دانلود سریال
Criminal: UK

1655 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 19690
10
/
7.6
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Criminal: UK
دانلود سریال Criminal: UK

خلاصه سریال criminal: UK

مجموعه تلویزیونی criminal: uk در محدوده یک اتاق بازجویی پلیس و محل تماشای آن می گذرد؛ جایی که یک واحد بازجویی تخصصی از پلیس متروپولیتن درگیر بازی های شدید دزد و پلیسی روانی با مظنونان خود می شود تا جواب هایی را که پنهان شده و مجهول هستند، بیابد. مجرم انگلیس، نام سریال جنایی و مهیجی که توسط جیم فیلد اسمیث و جورج کی ساخته شده است. این سریال ۱۲ داستان متفاوت در ۴ کشور مختلف را به تصویر می کشد که بر روی کاراگاهان و مظنونان تمرکز دارد.

هر داستان با مصاحبه‌ پلیس با مجرم شروع می شود و هر شخص داستان زندگی‌ خود را شرح می دهد. جنایت کار انگلیس، داستان مجرمان مظنونی را روایت می کند که قصد دارند از زیر جرمی که مرتکب آن شده اند، به آسانی در روند؛ اما کاراگاهان و افرادی که از آن ها بازجویی می کنند، به روش های مختلف تلاش می کنند تا مجرمان را وادار به اعتراف واقعیت کنند.
 

سریال criminal: UK

Criminal: UK یک مجموعه گلچین شده از جنایات صورت گرفته در بریتانیا است که توسط جورج کی و جیم فیلد اسمیت تولید شده است. بازیگران این سریال شامل کاترین کلی، لی اینگلبی، مارک استنلی، روچندا سندال و شوبهام ساراف در نقش اعضای بسیار آموزش دیده یگان ویژه بخش بازجویی پلیس کلان شهر هستند. نتفلیکس اولین سری از 3 قسمت را در 20 سپتامبر 2019 و سری دوم 4 قسمتی را در 16 سپتامبر 2020 منتشر کرد.این مجموعه تلویزیونی بخشی از مجموعه گلچین جنایی نتفلیکس است. سری اول شامل 3 قسمت بود؛ مانند 3 سریال دیگر با داستان های نامرتبط که در 3 کشور و به زبان های محلی تصویر برداری شده بود که شامل جنایی: فرانسه، جنایتکار: اسپانیا، و جنایتکار: آلمان است.

فصل اول شامل 12 قسمت کلی بود که هر 3 قسمت در یک کشور تهیه شده و به زبان های محلی تصویر برداری شده است. کشورهای فرانسه، اسپانیا، آلمان و انگلستان فصل اول این داستان را پوشش داده اند. برای مشاهده کامل هر 2 فصل به 5 ساعت و 1 دقیقه زمان نیاز دارید. دیوید تنانت، هیلی آتول و یوسف کرکور به عنوان متهم در سری اول حضور داشتند. در سپتامبر 2020، سوفی اوکوندو، کیت هرینگتون، شارون هورگان و کونال نایار به عنوان ستاره های مهمان برای سری دوم معرفی شدند.
 

نقد سریال criminal: UK

سری دوم که شامل 4 قسمت بود، 2 نامزدی در جوایز تلویزیونی آکادمی بریتانیا در سال 2021 دریافت کرد که شامل بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای کونال نایار و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای سوفی اوکوندو است.

گرد آورنده بررسی Rotten Tomatoes، 39 بررسی را گردآوری کرد، 85 درصد از آن ها را مثبت تشخیص داد و میانگین امتیاز 7.32 از 10 را دریافت کرد. جمعی از منتقدان این وب سایت می گویند اگر چه کمی نا هموار، ولی سبک های کلاستروفوبیک و روایت های پیچ خورده دائمی Criminal uk به خوبی با آزمایش های بصری آن جفت می شوند و یک درام جنایی خلق می کنند که به همان نسبت ترسناک و فریبنده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-09-18 20:07:41
    سلام میشه 4 قسمت فصل دو هم بزارید؟
    • 1400-09-18 20:07:44
      https://anime-list32.site/search?type=series&s=Criminal
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.