دانلود انیمه
Beyblade X بی بلید ایکس

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
7799 تعداد بازدید
User 2
10
/
7
AnimeList Rating
User 718
10
/
6.81
MyAnimeList
نامشخص
/
نامشخص
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Beyblade X با زیرنویس فارسی اختصاصی به صورت کامل + پخش آنلاین سافت ساب
دانلود انیمه Beyblade X با زیرنویس فارسی اختصاصی به صورت کامل + پخش آنلاین سافت ساب
عناوین دیگر
فارسی بی بلید ایکس
ژاپنی ベイブレードエックス

خلاصه داستان انیمه Beyblade X

پسر جوانی قصد دارد تبدیل به یک بازیکن حرفه‌ای بی‌بلید شود. او قصد دارد به برج ایکس برسد، جایی که بازیکنان حرفه‌ای بی‌بلید دور هم جمع می‌شوند...


درباره انیمه بی بلید ایکس

این انیمه در سال 2023 میلادی در ژانر اکشن و ماجراجویی پخش خود را آغاز کرده است. همین ابتدا خوب است بدانید که مخاطب هدف این برنامه، کودکان 7 تا 13 سال هستند. با این حال اگر بزرگسال هستید و دوست دارید کمی روحیه‌ی کودکانه‌تان را در خود زنده کنید، این اثر برای شما مناسب است. سازندگان در خلق این انیمیشن خوب عمل کرده‌اند و سطح اجرای انیمیشنی بالا است. موسیقی‌ها شنیدنی هستند و شخصیت‌پردازی‌ها نیز در سطح خوبی قرار دارند، در حدی که حتی برخی از شخصیت‌های فرعی نیز دوست‌داشتنی به نظر می‌رسند. پس‌زمینه انیمیشن به‌شدت رنگارنگ است و مناسب کودکان است؛ با این حال اصلی‌ترین نقطه قوت این انیمه، موسیقی آن است. بسیار جذاب و شنیدنی طراحی شده‌اند و از لحاظ سمعی در سطح بالایی قرار دارند. از آن سو طراحی شخصیت‌ها باعث زنده شدن دنیای انیمیشن می‌شوند که برای انیمه‌ای که برای کودکان تولید شده، یک نقطه قوت مهم به شمار می‌رود. مسابقه، رفاقت، لذت بردن از غذاها و صحنه‌های اکشن کودکانه، شالوده ژانری این انیمیشن را تشکیل می‌دهند و شما باید شخصیت‌ها را دوست داشته باشید تا بتوانید از پیشرفت و توسعه‌ی داستان لذت ببرید. باز هم یادآوری می‌کنیم که این انیمه برای کودکان تولید شده است، با این حال بزرگسالانی که به دنبال تجدید روحیه‌ی کودکی هستند نیز می‌توانند آن را تماشا کنند. با این حال اگر به دنبال اثری سرشار از اکشن‌های پر از خون و فریاد می‌گردید، این انیمه برای شما مناسب نیست. اگر به دنبال دانلود این انیمه با بالاترین کیفیت هستید، ما لینک‌های این اثر را در همین صفحه از سایت انیمه لیست برای شما قرار داده‌ایم. انیمه لیست باکیفیت‌ترین زیرنویس فارسی هماهنگ را نیز برای شما فراهم کرده است. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-20 16:15:58
    ترجمه : پرنده کازامی، با هدف حرفه ای شدن، با قهرمان سابق کوروسو اکس که با نام "کامن ایکس" شناخته می شود ملاقات می کند و تیمی را تشکیل می دهد تا بتوانند "بالای" برج ایکس را هدف بگیرند. اما چیزی که در انتظار آنهاست، نبردی دیدنی است که تا به حال هیچ کس آن را ندیده است. "X" هنوز دیده نشده است. beyblade فوق‌العاده شتاب‌دار (Xtreme) دوران جدیدی را طی می‌کند! (منبع: TMDB)
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1402-11-20 11:50:14
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    از سری انیمه Beyblade زیاد خوشم نمیاد . از اینکه گذشته رو فراموش می‌کنه خیلی بدم میاد . مثلا تا الان من نقش اصلی بودم به مدت سه فصل بعد یهو یک گروه دیگه میاد آوا میشن اصلی که اصلا خوشم نمیاد. یا مثلا نقش اصلی تا دو فصل دونفر دیگن اما 4 فصل دیگه چند نفر دیگه نقش اصلی دارن درحالی که کاراکتر های قبلی هنوز تو انیمه حضور دارن (موضوع سر اینه که ما به اونا وابسته میشیم و از نظر من کل اون انیمه و سبک مال اون کارکتره و تا آخرم باید با اون باشه )
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.