اگر سریال بازی تاج و تخت را دوست داشتید، این سریال ها را هم باید تماشا کنید

اگر بازی تاج و تخت را دوست داشتید، این سریال ها را باید تماشا کنید

شکی نیست که سریال House of the Dragon در راستای حماسه بازی تاج و تخت از نظر سیخ کردن مو به تن، نمایش زره های عالی و طراحی بی نظیر اسلحه هایش و البته یک درام سیاسی حرکت کرده و طرفداران صبورانه منتظر فصل دوم آن هستند، فصلی که قرار است در 16 ژوئن در سراسر دنیا پخش شود. دنیای بازی تاج و تخت که برای اولین بار بیش از 10 سال پیش در 17 آوریل 2011 نمایش داده شد و بینندگان نمی توانند این واقعیت را نادیده بگیرند که این سریال به یک پدیده جهانی تبدیل شده است. هم سریال بازی تاج و تخت و هم سریال خانه اژدها برای HBO پولساز و جایزه آور بودند. از این رو، این غول تلویزیونی مشتاق کاوش بیشتر در سرزمین وستروس است و شش سریال دیگر از دنیای GoT در حال توسعه هستند. در حالی که بینندگان منتظر فصل دوم House of the Dragon هستند، باید برنامه های دیگری را تماشا کنند که دارای همان کالیبرِ درام و فانتزی بازی تاج و تخت باشد. از این رو در انیمه لیست، فهرستی از سریال های مشابه با تاج و تخت را تهیه کرده ایم و شما را به تماشای آن ها دعوت می کنیم.

 

  1. سریال Vikings

یک سریال درام تاریخی که برای کانال History ساخته شد و به دلیل محبوبیت بسیار زیاد آن به آمازون پرایم منتقل شد، سریال Vikings اغلب با Game of Thrones در انجمن های آنلاین مقایسه می شود و ما به راحتی می توانیم بفهمیم که چرا، زیرا در هر زمینه ای که Game of Thrones به آن شهرت دارد، این سریال نیز به خوبی ساخته شده. سکانس های نبرد شگفت انگیز که به همان اندازه ترسناک و وحشیانه هستند، پیچش های سیاسی پیچیده، خیانت، مناظر زیبا و هر چه که فکرش را بکنید در سریال وایکینگ ها وجود دارد.

 

  1. سریال The Witcher

سریال ویچر قبل از اقتباس نتفلیکس در سال 2019 با بازی های ویدیویی خود به شهرت رسید و این سریال یکی از آن نمایش هایی است که در زمان انتشار با بازی تاج و تخت مقایسه می شد. این سریال بر اساس کتاب های آندری ساپکوفسکی، گرالت اهل ریویا را دنبال می کند که به عنوان یک ویچر یا یک شکارچی قدرتمند هیولاها شناخته می شود.

 

  1. سریال The Last Kingdom

سریال آخرین پادشاهی یکی دیگر از مجموعه های تلویزیونی تخیلی تاریخی است که بر اساس داستان اوترد ببانبورگ ساخته شده است. با جزئیات زمانی در اوایل قرون وسطی که وایکینگ ها در حال غارت سکونتگاه های انگلیسی بودند، این قهرمان جوان با یک بحران وجودی روبرو می شود که وفاداری او را در معرض آزمایش قرار می دهد. از آنجایی که اوترد به عنوان یک نجیب زاده ساکسون به دنیا آمده، به دنبال بازپس گیری حق زاد و ولد و سرزمین اجدادی خود ببانبورگ است.

 

  1. سریال Knightfall

سریال نایت فال یک درام تخیلی تاریخی است که جنگ های صلیبی را به تصویر می کشد و در عین حال اسطوره های آن دوران را نیز به تصویر می کشد. شوالیه های معبد توسط حکومت تحت تعقیب و آزار قرار می گیرند، اما زمانی که شایعات در مورد جام مقدس شروع به پخش شدن می کنند و به آنها امید برای بقا می دهد و روحیه شان تجدید می شود.

 

  1. سریال Shadow and Bone

سریال سایه و استخوان در گذشته بارها و بارها با بازی تاج و تخت مقایسه شده است. این سریال بر اساس رمان های فانتزی نوشته لی باردوگو، در دنیایی تخیلی اتفاق می افتد که در آن جنگی جادویی در جریان است، گریشاها، جادوگران با استعداد با توانایی دستکاری عناصر محور این سریال هستند و داستان آن از این قرار است که آلینا استارکوف (جسی می لی) یتیم متوجه می شود که یک گریشا است و تنها کسی است که قدرت نابود کردن هیولایی تاریک به نام فولد را دارد.

 

  1. سریال The Tudors

داستان تودورها در انگلستانِ قرون وسطایی، بسیار شبیه به دنیای وستروس البته منهای حضور اژدهایان است، و داستان آن مربوط به سلسله تودور است که عمدتاً بر حکومت هنری هشتم (جاناتان ریس مایرز) تمرکز دارد. طرفداران بازی تاج و تخت خوشحال خواهند شد که ناتالی دورمر را در نقش آن بولین در اینجا ببینند که همان مقدار ظرافت سلطنتی را که به عنوان مارگری تایرل نشان داد، نشان می دهد.

 

  1. سریال Outlander

سریال غریبه یک درام تخیلی است که بر اساس مجموعه رمان هایی با همین نام نوشته دایانا گابالدون ساخته شده است. در این سریال، کلر رندال (Caitríona Balfe)، یک پرستار نظامی متاهل جنگ جهانی دوم در اسکاتلند است که در سال 1945، به نحوی در زمان به سال 1743 منتقل می شود. او در طول یکی از گردش هایش هنگامی که در جستجوی منشا صدای عجیبی در بین آثار تاریخی منطقه است از هوش می رود و پس از به هوش آمدن، خود را درمیانه دوران پرهیاهوی دیگری در سال ۱۷۴۳ می یابد، جایی که نه تنها کسی حرف او را باور نمی کند بلکه جان او نیز در خطر است.

 

  1. سریال Raised by Wolves

سریال بزرگ شده توسط گرگ ها ترکیبی پیچیده از ژانر های علمی تخیلی و اسطوره شناسی است. داستان سریال بزرگ شده توسط گرگ ها درباره دو ربات هوشمند به نام های مادر (آماندا کالین) و پدر (ابوبکر سلیم) است که پس از نابودی زمین به واسطه یک جنگ بزرگ بین مهرپرستان و ناخداباورها، وظیفه تداوم بقای بشریت در سیاره کپلر-۲۲بی داده می شود اما این وظیفه بسیار سخت تر از چیزیست که به نظر می رسد.

 

  1. سریال Westworld

داستان سریال وست ورلد در یک شهر وسترن خیالی در غرب آمریکا اتفاق می افتد که ساکنان آن را انسان های مصنوعی که میزبان نام دارند، تشکیل می دهند. از سوی دیگر، گروهی از انسان های واقعی که مهمانان نام دارند، با پرداخت مبالغی زیاد می توانند وارد محوطه پارک وست ورلد شوند و هرکاری که مایل باشند را انجام دهند و قادر خواهند بود تا با میزبانان هرطور که می خواهند رفتار کنند، بدون آنکه ترسی از تلافی توسط میزبانان داشته باشند. برای هر میزبان، یک خط داستانی توسط عوامل پارک تعیین می شود که شامل گفتار و رفتارهای آن هاست.

علاقمندان می توانند جهت دانلود بهترین سریال ها به انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای آن ها لذت ببرند.

Related posts

نقد و بررسی فیلم The First Omen اولین طالع نحس

نقد و بررسی سریال The Famous Five پنج نفر مشهور از کارگردان فیلم Drive

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)