معرفی و دانلود بهترین سریال های جنایی بریتانیایی در نتفلیکس

توسط Alireza

بهترین سریال های جنایی بریتانیایی در نتفلیکس

وقتی صحبت از نمایش های جنایی به میان می آید، تلویزیون بریتانیا عناوین به یاد ماندنی زیادی را ارائه کرده است. از سریال Broadchurch گرفته تا سریال های Luther و Happy Valley، آن ها به طرز ماهرانه ای داستان های تیره  و تار را با شخصیت های جذاب و ارزش های تولید برجسته ارائه می کنند. اکنون، با وجود انبوه سایت های استریمینگ از جمله نتفلیکس، تماشای سریال های جنایی برای طرفداران آسان تر از همیشه است. با تعداد سریال های موجود، حتی می توانید برای انتخاب احساس بدبختی هم داشته باشید. اکشن های پر از تپش، درام های تاریخی و سریال های هیجان انگیز روان شناختی نمونه هایی از سریال های جنایی بریتانیایی هستند که می توانید هم اکنون در انیمه لیست تماشا کنید، چرا که ما فهرست برترین سریال های جنایی بریتانیای را برای شما آماده کرده ایم.

 

  1. سریال Peaky Blinders

معرفی و دانلود بهترین سریال های جنایی بریتانیایی در نتفلیکس

در میان تحسین شده ترین درام های جنایی بریتانیایی در نتفلیکس، پیکی بلایندرز با وادار کردن شما به تماشای اشرار، کاری غیرممکن را انجام داده است. پیکی بلایندرز که پس از جنگ جهانی اول و بر اساس یک باند جنایتکار واقعی در بیرمنگام استوار است، خانواده شلبی و سندیکای جنایتکار آنها را نشان می دهد. این سریال با رهبری کیلیان مورفی در نقش رهبر بی رحم سندیکا یعنی تامی شلبی بازی می کند، بازیگران دیگر نیز تماماً ستاره هستند: از هلن مک کروری گرفته تا تام هاردی و آنیا تیلور جوی.

 

  1. سریال Bodyguard

معرفی و دانلود بهترین سریال های جنایی بریتانیایی در نتفلیکس

بادیگارد که توسط عوامل فیلم خط وظیفه ساخته شده است، یک سریال هیجان انگیز درباره یک افسر پلیس است که وظیفه دارد از سیاستمداری محافظت کند که تحملش را ندارد. ریچارد مدن برنده گلدن گلوب در نقش افسر دیوید باد در کنار کیلی هاوز در نقش جولیا مونتاگ، وزیر کشور به ایفای نقش می پردازد. در حالی که سریال عمدتاً به یک توطئه تروریستی می پردازد، نقطه قوت آن این است مشکلات روانی باد را پس از حضورش در افغانستان به تصویر می کشد. همچنین به رابطه پیچیده او با مونتاگ را نشان می دهد که آن ها را به مسیری شگفت انگیز هدایت کرده است.

 

  1. سریال Top Boy

معرفی و دانلود بهترین سریال های جنایی بریتانیایی در نتفلیکس

نتفلیکس مجموعه جدیدی از Top Boy را در سال 2019 پس از اولین نمایش آن در سال 2011 سفارش داد. سریال اصلی ارزش دیدن را دارد تا بفهمید که شخصیت ها که هستند و از کجا آمده اند. سریال Top Boy در یک مجتمع مسکونی خیالی در لندن اتفاق می افتد و زندگی ساکنانی را دنبال می کند که سعی می کنند در آن منطقه جنایت آلود حرکت کنند. این شخصیت ها شامل رانل (مالکوم کامولته) که با بیماری مادرش دست و پنجه نرم می کند و جم (جاکومو مانچینی) که برای یک فروشنده مواد مخدر محلی کار می کند و سایرین هستند.

 

  1. سریال Giri/Haji

معرفی و دانلود بهترین سریال های جنایی بریتانیایی در نتفلیکس

به یک سریال جنایی با چاشنی یاکوزا نیاز دارید؟ پس نباید سریال گیری/حاجی (وظیفه / شرم) را از دست بدهید. این نمایش دو زبانه در لندن و توکیو اتفاق می افتد و یک رویه ی پلیسی بریتانیایی را با یک درام جنایی ژاپنی ترکیب می کند. در این سریال، کارآگاه سارا ویتزمن (کلی مک دونالد) با کنزو موری (تاکهیرو هیرا)، کارآگاهی از توکیو به دنبال برادرش که متهم به قتل برادرزاده یکی از اعضای یاکوزا است، همکاری می کند.

 

  1. سریال Criminal: UK

تصور کنید که یک سریال کاملاً در یک اتاق بازجویی پلیس و امکانات آنجا برای تماشای آن تنظیم می شود. این دقیقاً فرضیه سریال Criminal: UK است که در آن یک واحد پلیس ویژه زمان محدودی برای پرسیدن سؤال از شاهدان و مظنونان برای کشف راز جنایت ها دارد. در هر قسمت از این سریال، ستارگان مهمان برجسته ای مثل دیوید تنانت، هیلی آتول و کیت هرینگتون حضور دارند. تنظیم موضعی نمایش باعث می شود که احساس تنش بالایی داشته باشید و شما را روی لبه صندلی هایتان نگه می دارد. نوشته های پیچیده با دقت طراحی شده اند تا هر دیالوگ این سریال قابل تجزیه باشد.

 

 

  1. سریال The Serpent

سریال The Serpent که داستان آن در اواسط دهه 70 می گذرد، سریالی محدود در نتفلیکس است که بر اساس جنایات شنیع قاتل سریالی چارلز “سرپنت” صبراج (با بازی طاهر رحیم) ساخته شده است. این سریال شیوه ای را به تصویر می کشد که او به عنوان یک دلال جواهر ظاهر می شده و از سال 1975 تا 1976 گردشگران را به قتل می رسانده. این سریال جنایی اقدامات هولناکی را که خانواده های زیادی را در دهه 70 ویران کرد روشن می کند، جنایاتی که با این واقعیت که صبراج، بیشتر مسافران جوان را هدف قرار می داد، بدتر می شود.

 

  1. سریال Marcella

سریال مارسلا با ترکیب تحقیقات پلیسی با درام روان شناختی، به داستان شخصیت اصلی خود می پردازد. کارآگاه سابق مارسلا بک لند (آنا فریل) برای تحقیق در مورد یک قتل آشکار از 11 سال پیش به کار باز می گردد. بدتر از آن، شوهرش او را ترک کرده است و او مشکلات حافظه دارد که با آن گاهی دچار خاموشی می شود. یک راوی غیرقابل اعتماد وسیله ای محبوب در داستان است و سریال از آن برای یک اثر اعصاب خردکن استفاده می کند. وضعیت روانی متزلزل مارسلا باعث می شود که او تصمیم های مشکوکی بگیرد، زیرا تلاش می کند تا یک قاتل زنجیره ای به اختیار خود دستگیر کند.

 

  1. سریال The Stranger

سریال غریبه بر اساس رمانی از هارلن کوبن، داستان زنی مرموز را روایت می کند که رازی را برای مردی متاهل فاش می کند و باعث ایجاد یک اثر دومینویی در زندگی او می شود. این راز شامل همسرش می شود که ناپدید شده. هانا جان کامن نقش غریبه مذکور را بازی می کند و ریچارد آرمیتاژ در نقش آدام پرایس بازی می کند، مردی که زندگی اش در شرف فروپاشی است. این سریال اعتیاد آور و پر هرج و مرج و پرپیچ و خم، شما را وادار می کند با تمام شدن هر قسمت، سریعاً به سراغ قسمت بعدی بروید.

 

  1. سریال Stay Close

نمایش جنایی دست کم گرفته شده ای که همه باید ببینند! سریال Stay Close سرنوشت در هم تنیده سه شخصیت را به تصویر می کشد که همگی درگیر یک رویداد وحشتناک هستند. یک کارآگاه، یک عکاس، و یک همسر و یک مادر همگی تلاش می کنند تا حقیقت را بیابند و در امان بمانند. این سریال به کارگردانی دانیل اوهارا بر اساس رمان هارلان کوبن 2012، یعنی نزدیک بمان، شبکه پیچیده ای از دروغ ها، خیانت ها و اسرار بالقوه مرگبار را در داستان جذاب خود به تصویر می کشد.

علاقمندان می توانند جهت دانلود بهترین سریال های جنایی بریتانیایی به انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای آنها بدون سانسور لذت ببرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید