دانلود انیمه
Binghuo Mochu 2 سرآشپر جادویی یخ و آتش فصل دوم

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
5358 تعداد بازدید
User 10
10
/
8.4
AnimeList Rating
User 326
10
/
7.08
MyAnimeList
نامشخص
/
نامشخص
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Binghuo Mochu 2 به صورت کامل با زیرنویس فارسی + پخش آنلاین
دانلود انیمه Binghuo Mochu 2 به صورت کامل با زیرنویس فارسی + پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی The Magic Chef of Ice and Fire 2nd Season
فارسی سرآشپر جادویی یخ و آتش فصل دوم
ژاپنی 冰火魔厨 第二季

خلاصه داستان انیمه Binghuo Mochu 2

نیان بینگ قبلاً با چندین زن ملاقات کرده است و آنها ممکن است به او علاقه مند بوده باشند، اما او می‌خواهد به سفرش ادامه دهد. در حالی که همه آنها فقط می‌خواهند او را از سفرش منصرف کنند. او دختری به نام «بچه گربه» پیدا می‌کند که او را مردی خوشتیپ و فوق‌العاده می‌داند. اما نیان بینگ او را به عنوان یک شریک نمی‌خواهد و او را بیشتر شبیه خواهر می‌بیند.
به هر حال، او با پدرش برمی گردد. نیان بینگ مادر جدید خود را پیدا می کند و مادر جدیدش او را به رسمیت شناخت. یک اژدها استاد اوست و رفتارش با نیان بینگ فوق‌العاده است. او از طریق استادش بیشتر در مورد عناصر جادویي یاد می‌گیرد. استادش آن را «جادوی شبیه‌سازی» می‌نامد و افراد بسیار کمی قبلاً در انجام آن موفق بوده‌اند. این واقعیت که او می‌تواند این کار را انجام دهد به معنی خاص بودن اوست.
بچه گربه بعداً برمی‌گردد تا فقط نیان بینگ را در دردسر بیشتری بیندازد، زیرا پدرش رفتار عجیبی دارد که نمی‌تواند درک کند نیان این دختر را به عنوان یک شریک نمی‌بیند و سعی می‌کند نیان بینگ را به موجودی شرور تبدیل کند.


درباره انیمه سرآشپر جادویی یخ و آتش فصل دوم

داستان این انیمه تاکنون در این چهار فصل فوق‌العاده بوده و درباره آشپزی با جادو است. ژانر عاشقانه نیز در این انیمه وجود دارد. با پیشرفت داستان، هم در آشپزی و هم در رابطه عاشقانه با فِنگ نو، اوضاع با قضیه «قانون قبیله» کمی مشکل دار می‌شود، شبیه به زمانی که سفر او در جوانی شروع شد و سپس مجبور شد سال‌ها تمرین کند. زیرا تا زمانی که قادر به محافظت از خودش نبود، برای بیرون رفتن آماده نبود.
در این سریال به حرمسرایی وجود ندارد. ممکن است زنان دیگری در طول سریال سعی در تصاحب او داشته باشند، اما او برای آنها بسیار واضح است که فقط می‌خواهد به سفر خود ادامه دهد و چیزهای بیشتری در مورد آشپزی یاد بگیرد. تنها دلدار او فِنگ نو است. تماشای فصل چهارم این انیمه مهیج و پر از پیچیدگی های داستانی را به شما توصیه می کنم.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-10-12 21:35:09
    سلام، دوستان این انیمه دیگه ادامه نداره؟؟
    • 1402-11-16 13:38:40
      تا الان تا قسمت 76 منتشر شده
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.