دانلود انیمه
Bucchigiri?! بوچیگیری؟

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
12802 تعداد بازدید
User 53
10
/
6.98
AnimeList Rating
User 30,844
10
/
6.59
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Bucchigiri?! با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور - بوچیگیری
دانلود انیمه Bucchigiri?! با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور - بوچیگیری
عناوین دیگر
انگلیسی Bucchigiri?!
فارسی بوچیگیری؟
ژاپنی ぶっちぎり?!

خلاصه داستان انیمه Bucchigiri?!

آراجی توموبیشی پس از بازیابی دوست قدیمی‌اش، ماتاکا آسامینه، در جنگ‌های میان افراد قدرتمند افتاده و ... درحالی‌که سایه شیطان غول‌پیکری ظاهر می‌شود؟!

 

انیمه Bucchigiri


درباره انیمه بوچیگیری؟

این انیمه یک سریال ترکیبی از فرهنگ های مختلف است که بهتر است به عنوان یک کمپینگ «انتقام جویان توکیو» با زیبایی شناسی دهه 90 و طنز «ماجراجویی های عجیب و غریب جوجو» توصیف شود. 
در این انیمه، آراجین توموشیبی را دنبال می‌کنیم. او به زادگاهش بازگشته است و باید با این واقعیت کنار بیاید که در مدرسه جدیدش که مملو از شخصیت های خلافکار مورد علاقه شما و طرح های الهام گرفته از انیمه است، جالب ترین پسر مدرسه جدیدش نیست. این سریال نسبتاً با آنچه که استدیو ماپا اخیراً روی آن کار کرده است متفاوت است؛ شبیه به کارهای قبلی اوتسومی است، اما تأثیر مستقیمی از شونن دهه 90 دارد، به خصوص وقتی صحبت از ارائه بدن های عضلانی ... و مو می شود. 
بوچیگیری یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن ژاپنی است که توسط MAPPA ساخته شده است. ماپا در فصل زمستان با یک انیمه اصلی جدید بازگشته است که کارگردان انیمه SK8 the Infinity هیروکو اوتسومی، با فیلمنامه نویس تاکو کیشیموتو، که اخیراً روی انیمه Blue Lock کار کرده است را در تیم ساخت خود دارد. 
از نظر انیمیشن، سریال جذاب و پر جنب و جوش است.

 

انیمه Bucchigiri

 

در جبهه داستان سرایی، خلیج هاما، زادگاه آراجین، به طرز خارق العاده ای تصویرپردازی می شود. شهری پر از خلافکاران و باندها، حجم گرافیتی های پس زمینه و طراحی شخصیت های منحصر به فرد، خلیج هاما را هیجان انگیز کرده است. این نمایش به شیوه ای است که این سریال از تمایز شرق شناسانه خاورمیانه استقبال می کند. از زبان مصور روی سینه جن (عربی؟ فارسی؟ اردو؟ مشخص نیست) گرفته تا طراحی شخصیت ها در آهنگ تم پایانی، این سریال در حال تداوم بخشی به کلیشه هایی است که شاید بهتر است در گذشته باقی مونده باشند. با این اوصاف، اینکه اوتسومی و تیم چگونه موضوع سریال را اجرا می کنند، تفاوت را ثابت می کند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-06 21:40:05
    خیلی خوبه
  • 1402-11-06 21:39:49
    خیلی از انیمه های خوب با ۳ یا ۴ تا قسمت آدم جذب انیمه میشه اما این انیمه با همین ۱ قسمتی که اومده نظرمو جلب کرد امیدورام خوب پیش بره
  • 1402-11-06 21:23:42
    داداش فانتزی مدرسه ای نه این بزن بزن درحد جوجو،شیراماراکنیجی،دارگون بال داره،قدرتیی یا هنررزمی چیزی اضافه کن انیمه بزن بزن خوبی داره
  • 1402-11-06 21:13:09
    ترکیب ژاپن با فرهنگ ایران
    • 1402-11-09 14:03:16
      بیشتر هنده تا ایران.
  • 1402-11-06 21:10:53
    آرتش خیلی خوبه. داستانش اوکیه. کاراکتراش رو دوست دارم. برای قسمت اول خوب بود 9از10
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.