دانلود انیمه
Mahouka Koukou no Rettousei 3rd Season بی‌قائده در دبیرستان جادو فصل 3

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
6434 تعداد بازدید
User 19
10
/
8.31
AnimeList Rating
User 7,847
10
/
7.55
MyAnimeList
13
/
13
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Mahouka Koukou no Rettousei 3rd Season با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود انیمه Mahouka Koukou no Rettousei 3rd Season با زیرنویس فارسی چسبیده
قسمت بعدی
جمعه 4 خرداد
عناوین دیگر
انگلیسی The Irregular at Magic High School Season 3
فارسی بی‌قائده در دبیرستان جادو فصل 3
ژاپنی 魔法科高校の劣等生 第3シーズン

خلاصه داستان انیمه Mahouka Koukou no Rettousei 3rd Season

فصل سوم انیمه‌ی The Irregular at Magic High


درباره انیمه بی‌قائده در دبیرستان جادو فصل 3

لایت ناول Mahouka Koukou no Rettousei به قلم سوتومو ساتو، اولین بار در سال ۲۰۰۸ انتشار شد و با ۳۲امین جلد خودش در سپتامبر ۲۰۲۰ به پایان رسید. دو سری ادامه‌ی این ناول، در اکتبر ۲۰۲۰ و ژانویه‌ی ۲۰۲۱ انشار شدن. ناول اصلی Mahouka Koukou no Rettousei توسط ین پرس منتشر میشه و مانگای اسپین آف «دانش آموز نمونه در مدرسه‌ی جادو» که توسط یو موری نوشته شده هم توسط ین پرس منتشر شده.

 

دانلود انیمه Mahouka Koukou no Rettousei 3rd Season


فصل اول این سری در آوریل ۲۰۱۴ پخش شده و ۲۶ قسمت هست. فصل دومش، که پسوند «آرک میهمانان» در ادامه‌ی اسمش داشت، در اکتبر ۲۰۲۰ پخش شده و ۱۳ قسمت داره. یک سینمایی از این انیمه هم پخش شده که در ژوئن ۲۰۱۷ در ژاپن اکران شده بود.
انیمه‌ای ۱۳ قسمتی هم از اسپین آف ذکر شده ساخته شده که در جولای ۲۰۲۱ پخشش شروع شده بود.
ویدیویی در سایت رسمی این انیمه پخش شد که تیتراژ آغازینش رو نشون میده که Shouted Serenade نام داره و توسط LiSA اجرا شده، و همچنین بازیگران( صداپیشگان) و کارکنان و تاریخ پخش که در ماه آوریل انحام میشه رو به تصویر میکشید. از صداپیشه های جدید این انیمه میشه به Kikunosuke Toya در نقش مینورو کودو، Tatsumaru Tachibana در نقش تاکوما شیپو و Houchu Ohtsuka در نقش رتسو کودو، اشاره کرد  که جایگزین Motomu Kiyokawa که در سال ۲۰۲۲ فوت کرده بود، میشه.

 

بی‌قائده در دبیرستان جادو فصل 3

 

این فصل از انیمه، از کانال های تلوزیونی Tokyo MX, BS11, Tochigi TV, Gunma TV, MBS, و TV Aichi پخش خواهد شد. Jimmy Stone، که در انیمه های قبلی همین فرنچایز، کارگردانی انیمیشن و قسمتی رو انجام داده، در این فصل از این انیمه که توسط استودیوی 8-Bit ساخته میشه، به عنوان کارگردان، باز خواهد گشت. تاکو ایواساکی که قبلا در انیمه هایی مثل Black Butler, Bungo Stray Dogs, Gurren Lagann و فصول قبلی همین انیمه دست داشته، به عنوان آهنگساز در این فصل هم دست خواهد داشت. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1402-12-13 12:30:44
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    قرار میده و به علت قدرت و نفوزی که این خالهه داره کارکتر اصلی و خواهر خوانده اش قادر به انجام هیچ کاری مقابلش نیستن و به همین خاطر هم هر دو به شدت عذاب میکشن و ... توی یه صحنه ای هم خالهه میگه یه دختری هم داره میاد که به همراه شما بیاد به اون مدرسه و بعدش هم میگه که قراره به زودی برای ازدواج خواهر خوانده کارکتر اصلی تصمیم بگیره که اگر این صحنه رو دیده باشید متوجه میشید که این دو چقدر بدبختن و من امیدوارم که در این سیزن برای این مورد هم فکری بکنن
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.