دانلود سریال
Masters of the Air اربابان آسمان

660 تعداد بازدید
User 3
10
/
8.33
AnimeList Rating
User 39208
10
/
7.9
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Masters of the Air با زیرنویس فارسی (اربابان آسمان)
دانلود سریال Masters of the Air با زیرنویس فارسی (اربابان آسمان)

خلاصه سریال اربابان آسمان 2024

این سریال جنگ های هوایی جنگ جهانی دوم را از طریق سربازان سرباز نیروی هوایی قدرتمند هشتم نیروی هوایی ارتش ایالات متحده کاوش می کند.

 

سریال اربابان آسمان

 

عوامل ساخت سریال Masters of the Air 2024

سریال Masters of the Air یک مینی سریال تلویزیونی در ژانر درام، جنگی محصول کشور آمریکا است که در سال 2024 توسط جان شیبان و جان اورلوف برای Apple TV+ ساخته شده است. این بر اساس کتاب سال 2007 Masters of the Air: America's Bomber Boys Who Fighted the Air Against Germany Nazi نوشته دونالد ال میلر ساخته شده است و اقدامات گروه بمب 100، یک واحد بمب افکن سنگین بوئینگ B-17 Flying Fortress را دنبال می کند.  این مجموعه به عنوان همراه فیلم جوخه برادران (2001) و اقیانوس آرام (2010) عمل می کند.

سریال Masters of the Air اولین سریالی است که توسط استودیو اپل با همکاری Playtone و تلویزیون Amblin تولید می شود. فیلمبرداری در سال 2021 در انگلستان آغاز شد، اما به دلیل تأثیرات همه گیر COVID-19 در چندین نوبت به تعویق افتاد. Masters of the Air در 26 ژانویه 2024 به نمایش درآمد. در این سریال بازیگرانی همچون آستین باتلر در نقش سرگرد گیل کلیون، کالوم ترنر در نقش سرگرد جان ایگان، آنتونی بویل در نقش ستوان هری کرازبی و بری کیوگان در نقش ستوان کورتیس بیدیک هنرنمایی می کنند.

در اکتبر 2012، گزارش هایی مبنی بر ساخت مینی سریال سوم از جنگ جهانی دوم منتشر شد، به همان شیوه گروه برادران و اقیانوس آرام، اما با تمرکز بر خدمه نیروی هوایی ارتش ایالات متحده در نیروی هوایی هشتم، که توسط تام هنکس و استیون اسپیلبرگ مورد بررسی قرار گرفت. در ژانویه 2013، HBO تایید کرد که در حال توسعه این مینی سریال است که بر اساس کتاب Masters of the Air نوشته دونالد ال. میلر: پسران بمب افکن آمریکا که در جنگ هوایی علیه آلمان نازی جنگیدند، توسط جان اورلوف اقتباس شده است.

این مجموعه بر روی صدمین گروه بمباران نیروی هوایی هشتم تمرکز دارد. در اکتبر 2019، گزارش شد که اپل با شرکت های سازنده مربوط به اسپیلبرگ و هنکس قرارداد بسته است تا سریال را به جای HBO به طور انحصاری در Apple TV+ پخش کند. در بیانیه ای، HBO بعداً تأیید کرد که تصمیم گرفته است با این سریال جلو نرود. Deadline Hollywood گزارش داد که این سریال شامل ده قسمت است که مجموعاً هزینه تولید آن بیش از 200 میلیون دلار است، در حالی که هالیوود ریپورتر گفت که شامل 9 قسمت با هزینه کل 250 میلیون دلار است. این سریال اولین سریال Apple TV+ است که زیر نظر شرکت تولید داخلی این شرکت فناوری، استودیو اپل، تولید می شود. در اکتبر 2020، کری جوجی فوکوناگا به عنوان کارگردان سه قسمت اول معرفی شد. 

در فوریه 2021، آستین باتلر و کالوم ترنر برای بازی در این سریال انتخاب شدند. در ژوئن، دی ریس به عنوان کارگردان قسمت های سریال اعلام شد. در فوریه 2021، گزارش شد که تولید در دالتون پادگان (فرودگاه سابق جنگ جهانی دوم RAF Abingdon) در آکسفوردشایر، انگلستان آغاز شده است. مجوز برنامه ریزی موقت 12 ماهه گذشته نگر در نیولند پارک، چالفنت سنت پیتر، پس از ساخت یک پادگان جنگ جهانی دوم در محل درخواست شده است. فیلمبرداری در ماه ژوئیه به دلیل مثبت بودن آزمایش کووید-19 برای مدت کوتاهی متوقف شد. تولید نیز در همل همپستد رخ داد. این سریال از تولید مجازی روی صحنه توسط Lux Machina برای صحنه های کابین خلبان استفاده کرد.

 

سریال Masters of the Air

 

عملکرد سریال اربابان آسمان 2024

این سریال در 26 ژانویه 2024 در Apple TV+ نمایش داده شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این سریال امتیاز تایید 83 درصد را بر اساس نقد 69 منتقد، با میانگین نمره 8.0 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت نوشتند: «با طراحی تولید بی نقص و شخصیت های کاملاً دیده شده، این سریال می تواند در کنار مجموعه برادران و برادران خود و The Pacific سربلند باشد. متاکریتیک برای این سریال نمره 73 از 100 را بر اساس نقد 40 منتقد ثبت کرد. برای دانلود سریال Masters of the Air با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. ربکا نیکلسون که برای The Guardian می نویسد، نمره پنج از پنج را به این سریال داد و آن را «سریال واقعاً فوق العاده» توصیف کرد و تجربه خلبان ها را «به همان اندازه هیجان انگیز و در عین حال وحشتناک» به تصویر کشید. با این حال، امیلی بیکر در i، به سریال دو از پنج امتیاز داد و آن را به عنوان "اولین ناامیدی بزرگ تلویزیونی در سال 2024" توصیف کرد. دانلود سریال Masters of the Air 2024 به طرفداران ژانر درام و جنگی پیشنهاد میشه. بیکر از درام قابل پیش بینی و «فرمولی»، شخصیت پردازی نازک و خطوط داستانی انتقاد می کند و پیشنهاد می کند که سریال «برای رقابت با تلویزیون پرستیژ امروزی قدیمی است».

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-19 07:11:27
    خیلی قشنگه اگه از اینجور سریال ها میبیند و تو دیدن این سریال شک دارید میتونم فقط بهتون بگم قسمت 1 رو با کیفیت 1080 ببینید اگه دوست نداشتید پاک کنید (ولی تا قسمت 3 که الان اومده خبری از ارتش زمینی آلمان نیست)
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.