دانلود انیمه
Tasogare Out Focus گرگ و میش از تمرکز

643 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
0.0
MyAnimeList
نامشخص
/
نامشخص
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Tasogare Out Focus به همراه پخش آنلاین با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود انیمه Tasogare Out Focus به همراه پخش آنلاین با زیرنویس فارسی چسبیده
عناوین دیگر
انگلیسی Twilight Out of Focus
فارسی گرگ و میش از تمرکز
ژاپنی 黄昏アウトフォーカス

خلاصه داستان انیمه Tasogare Out Focus

Mao Tsuchiya و Hisashi Ootomo که هم اتاقی‌های یکدیگر هستند جلوی یک دوربین به هم سه تا چیز را قول می‌دهند: Mao نباید به کسی بگوید که Hisashi همجنس‌گرا و در رابطه با مرد دیگری است؛ Hisashi نباید به هیچ وجه از Mao خوشش بیاید؛ و آخری هم این‌که هیچ‌کدام از این دو فرد نباید حریم شخصی دیگری را مختل کند.
اما همه این‌ها زمانی که باشگاه فیلم‌سازی، که Mao عضوی از آن است، تصمیم می‌گیرد که Hisashi را به‌عنوان نقش اصلی فیلم بعدی خود قرار دهد. مشکل اصلی زمانی شروع می‌شود که شخصیت‌های داستان متوجه داستان این فیلم می‌شوند که درباره عشق بین پسران است؛ داستان عاشقانه بین پسری خلافکار و نماینده کلاس. Mao قصد دارد به خاطر قول‌هایی که به Hisashi داده است او را از قبول کردن این نقش پشیمان کند اما برخلاف انتظارش Mao به سادگی توسط کارگردان این فیلم قانع می‌شود.
پس از این‌که Hisashi را در نقش پسر خلافکاری که بازی می‌کند می‌بیند، توجه Mao به سمت او جلب می‌شود. با وجود این‌که Mao می‌داند که Hisashi تنها هم‌اتاقی او است و نباید به سمت او حسی داشته باشد اما دیگری نمی‌تواند خودش را گول بزند و احساساتی که فراتر از یک هم اتاقی به او دارد را قایم کند.


درباره انیمه گرگ و میش از تمرکز

حساب رسمی توییتر مانگای Twilight Out of Focus (Tasogare Out Focus) اعلام کرد که این مانگا قرار است اقتباس انیمه‌ای دریافت کند. Yoshitsugu Matsuoka و Yūma Uchida نقش دو شخصیت اصلی داستان یعنی Mao Tsuchiya و Hisashi Otomo را بازی می‌کنند و Jyanome  نیز به مناسبت این اقتباس تصویری جدید از این اثر منتشر کرده است.
این مانگا در سال ۲۰۱۹ و در مجله Kodansha's Honey Milk digital BL پخشش شروع شد و در ماه ژوئن همان سال اولین جلد خود را منتشر کرد. همچنین ترجمه انگلیسی این مانگا نیز توسط دپارتمان Kodansha  در آمریکا و در سال ۲۰۲۲ منتشر شد.
داستان اصلی این اثر در مانگای سوم که Twilight Out of Focus 3: Overlap (Tasogare Out Focus overlap) نام دارد ادامه میابد که در آگست ۲۰۲۰ در ژاپن پخش شده و قرار است در سپتامبر نیز ترجمه انگلیسی آن منتشر شود
مانگای چهارم این اثر که Twilight Out of Focus 4: The Evening Monologues (Yoiyoi Monologue) نام دارد نیز داستان جدید و مجزایی را روایت کرده و در ژوئن ۲۰۲۱ در ژاپن منتشر شده و قرار است در دسامبر ترجمه انگلیسی آن نیز توسط Kodansha منتشر شود.
The fifth and latest manga in the series, titled Twilight Out of Focus long take (Tasogare Out Focus long take), will release in Japan on July 12.
پنجمین و آخرین مانگای این سری نیز که Twilight Out of Focus long take (Tasogare Out Focus long take) نام دارد قرار است در تاریخ ۱۲ جولای و در ژاپن منتشر شود.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر
  • باکس دانلود
    مزایای استفاده از اشتراک ویژه سایت انیمه لیست
    • دسترسی کامل به بزرگترین آرشیو انیمه ایران
    • امکان استفاده از پخش آنلاین
    • سرعت بالا و بدون محدودیت در دانلود
    • دانلود با حجم مصرفی نیم بها
    شما در حال استفاده از اشتراک رایگان هستید :( سرور رایگان هم فقط با فیلترشکن در دسترسه
    این انیمه هنوز منتشر نشده است.
  • لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
    زیرنویس
    درصورت دانلود نشدن زیرنویس با دانلودمنیجر، از طریق مرورگر دانلود کنید.
  • تریلر

    2 تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.