایالات متحده آغاز می شود که بر روی دو شخصیت اصلی، آئو ایسامی ژاپنی و لوئیس اسمیت آمریکایی تمرکز دارد و به معرفی کوتاهی از سایر شخصیت ها می پردازد.
سریال Brave یک فرنچایز از مجموعه انیمه های Super Robot محصول دهه 90 استدیو Sunrise است که تأثیر زیادی بر ژانر Mecha به طور خاص و انیمه به طور کلی دارد و اوباری یکی از عوامل اصلی این تأثیر است. 

اوباری در حین کار بر روی پروژه های این انیمیشن، به عنوان یک انیماتور، قطعات انیمیشن کلاسیک بسیاری را خلق کرد و سری «شجاع» استعداد او را به سراسر ژاپن آورد؛ شاید به همین دلیل، او همیشه سریال Brave را به یاد می آورد و همیشه از طریق سریال هایی که کارگردانی کرده، از طریق انیمیشن هایی که ساخته، مانند انیمه Gravion، به آن ادای احترام می کنند. با این حال، استدیو Sunrise سال ها پیش تولید انیمه Brave را متوقف کرد و مدت زیادی از شرکت اوباری در پروژه Super Robot می گذرد. به همین دلیل، طرفداران سری Brave، به طور خاص ژانر Super Robot و به طور کلی Mecha، هنگام نمایش Yuuki Bakuhatsu Bang Bravern بسیار شگفت زده شدند. 

 

انیمه Brave Bang Bravern!


ستاره سریال Bravern توسط خود اوبری طراحی شده است و البته Barified Super Robots همیشه در چشم طرفداران این ژانر چشم نواز هستند. برعکس، طراحی شخصیت ها خیلی منحصر به فرد نیستند، اما چون نمایش می خواهد واقعی ترین احساس ممکن را ایجاد کند، فکر می کنم می توان این نقص را نادیده گرفت.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-01-04 22:23:27
    افتضاح . فقط باید از مترجما تشکر کرد که وقت خودشون رو برای این چرت و پرتا هم میزارن
  • 1402-11-20 11:51:36
    فقط برام سوال چند درصد جامع جاپون رو لولیکون تشکیل داده این هم انیمه واسشون میسازن😘😅🤣
  • 1402-11-20 11:50:05
    انیمه خوبی . بدک نیست
  • 1402-11-06 22:20:45
    بد نیست!
  • 1402-07-03 12:01:33
    🔥🔥🔥
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.