دانلود سریال
The Stranger غریبه

2426 تعداد بازدید
User 2
10
/
7
AnimeList Rating
User 53K
10
/
7.3
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Stranger
دانلود سریال The Stranger

آنالیز استوری یا داستان The Stranger

داستان مربوط به دختری غریبه و مرموز است که وارد زندگی یک خانواده شاد انگلیسی می‌شود. همه چیز در این خانواده، به‌ خوبی سپری می‌شود تا اینکه این دختر غریبه وارد زندگی آن‌ها شده و راز‌هایی که نباید را فاش می‌کند. همین رازها منجر به از‌بین رفتن و فروپاشی آن خانواده شاد انگلیسی می‌شود. 

اما این راز‌ها مربوط به چه کسی است؟ رمز و راز‌هایی که در این بین فاش می‌شوند، مربوط به زن خانواده است. این دختر غریبه، مسائلی مرموز را در مورد این زن، به شوهر او می‌گوید. داستان مینی سریال The Stranger به همین‌ جا ختم نشده و مباحث مختلفی در مورد این دختر بیگانه رو می‌شود.

این دختر مرموز با استراتژی که در پیش می‌گیرد، قصد دارد از افراد بسیاری اخاذی کرده و برخی مسائل در مورد زندگی آن‌ها را رو کند. این استراتژی به‌گونه‌ای است که گویا او ضامن بمب را کشیده و افراد یک خانواده را با آن بمب تنها گذاشته است. 

البته نمی‌توان کل داستان را به این دختر و رویداد‌هایی که رقم می‌زند محدود کرد. موضوع یک قتل، نا‌هنجاری‌های زندگی، انتقام‌گیری دانش‌آموزان یک مدرسه از یکدیگر و همچنین زندگی یک پلیس کثیف، از موضوعات مختلف موجود در داستان سریال The Stranger، هستند. 

 

تحلیل لایه های عمیق The Stranger

برخی از سازندگان فیلم و سریال، ایده اصلی خود را از یک رمان گرفته و آن را به تصویر می‌کشند. در چنین سریال­هایی، زمانی همه چیز جذاب و خیره‌کننده می‌شود که بیننده بداند آنچه قرار است تماشا کند، ژانری معمایی داشته و در طول تماشای آن به جزئیات بسیاری دست می‌یابد. اگر دوست دارید به تماشای چنین فیلم و سریال‌هایی بنشینید، بهتر است از The Stranger، غافل نشوید. 

سریال استرنجر

داستان آن به شما نشان می‌دهد، همه چیز آنگونه که مشاهده می‌کنید نیست و هر فرد در پس چهره‌ای که نشان می‌دهد، افکار و رفتار‌های پنهانی دارد. می‌توانید از فیلم غریبه یا بیگانه درس‌های زیادی را بیاموزید. در ‌واقع، استرنجر یک مینی سریال است که بسیار هیجان‌انگیز بوده و می‌تواند علاقه شما به داستان‌های معمایی و راز‌آلود را بر‌انگیزد. برای ساخت این مینی Serial‌ در شهر منچستر و اطراف آن، زمان و وقت زیادی صرف شده است. 

 

جزئیات استنجر مربوط به چه مسائلی می شود؟ 

رمانی که استرنجر از آن ایده گرفته، نوشته هارلان کوبن است. این رمان‌نویس، در حرفه خود مهارت زیادی داشته و نمی‌توان هیچ عیب و ایرادی روی کار‎های آن گذاشت. وقتی نام این فرد به میان می‌آید، بسیاری از افراد می‌دانند که قرار است با چه رمان یا فیلم و سریال نابی رو‌به‌رو شوند. 

سریال هشت قسمتی استرنجر در تاریخ ده بهمن 1398 روی شبکه نتفلیکس قرار گرفت. این Serial در ژانر معمایی- هیجان‌انگیز، حدود شش ساعت و 40 دقیقه است. 

 

برآیند و خلاصه ای از The Stranger

افرادی که با رمان‌های هارلان کوبن آشنا هستند، می‌دانند فیلم‌هایی که از روی آن‌ها تصویر‌برداری شده‌اند بسیار جذاب و خارق‌العاده خواهند بود. اگر به دنبال یکی از آن‌ها می‌گردید، بهتر است استرنجر را که یک مینی سریال شش ساعت و 40 دقیقه‌ای است، تماشا کنید. این Serial روی شبکه نتفلیکس قرار گرفته است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.