دانلود انیمه
Tonikaku Kawaii: Joshikou-hen تونیکاوا: بر فراز ماه بخاطر تو - روزهای دبیرستان

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
6965 تعداد بازدید
User 35
10
/
8
AnimeList Rating
User 26,323
10
/
7.76
MyAnimeList
4
/
4
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Tonikaku Kawaii: Joshikou-hen بدون سانسور با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود انیمه Tonikaku Kawaii: Joshikou-hen بدون سانسور با زیرنویس فارسی چسبیده
عناوین دیگر
انگلیسی TONIKAWA: Over The Moon For You - High School Days
فارسی تونیکاوا: بر فراز ماه بخاطر تو - روزهای دبیرستان
ژاپنی トニカクカワイイ 女子高編
معروف به Tonikaku Kawaii: High School Days

خلاصه داستان انیمه Tonikaku Kawaii: Joshikou-hen

«ناسا»، به درخواست معلم سابق دبیرستانش یعنی خانم «یاناگی»، پیشنهاد تدریس در یک کلاس برنامه‌نویسی را قبول می‌کند. اما نکته اینجاست که این کلاس در یک مدرسه دخترانه واقع شده است! «ناسا» که توسط انرژی بی‌حد‌وحصر دختران نوجوان احاطه شده، سعی می‌کند خونسردی خودش را حفظ کند، اما در اعماق وجودش نمی‌تواند عصبی نباشد و خودش را در برابر آن‌ها کنترل کند...

 

دانلود انیمه Tonikaku Kawaii: Joshikou-hen


درباره انیمه تونیکاوا: بر فراز ماه بخاطر تو - روزهای دبیرستان

این مجموعه انیمیشنی پخش خود را در سال 2023 میلادی در ژانر کمدی، عاشقانه و شنون با رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 23 دقیقه برای هر قسمت از سوی استودیوی Seven Arcs آغاز کرد. منتقدان این اثر را به عنوان انیمه‌ای که بیننده را با انواع دراماها بمباران می‌کند می‌شناسند! طرح قصه‌ی این انیمه سرشار از شخصیت‌های احساساتی است که نمی‌توانند در برابر قدرت عشق مقاومت کنند. نویسندگان آن‌ها را در خطوط داستانی‌ای قرار می‌دهند که نه تنها موجب رشد و توسعه شخصیتی آن‌ها می‌شوند، بلکه دراماهایی سرشار از احساس و هیجان را از آن‌ها بیرون می‌کشند که با پیچش‌ها و تکنیک‌های مختلف قصه‌گویی، جذاب‌تر از همیشه ارائه می‌شوند. سبک هنری این انیمیشن تا حد زیادی به دیگر آثار استودیوی گفته‌شده نزدیک است، اما همچنان استعدادهای منحصربه‌فردی در حوزه طراحی شخصیت‌ها و دیزان محیط نشان می‌دهد که می‌تواند اتمسفر یگانه‌ی این اثر را تکمیل کند.

 

انیمه تونیکاوا: بر فراز ماه بخاطر تو - روزهای دبیرستان

 

با این حال تحسین‌برانگیزترین بخش این انیمه مربوط به صدا و صداگذاری است. سازندگان چندی از بهترین دوبلورهای انیمه را در اختیار دارند که توانسته‌اند به بهترین شکل ممکن به شخصیت‌ها جان بدهند و احساسات آن‌ها را در انیمه جاری کنند. کیفیت ژانر کمدی این اثر نیز قابل‌قبول است و شما در هر اپیزود با یک رخداد به‌خصوص مواجه خواهید شد که در برابر این حجم از دراماهای احساسی، می‌تواند به عنوان یک نقطه استراحت سرشار از خنده و نشاط برایتان ایفای نقش کند. در نهایت اگر به تماشای این انیمه علاقه‌مند شده‌اید کافی است بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید تا تمام قسمت‌های این مجموعه انیمیشنی را در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.