دانلود سریال
Westworld دنیای غرب

17056 تعداد بازدید
User 46
10
/
8.93
AnimeList Rating
User 512K
10
/
8.5
IMDB Rating
36
/
36
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Westworld
دانلود سریال Westworld

خلاصه داستان سریال Westworld

این مجموعه تلویزیونی دارای داستانی است که کمی پیچیده به نظر می رسد، پس اگر حوصله تجزیه و تحلیل در مورد آن نیستید، بهتر است دور تماشا کردن آن را خط بکشید. سریال Westworld دارای چندین خط زمانی مختلف است که لزوما هیچ کدام از آن ها سر جای خودشان قرار نگرفته اند. وست ورد در داستان خود، سال های 2015، 2017، 2022 تا 2053 را نشان می دهد. فرض کنید وارد دنیایی شده اید که می توانید بدون هیچ چون و چرایی، هر کاری که بخواهید را انجام دهید، چه حسی به شما دست می دهد؟ 

 

جهان در داستان وست ورد

دقیقا وست ورد هم بر پایه چنین مسئله ای بیان شده است. بسیاری از افرادی که در این مجموعه وجود دارند، به سفری تخیلی می روند که می توانند در آن سفر، به هر کاری که دلشان می خواهد بپردازند، اما با یک تفاوت ملموس در دنیایی که در آن قرار دارند. 

آن ها در سریال Westworld، می توانند تمامی این کار ها که مایل به انجام آن هستند را در شرایطی انجام می دهند که از عواقب کارشان نگران نیستند. آن ها درکی از نگرانی در این مورد نداشته و هر چیزی که بخواهند را به دست می آورند. 

 

سریال Westworld

همان گونه که از داستان وست ورد مشخص است، ژانر قالب بر این مجموعه، علمی-تخیلی است که در کنار آن، ژانر های مهیج، وسترن، درام و پادآرمان شهر هم خودنمایی می کنند. این مجموعه علمی-تخیلی به واسطه لیزا جوی و جاناتان نولان ساخته شده است. 

این افراد و همچنین نویسنده اصلی، برای نوشتن داستان Westworld از فیلمی با همین نام که اثر مایکل کرایتون است، الهام گرفتند. می توان از آنتونی هاپکینز، آنجلا سارافیان، پیمان معادی، آرون پال، ایوان ریچل وود، جیکز مارسدن و کلیفتن کالینز جونرز به عنوان برخی از بازیگران این مجموعه نام برد. 

این مجموعه علمی-تخیلی که محصولی از کشور آمریکا است، به تهیه کنندگی آتنا وایکهام ساخته شده است. تمامی سکانس های این سریال در نیورسال سیتی، کالیفرنیا، نیوهال، کاسل ولی، یوتا سیمی ولی، سانتا کلاریتا و برخی شهر های دیگر ضبط و تصویربرداری شده اند. 

این مجموعه تلویزیونی که وست ورد نام دارد، در چهار فصل و 36 قسمت خلاصه شده است. هر قسمت از Westworld، حدود 57 الی 91 دقیقه است. شبکه اچ بی او آمریکا وظیفه پخش تمامی این قسمت ها را به عهده داشت. اولین قسمت از وست ورد در تاریخ دوم اکتبر 2016 روی این شبکه قرار گرفت. 

 

نقد سریال Westworld

بازخوردها و نقدهایی که به وست ورد داده شده اند را می توان تا حد زیادی مثبت دانست. این مجموعه علمی-تخیلی توانست در سایت IMDB که سایتی جهانی و معتبر است، از ده امتیاز، نمره 8.8 را از آن خود کند که در نوع خود، دیوانه کننده است. 

کمتر سریالی پیدا می شود که چنین نمره خوبی را از این سایت بگیرد. امتیاز Westworld در این سایت بنا بر نظر بینندگان ثبت شده است. با توجه به آنکه بیندگان نظرات مثبت زیادی را در نقد از این سریال بیان کرده اند، وست ورد هم توانست در جایگاهی که مستحق آن است، قرار بگیرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1398-12-26 11:10:20
    فقط چون شاید به احتمال 1% یادتون رفته باشه میگم. فصل 3 شروع شد.
  • 1399-09-11 07:15:43
    فکر نمیکردم فصل ۳ اونقدر جذاب باشه. ولی فعلا این ۲ قسمتش که خیلی خوب بوده. مخصوصا قسمت دومش.
  • 1399-02-21 11:52:10
    پیمان کجاشه
  • 1399-01-28 15:11:55
    یه سوال این سانسور داره یا دوبله هم هست🤔🤔🤔
    • 1401-05-04 22:54:03
      حذفیات نداره و دوبله هم نیست
  • 1399-01-06 21:20:21
    اگه خواستید سریالی عجیب با داستانی کاملا متفاوت ببینید پیشنهاد خوبه نمرشم خوبه. داستانش کاملا تا اخرین لحظه مرموزه فک میکنید که کل داستانو فهمیدید ولی اشتباه میکنید:) یه جوری داستانو میپیچونه که واقعا خیلی حال میده. در کل خوبه و اینم بزنید تو لیست دانلود
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.