دانلود سریال
Shadow and Bone

5406 تعداد بازدید
User 13
10
/
7.61
AnimeList Rating
User 106041
10
/
7.6
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Shadow and Bone
دانلود سریال Shadow and Bone

خلاصه داستان سریال Shadow and Bone

سریال Shadow and Boneدر مورد داستان زندگی و رویا های یک قهرمان جوان اجرا شده است. این قهرمان جوان رویای آن را در سر دارد که به خود باوری کامل برسد. این جوان مجبور است با هر چیزی که تا به حال با آن آشنایی دارد، جدا شود و به عنوان یک سرباز ارتشی تشکیل شده از افراد جادویی مشغول انجام سفر شود. این پسر وان کم کم متوجه می شود که افراد حاضر در پیرامون و اطراف او، همگی می توانند هم زمان دوست و دشمن او باشند. او به این نتیجه می رسد که در این جهان تمامی افراد با چیزی که به نظر می رسند بسیار تفاوت دارند.

در ادامه Shadow and Bone می بینیم که این پسر جوان با افزایش آگاهی خود توانسته سطحی دیگری از جهان و مردم آن را بشناسد. او سعی دارد که با تلاش و کوشش خود بتواند روابط عجیب و غریب میان سایر افراد را کشف کند. قهرمان جوان تلاش می کند تا توانایی خود را در استفاده از قدرت جادویی، افزایش داده و از طریق آن بتواند راز های جذابی را آشکار کند. در این مجموعه خواهیم دید که دنیای موجود توسط جادو از هم گسیخته است. مکانی خطرناک و ترسناک به نام فولد سرزمین راوکا را از هم جدا کرده است و کسی که بخواهد از این مسیر حرکت کند، سرنوشتی جز مرگ در انتظار او نخواهد بود.

 

سریال Shadow and Bone

سریال Shadow and Bone یک مجموعه تلویزیونی است که در سال 2021 با زبان انگلیسی تولید شد. این مجموعه جذاب در ایالات متحده توسط کارگردان بسیار ماهری به نام اریک هیزر ساخته شد. این سریال برای اولین بار در سال 1400 از طریق شبکه اصلی نتفلیکس منتشر شد. در اجرای آن از انواع ژانر های اکشن، درام، فانتزی، ماجراجویی و راز آلود استفاده شده است. رده سنی مجاز و مناسب برای تماشای آن، افراد بالای 14 سال بوده که می توانند از دیدن آن لذت ببرند.

مجموعه تلویزیونی Shadow and Bone دارای 2 فصل بوده و تمامی آن تحت 16 قسمت به صورت کامل به اجرا در آمده است. جالب است بدانید که این مجموعه بر اساس کتاب اول سه گانه رمان گریشا سایه و استخوان و همچنین کتاب اول دوگانه شش کلاغ تولید شده است. از بازیگرانی که در این سریال نقش ایفا کرده اند، می توان به بن بارنز، جسی می لی، آرچی رنوکس، فردی کارتر، آمیتا سومان، کیت یانگ، دنیل کلیگان، پاتریک گیبسون، جک وولف، کالاهان اسکاگمن، لوییس تن و آنا بروفی اشاره کرد. توسعه دهنده این سریال اریک هیزر بوده و در زمینه معرفی آن بسیار تلاش کرده است.

 

نقد سریال Shadow and Bone

مجموعه Shadow and Bone کاملا حرفه ای اصطلاحات گوناگونی را از دنیای فانتزی به بینندگان معرفی می کند. دنیای عجیب و پیچیده این مجموعه به گونه ای است که تماشاگر را تا پایان با خود همراه می کند. از نقاط برجسته و چشم گیر این مجموعه می توان به شخصیت پردازی بسیار مناسب آن اشاره کرد. هر کدام از شخصیت های استفاده شده در این سریال متناسب با خصوصیات و ویژگی های آن نقش به کار گرفته شده اند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-05-07 04:49:07
    سلام قسمت 8 فرمت 1080x265 فراموش کردید آپلود کنید. با سپاس
  • 1400-05-07 04:48:54
    سایت واقعا فوق‌العاده است تقریبا همه سریالای خوبو داره از لحاظ انیمه هم کامل ترینه ادمین و همه کسایی که زحمت میکشن خسته نباشن
  • 1400-02-06 04:07:12
    خیلی سریال قوی ای بود کلی بازیگر خفن فیلم نامه در حد ارباب حلقه ها خلاصه خوب بود ببینید
    • 1400-05-07 11:47:37
      در حد ارباب حلقه ها که نیست ولی قبول دارم خیلی سریال خوبیه.
  • 1400-03-28 05:47:30
    باسلام میگم زیرنویسا کی میاد؟
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.