دانلود انیمه
Sengoku Youko: Yonaoshi Kyoudai-hen سنگوکو یوکو

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
8376 تعداد بازدید
User 26
10
/
7.19
AnimeList Rating
User 13,317
10
/
6.99
MyAnimeList
13
/
13
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Sengoku Youko به همراه پخش آنلاین با ترجمه و زیرنویس فارسی اختصاصی
دانلود انیمه Sengoku Youko به همراه پخش آنلاین با ترجمه و زیرنویس فارسی اختصاصی
عناوین دیگر
انگلیسی Sengoku Youko
فارسی سنگوکو یوکو
ژاپنی 戦国妖狐 世直し姉弟編

خلاصه داستان انیمه Sengoku Youko: Yonaoshi Kyoudai-hen

داستان درباره جهانی است که به دو گروه انسان‌ها و موجوداتی به نام کاتاوارا تقسیم شده‌اند. تاما که خود یک کاتاواراست بسیار عاشق انسان‌هاست و حتی اگر باید با هم‌نوعان خود بجنگد، آماده است تا آنها را از شر بدی نجات دهد. برادر تاما به نام جینکا اما انسان‌ها را دوست ندارد، نیھل که بیشتر خودش انسان است. این دو برادر به همراه شمشیرزنی بزدل به نام شینسوکه که می‌خواهد قدرتمند شود، با کشف نقشه‌ای برای تبدیل انسان‌ها به هیولا، قسم می‌خورند که کسی پشت این توطئه است را شکست خواهند داد... حتی اگر باید در برابر یک ارتش بجنگند.

 

انیمه Sengoku Youko


درباره انیمه سنگوکو یوکو

بر اساس مانگای نوشته و تصویر شده توسط ساتوشی میزوکامی، قسمت اول نمایش شروعی بسیار جذاب دارد. تولید استدیو white fox باعث درخشش عظمت انیمیشن شده است و بیننده کم کم مست این دنیا می شود. این اثر در حالی که در برخی قسمت ها بی نظم است ولی در نهایت به یک اثر کلی جذاب تبدیل می شود. توخالی بودن طرح داستان از طریق ایده های خلاقانه و حتی تصاویر قوی تر جبران می شود، که در حالت ایده آل باید با گذشت زمان قوی تر شوند. 
با وجود نمایش نسبتا سنگین و طنز تا حدی بی جا، در مهم ترین قسمت های اکشن خود واقعا قابل ستایش است. در اوج طراحی شخصیت های یوسوکه اوکودا تمام صحنه رو در بر میگیره و با سفید شدن موهای سیاه جینکا و افزایش قدرت او، فانتزی و جادوی بیشتری زنده میشه. کل سکانس با جنب و جوش باورنکردنی تری مبهوت می شود.
هرچند خود شخصیت ها هنوز به فضایی برای رشد نیاز دارند، مخصوصاً شینسوکه. تاما و جینکا با وجودشون یک کاپل سرگرم کننده ساختند. اما شینسوکه خیلی به قهرمان اصلی نزدیک می شود و ماجراجویی دو نفر دیگر را کنار می گذارد تا قوی تر شود. مشکل بزدلی او نیست که مانع داستان می شود او فقط نمی تواند مخاطب خاص من و شما شود. 
قسمت اول این انیمه با وجود نمایش قوی، از سمت روایت داستان ناقص مونده هرچند از نظر بصری فریبنده است. این سریال در حالی که جینکا با یک کاتاوارای قوی روبه رو می شود، در صخره ای به پایان می رسد و با موفقیت توجه ما را از نت های آغازین تا پایان حفظ می کند. مشخص است فضای مشخصی برای رشد وجود دارد، اما در حال حاضر، باید ببینیم که این نبرد حداقل چگونه به پایان می رسد!

 

انیمه سنگوکو یوکو
مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • برا من مفمولی بود.نه خیلی خفنه نه ضعیفه.در حد ۷ تا ۷.۵ بش امتیاز‌میدم
  • 1402-11-06 22:25:37
    فایت خوب، کاراکترای جذاب و معمولی(تک بعدی و با خصوصیت های برجسته عجیب نیستن)، داستان سرراست، انیمیت و گرافیک روون و قشنگ. تا اینجا دو قسمت اولش که اومده خیلی جذاب بود. نمیدونم چرا نمره پایینی گرفته ولی من فعلا 8 میدم
    • مرسی از نظارات کاملت پایه انیمه ها.همیشه کامتاتو دمبال میکنم برای انیمه دیدن چون چرت و پرت نمیگی و منطقی نظر میدی ❤️
      • 1402-12-10 06:07:10
        اوضاع خیلی خیته D:
  • 1402-11-06 20:38:29
    بد نیست!
  • 1402-11-06 20:17:39
    ریزو رو ول کرده این استودیو رفته اینو ساخته خدایا بسه دیگه
    • 1402-11-30 17:22:59
      خیلی وقته فصل بعدیش تایید شده.
      • 1402-12-10 06:07:08
        ولی خیلی گذشته منتظر موندن خیلی سخته !
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.