دانلود انیمه
Feng Ling Yu Xiu 2nd Season ماجراجویی نیمۀ گمشده فصل دوم

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
2995 تعداد بازدید
User 2
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 375
10
/
7.62
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Feng Ling Yu Xiu 2nd Season با کیفیت بالا به همراه پخش آنلاین
دانلود انیمه Feng Ling Yu Xiu 2nd Season با کیفیت بالا به همراه پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی Soulmate Adventure Season 2
فارسی ماجراجویی نیمۀ گمشده فصل دوم
ژاپنی 风灵玉秀 第二章

خلاصه داستان انیمه Feng Ling Yu Xiu 2nd Season

فِنگ لینگ‌ائر و بای یوشیو در این فصل تمرکز بیشتری روی مبارزات خود دارند و حالا که دشمنان آنها هم از قدرت های خارق العاده استفاده می کنند؛ باید راهی برای ثابت ماندن در جایگاه خود پیدا کنند. آیا این شخصیت، که فقط دو دختر جوان هستند از پس چنین موضوعی برمی آیند؟


درباره انیمه ماجراجویی نیمۀ گمشده فصل دوم

فصل اول این انیمه فوق‌العاده بود، برای همین در ابتدا برای دیدن فصل دوم شاید هیجان زده شوید، اما فصل دوم خیلی نا امید کننده شروع می شود. در سیزن قبلی ما دو شخصیت جالب و دوست‌داشتنی وجود داشت که وارد ماجرا می‌شدند و شاهد مبارزات خیره کننده هنرهای رزمی بودیم. استادها در رستوران‌های شلوغ به سبک فیلم‌های اکشن هنگ کنگی با ده‌ها مهاجم مبارزه می‌کردند. فِنگ لینگ‌ائر و بای یوشیو هم با هم خیلی بامزه بودند.
اما فصل دوم تقریباً تمام این‌ها را دور ریخته است. مشکل اصلی این است که تا اواخر فصل آن‌ها در هیچ‌کدام از صحنه‌های اکشن یا داستان شرکت نمی‌کنند. تمام مبارزات بین شخصیت‌های فرعی توسعه نیافته ای انجام می‌شود که اصلاً برایشان اهمیت قائل نیستیم. بیشتر مبارزات هم تک به تک و در فلش بک یا چیزهایی از این قبیل است.
موضوع آزار دهنده دیگر اینکه که فِنگ لینگ و بای، بیشتر فصل را از هم جدا هستند. علاوه بر این، افزایش قدرت در این فصل وحشتناک است. به طرز عجیبی حالا همه استاد بزرگ هستند و به نظر می‌رسد رتبه‌های بالاتری هم وجود دارد. دیگر مبارزات شبیه هنرهای رزمی به نظر نمی‌رسند، چون همه فقط پرواز می‌کنند و به جای استفاده از تکنیک واقعی، انرژی شِئی پرتاب می‌کنند. فصل به اتمام رسیده و نمی توان منتظر بهتر شدن داستان باشیم پس اگر طرفدار این انیمه هستید و خیلی منتظر فصل دوم بوده اید؛ به این 12 قسمت قانع باشید! امیدواریم در فصل بعدی اشتباهات این سیزن را جبران کنند و انیمه بار دیگر جذابیت خود را بدست بیاورد.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-01-24 17:55:16
    اوووف دمتون گرم چقد منتظر فصل دومش بودم
  • 1402-10-12 19:20:46
    ساب فارسی نمیزنین خیلی وقته تا همینجا راکد مونده
    • 1402-10-12 19:20:45
      به مرور بعد اینکه تمامی قسمت ها قرار گرفت زیرنویس هم قرار داده میشه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.