دانلود انیمه
Natsume Yuujinchou Shichi کتاب دوستان ناتسومه فصل هفتم

452 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
0.0
MyAnimeList
نامشخص
/
نامشخص
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Natsume Yuujinchou Shichi به همراه پخش آنلاین با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود انیمه Natsume Yuujinchou Shichi به همراه پخش آنلاین با زیرنویس فارسی چسبیده
عناوین دیگر
انگلیسی Natsume's Book of Friends Season 7
فارسی کتاب دوستان ناتسومه فصل هفتم
ژاپنی 夏目友人帳 漆
معروف به Natsume Yuujinchou Season 7, Natsume's Book of Friends Seven

خلاصه داستان انیمه Natsume Yuujinchou Shichi

فصل هفتم انیمه Natsume Yuujinchou


درباره انیمه کتاب دوستان ناتسومه فصل هفتم

در یک ارائه‌ی رویداد AnimeJapan 2024 روز شنبه برای انیمه اقتباس شده از مانگای Natsume Yūjin-Chō به قلم یوکی میدوریکاوا یک تریلر و پوستر تبلیغاتی برای فصل هفتم این انیمه، با عنوان  Natsume Yūjin-Chō Shichi، منتشر کرد. مشخص شد تاریخ انتشار این انیمه در پاییز بوده و همچنین صداگذاران و عوامل دخیل معرفی شدند.
تاکاهیرو اوموری به عنوان کارگردان اصلی در استودیو Shuka باز می‌گردد، و هیدکی ایتو که دو فیلم اخیر را کارگردانی کرده بود، فصل جدید را هم به عهده دارد. سادایوکی مورای به عنوان ناظر بر نویسندگی نمایشنامه باز می‌گردد. اکیرا تاکاتا به عنوان طراح شخصیت‌ها باز می‌گردد، و ماکوتو یوشیموری آهنگساز خواهد بود. 
دیگر عوامل این سری شامل این افراد میباشند:
طراحی یوکای، مدیر انیمیشن اکشن: تاتسوو یامادا، مدیر انیمیشن اصلی: اکیرا تاکاتا، اوریه تاناکا، طراحی: یوکیهیرو شیبوتانی، مائو میایکه، طراحی رنگ ها: هیرومی میاواکی،، ویرایش: کازوهیکو سکی
صداگذاران این انیمه شامل:
هیروشی کامیا در نقش تاکاشی ناتسومه، کازوهیکو اینوئه در نقش نیانکو-سنسه / مادارا، سانا کوبایاشی در نقش رئیکو ناتسومه، اکیرا ایشیدا در نقش شویچی ناتوری، کازوما هوریه در نقش کانامه تانوما، ریوهی کیمورا در نقش ساتورو نیشیمورا، هیسایوشی سوگانوما در نقش آتسوشی کیتاموتو، میوکی ساواشیرو در نقش جون ساسادا، رینا ساتو در نقش تورو تاکی، میکی ایتو در نقش توکو فوجیوارا، ایجی ایتو در نقش شیگرو فوجیوارا، جونیچی سووابه در نقش سیجی ماتوبا
این انیمه در سال ۲۰۲۴، ۱۵مین سالگرد خود را جشن می‌گیرد.
مانگای Natsume Yūjin-Chō اثر یوکی میدوریکاوا در مجله LaLa DX شرکت Hakusensha در ژوئن ۲۰۰۳ به چاپ رسید، اما از سال ۲۰۰۷ به بعد در مجله LaLa به چاپ رسیده است.Viz Media  این مانگا را به زبان انگلیسی منتشر می‌کند.
فصل‌های انیمه و مانگای اصلی میدوریکاوا دربارهٔ ناتسومه، یک پسری است که از کوچکی قدرت دیدن یوکای‌ها را داشته است. متأسفانه، انسان‌ها او را از خود دور نگه می‌دارند، و بین او و یوکای‌ها همچنین رابطه‌ی خوبی وجود ندارد. یک روز، او کتاب دوستان را از مادربزرگش به ارث می‌برد. این کتاب در واقع پر از قراردادهایی است که مادربزرگش برای گرفتن یوکای‌ها ساخته است. او، یوکای های دیگری که پیدا میکند را سعی می‌کند آزاد کند یا به آن‌ها کمک کند - حتی در حالی که بسیاری از آن‌ها میخواهند از او انتقام بگیرند.
ششمین فصل انیمه در آوریل ۲۰۱۷ پخش شد. این انیمه ۱۱ قسمت و دو قسمت ویژه داشت. Crunchyroll این سری را در حین پخش، به صورت آنلاین، پخش کرد.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-02-02 13:17:51
    چقدر خوشحالم قرار فصل جدید بیاد
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.