دانلود سریال
NCIS

7109 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 164380
10
/
7.8
IMDB Rating
468
/
468
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال NCIS
دانلود سریال NCIS

خلاصه داستان سریال NCIS

داستان این مجموعه تلویزیونی حول محور گروهی از تحقیقات دریایی می چرخد. این گروه در سریال NCIS، به نام سازمان تحقیقات جنایی دریایی شناخته می شود. در اصل، چنین گروهی در دنیای واقعی وجود نداشته و کل داستان به صورت تخیلی نوشته و ساخته شده است. فرقی نمی کند که شما در روی دریا قرار دارید یا زیر دریا؛ در هر صورت ممکن است جنایاتی در یک سیستم گسترده پیش بیاید. اعضای این تیم به صورتی فعالیت می کنند که تا حدودی جلوی جنایات را گرفته و در صورت رخداد، بتوانند آن را حل کنند. 

 

تحقیقات دریایی

فرقی نمی کند یک فرد، به عنوان یکی از اعضای سازمان تحقیقات جنایی دریایی شناخته می شود یا آنکه در کاری دیگر مشغول است؛ در هر صورت ممکن است علاوه بر مسائل آن شغل، مسائل دیگر هم در حالت فرد، در طول روز تاثیر بگذارند. 

کسانی که در سریال NCIS در این سازمان قرار گرفته اند هم دارای مسائل و زندگی شخصی هستند که باید آن را هم اداره کنند. این افراد باید در عین حل کردن پرونده های جنایی، سعی کنند به حل مشکلات زندگی شخصی خودشان هم بپردازند. 

 

سریال NCIS

ان سی آی اس که مخفف سازمان تحقیقات جنایی دریایی است، مجموعه تلویزیونی را تشکیل داده که ژانر پلیسی، ژانر قالب و اصلی آن است. می توان از جوزی دیویس، کوته دی پابلو، جنیفر اسپوزیتو، مایکل وترلی، ساشا الکساندر، دیوید مک کالوم، لورن هالی و ویلمر والدراما به عنوان بازیگرانی نام برد که در ان سی آی اس، نقش های مختلف را به عهده داشته و آن ها را بازی کردند.

این سریال محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. شبکه سی بی اس آمریکا به عنوان تولید کننده این مجموعه تلویزیونی شناخته می شود. پیش از آنکه این نام برای سریال انتخاب شود، نام اصلی آن Navy NCIS بود. 

اگر قرار باشد تعداد فصل ها و قسمت های ان سی آی اس را بیان کنیم، باید بگوییم که این مجموعه تلویزیونی 20 فصل دارد. NCIS در این 20 فصل، 450 قسمت را جای داده که در نوع خودش، تعداد قسمت ها بسیار زیاد، اما هیجان انگیز و بسیار جالب است. 

هر کدام از این 450 قسمت، حدود 43 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. شبکه سی بی اس آمریکا، وظیفه پخش تمامی قسمت ها را به عهده داشت. 

 

نقد سریال NCIS

این مجموعه مشهور که بسیاری از افراد آن را با نام سی آی آن اس می شناسند، یکی از مجموعه های تلویزیونی است که برای افراد زیر 15 سال مناسب نیست. این سریال دارای صحنه های پلیسی و اکشن زیادی است؛ به همین دلیل، می توان گفت از جذابیت بالایی برخوردار است.

NCIS را می توان مجموعه تلویزیونی موفقی دانست که در ژانر پلیسی ساخته شد. ان سی آی اس توانست در سایت معتبر IMDB امتیاز شش از ده امتیاز کامل را نسیب خود کند. این امتیاز یا نمره، به نوبه خودش، خوب به نظر می رسد. 

سانتا کلاریتا که مکان ضبط و فیلمبرداری این سریال است، بسیار هوشمندانه انتخاب شده است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.