دانلود سریال
The Last Kingdom آخرین پادشاهی

18074 تعداد بازدید
User 31
10
/
8.90
AnimeList Rating
User 146K
10
/
8.5
IMDB Rating
46
/
46
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Last Kingdom
دانلود سریال The Last Kingdom

خلاصه داستان سریال The Last Kingdom

داستان این مجموعه به اواخر دهه 9 میلادی یا همان سال 872 باز می گردد. سریال The Last Kingdom در ابتدا حمله کردن قبایل وایکینگ ها به بریتانیا را نشان می دهد. وایکینگ ها برای آنکه بریتانیا را تصرف کنند، به آنجا حمله کرده و بسیاری از بخش های آن را تحت سلطه خود در آوردند. اما یکی از حاکمان بخشی از بریتانیا توانست از سرزمین خود برابر این قبیله محافظت کند. او توانست انگلستان سابق را دوباره از همان جزیره کوچکی که در آن بود، شکل دهد، اما همه چیز به همین شکل پیش نرفت. 

 

سریالی اکشن و جذاب آخرین پادشاهی

در طی این جنگ ها بین بریتانیا و وایکینگ ها، پدر فردی به نام اوترد (Uhtred of Bebbanburg) کشته شد. وایکینگ ها در سریال The Last Kingdom، در همان زمان او را اسیر خود کرده و پس از گذشت مدتی اوترد را از بند اسارت خود آزاد کردند.

بعد از آن بود که این فرد به فرزندخواندگی گرفته می شود، اما او بعد از چند سال تصمیم های جالبی در مورد زندگی اش می گیرد. با آنکه خانواده جدید اوترد، با او بسیار خوب رفتار می کردند، اما اوترد در نهایت همانند وایکینگ ها شده و برای تصرف سرزمین مادری اش (ساکسون) تلاش بسیاری می کند. 

 

سریال The Last Kingdom

این مجموعه که ژانر های درام، تاریخی، اکشن و همچنین ماجراجویی را در خود جای داده، بر پایه هشت قسمت از کتابی با نام داستان های ساکسونی ساخته شده است. این کتاب که در دسته رمان های تاریخی قرار می گیرد، برای برارد کورنول است.

 این سریال، به عنوان یک مجموعه تلویزیونی شناخته می شود که محصولی از بریتانیا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. می توان از الکساندر دریموند، توره لینهارت، توماس گابریلسون، تری ام دیریتی، آدرین باور، سایمون کونز و ران تمته به عنوان برخی از بازیگران این مجموعه ماجراجویانه نام برد. 

این مجموعه که محصول بریتانیا است، در پنج فصل 46 قسمته ساخته شد. هر قسمت، زمانی حدود 54 الی 59 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. آخرین پادشاهی به تهیه کنندگی چریسی اسکین ساخته شد که تیم تولید این مجموعه، تمامی سکانس ها را در ولز و مجارستان ضبط و تصویربرداری کرده اند. 

اولین قسمت از The Last Kingdom، ابتدا در تاریخ دهم اکتبر 2015 در شبکه بی بی سی پخش شد. 12 اکتبر همان سال هم، زمانی بود که بی بی سی 2، این مجموعه را در شبکه خود قرار داد. البته سری یک و دو مجموعه آخرین پادشاهی در این دو شبکه قرار گرفت و از سری سه به بعد، توسط نتفلیکس منتشر شد. 

 

نقد سریال The Last Kingdom

با توجه به آنکه این مجموعه بنا بر داستان یک رمان تاریخی شکل گرفته، می توان بخشی از موفقیت آخرین پادشاهی را مدیون همین کتاب و مضمون درونی آن بود. اولین چیزی که مخاطب را در این مجموعه ماجراجویانه به سمت خود جذب می کند، همین داستان اکشن و جذاب آن است. البته نمی توان در The Last Kingdom، از دیگر عوامل چشم پوشی کرد. تمامی بخش های تولید، به خصوص بازیگران در این زمینه نقش موثری دارند. در ابتدر سال ضبط و تصویربرداری کرده اند. صاص داده اند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-12-29 16:29:03
    شاهکار؛ من غرور اوتاکو بودنم رو کنار گذاشتم و بجز انیمه این سریال رو هم دیدم
    • tnt
      1401-01-28 09:44:24
      مگه اوتاکو بودن به معنی نگاه نکردن فیلم سریال و انیمیشن هست !!!
      • 1401-02-10 21:59:48
        شاید نباشه ولی خیلیا اینطورن اگر نمیدونی برادر البته منکر نمیشم بعضیا هم هستن انیمشین و سریال هم میبینن من خودم سریال هم میبینم ولی بیشترانیمه تاسریال
  • 1401-02-10 22:00:01
    خیلی خوبه
  • 1401-02-10 21:59:55
    سلام زدید فصل سوم بقیه فصل ها ام هست؟ چون من جستجو میکنم فقط انیمه هست
    • 1401-02-10 21:59:58
      همه ی فصل هاش توی همین صفحه قرار داره. بخش دانلود رو خوب دقت کنید بهش
  • 1400-02-03 09:02:42
    خیلی سریال قشنگیه از اون شاهکار هایی هستش که خیلی معروف نشده.
    • 1400-02-03 09:02:46
      خدایی خیلی خوبه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.