دانلود انیمه
Ququ Bucai, Zaixia Yeguai 2nd Season هیولا ولی وحشی فصل دو

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
5388 تعداد بازدید
User 10
10
/
7.7
AnimeList Rating
User 658
10
/
6.83
MyAnimeList
16
/
16
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Ququ Bucai, Zaixia Yeguai 2nd Season بدون سانسور با پخش آنلاین
دانلود انیمه Ququ Bucai, Zaixia Yeguai 2nd Season بدون سانسور با پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی Monster But Wild 2nd Season
فارسی هیولا ولی وحشی فصل دو
ژاپنی 区区不才,在下野怪 第二季
معروف به 怎么办! 我穿越成了最弱小野怪, Zenmeban! Wo Chuanyue Cheng Le Zui Ruoxiao Ye Guai, What Do I Do?! I Have Transmigrated Into the Weakest Little Monster

خلاصه داستان انیمه Ququ Bucai, Zaixia Yeguai 2nd Season

«آزور» یک بازی آنلاین محبوب است که برای ده سال تمام فعالیت می‌کند. شخصیت اصلی این مجموعه انیمیشنی یک بازیکن حرفه‌ای است که از زمان راه‌اندازی بازی، در این گیم فعالیت می‌کند و حالا جایزه بزرگی دریافت کرده است. اما پس از باز کردن هدیه، او تبدیل به ضعیف‌ترین هیولای بازی می¬شود!

 

دانلود انیمه Ququ Bucai, Zaixia Yeguai 2nd Season


درباره انیمه هیولا ولی وحشی فصل دو

این انیمه در سال 2023 میلادی در ژانر اکشن، ماجراجویی، فانتزی و کمدی از سوی استودیوی Kung Fu Frog Animation با رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 19 دقیقه برای هر قسمت پخش خود را آغاز کرده است. اول از همه باید بگوییم که این مجموعه انیمیشنی به زبان چینی تولید شده است، در نتیجه شاید در ابتدای تماشای این اثر احساس راحتی نکنید، اما قطعا با گذر زمان با این زبان خو خواهید گرفت. کیفیت انیمیشنی سه‌بعدی این مجموعه می‌تواند به طور جدی یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های مثبت این اثر باشد که می‌تواند هر بیننده‌ای را به خود جلب کند. از آن‌جایی که تم این اثر ایسکای است، به هر حال سازندگان باید به دنبال یک فاکتور متمایزکننده از دیگر آثار مشابه می‌بودند و به نظر می‌رسد که سبک انیمیشنی متفاوت یک فاکتور مناسب بوده است. داستانگویی در این اثر جایگاه بالایی دارد و نویسندگان تمرکز خود را بر روی دو عنصر داستانی جلب کرده‌اند: ژانر کمدی و شخصیت‌پردازی. صحنه‌های کمدی این اثر به قدر کافی خنده‌دار هستند و شخصیت‌پردازی‌ها به اندازه نیاز متنوع و دوست‌داشتنی است تا بتواند شما را در طول نمایش سرگرم کند.

 

انیمه Monster But Wild 2nd Season

 

پایان‌بندی انیمه نیز رضایت‌بخش است و در نتیجه به طور کلی می‌توانیم بگوییم که با یک انیمه چینی سرگرم‌کننده در تم ایسکای طرف هستیم که می‌تواند تنوعی در برنامه‌ی تماشای دوست‌داران این ژانر باشد. جهت دانلود تمامی قسمت‌های این انیمه در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برای شما قرار داده‌ایم کلیک کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-08-20 08:47:19
    فقط بخاطر سابتایتل خوبی که داره انیمه رو میبینم.
  • 1402-07-08 03:05:08
    خیلی انیمه قشنگیه . انیمه های چینی از هر 10 تاش یکی قشنگه که اینم همون یکیه .
  • 1402-05-06 13:16:23
    این انیمه طراحی هنری و طنز خیلی خوبی داره.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.