دانلود سریال
Supernatural

2705 تعداد بازدید
User 7
10
/
9.42
AnimeList Rating
User 460923
10
/
8.4
IMDB Rating
327
/
327
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Supernatural
دانلود سریال Supernatural

خلاصه سریال Supernatural

داستان Supernatural با بازگشت به ۲۰ سال قبل، در مورد 2 برادر به نام دین و سم وینچستر است که در کودکی مادرشان توسط یک هیولا کشته می شود. پس از گذشت ۲۰ سال، پدرشان که از هنگام مرگ همسرش به شکار موجودات شرور فرا طبیعی مشغول شده بود، حین یکی از شکار هایش گم می شود. دین، از سم کمک می خواهد تا به دنبال پدرشان بگردند؛ ولی سم به علت مسائل قبلی با پدرش، نسبت به رفتن با دین بی میلی می کند. سرانجام سم برای کمک، موافقت می کند و 2 برادر به نجات پدرشان می روند. زمانی که به دنبال پدرشان می گشتند، دوست دختر سم طی حادثه ای ماورا طبیعی، مشابه حادثه ای که برای مادرشان اتفاق افتاد، کشته می شود.

سم به خاطر ناتوانی در محافظت از او احساس گناه می کند؛ در نتیجه از دانشگاه رفتن منصرف می شود تا چیزی که جسیکا را کشته ‌است، شکار کند. در حین جستجو برای موجودی که جسیکا و مادرشان را کشته ‌است، سم و دین به دنبال پدرشان می گردند و از طریق جنگ با شیطان های ماورا طبیعی به دیگران کمک می کنند. در انتهای این فصل و پس از شکست در کشتن ازازل، هر 3 در یک حادثه رانندگی که مسبب آن شیطانی دیگر بوده است، به شدت زخمی می شوند و...

 

سریال Supernatural

Supernatural یک مجموعه تلویزیونی با ژانر درام، فانتزی و ترسناک آمریکایی است که توسط اریک کریپکی ساخته شده است. اولین بار این برنامه در 13 سپتامبر 2005 از شبکه WB پخش شد. این سریال با بازی جرد پادالکی در نقش سم وینچستر و جنسن آکلز در نقش دین وینچستر، این 2 برادر را در حالی دنبال می کند که شیاطین، ارواح، هیولاها و دیگر موجودات ماوراء طبیعی را شکار می کنند. سوپر نچرال توسط تلویزیون برادران وارنر و با همکاری Wonderland Sound and Vision تولید شده است. در کنار کریپکی، تهیه کنندگان اجرایی مک جی، رابرت سینگر، فیل اسگریچیا، سرا گمبل، جرمی کارور، جان شیبان، بن ادلوند و آدام گلس نیز بوده اند. کیم منرز، تهیه کننده و کارگردان سابق، بر اثر سرطان ریه در جریان ساخت فصل چهارم در گذشت.

مجموعه سوپر نچرال در ونکوور، بریتیش کلمبیا و مناطق اطراف آن فیلم برداری شده است. این سریال برای 10 فصل دیگر با مجریان جدید سریال از جمله سرا گمبل، جرمی کارور، رابرت سینگر و اندرو داب ادامه یافت. Supernatural با پخش فصل یازدهم خود به طولانی ترین سریال تلویزیونی فانتزی لایو اکشن آمریکایی تبدیل شد. این سریال برای فصل پانزدهم و آخرین فصل که شامل 20 قسمت بود، تمدید شد و اولین بار در 10 اکتبر 2019 پخش شد.

سوپر نچرال در 19 نوامبر 2020 با پخش 327 قسمت به پایان رسید.

 

نقد سریال Supernatural

در طول فصل اول Supernatural، سریال مورد استقبال منتقدان قرار گرفت؛ اما با پیشرفت سریال و پخش فصل های بعدی که بازخورد های کلی مثبت منتقدان را دریافت کردند، استقبال منتقدان بیشتر شد. وب سایت روتن تومیتوز گفته است که علی رغم برخی دیالوگ های بسیار شیک و عناصر موضوعی آشنا، برادران هوشیار سوپرنچرال موفق به ایجاد برخی ترس های مشروع می شوند. در سال 2012، Entertainment Weekly این برنامه را در بین 25 تا از بهترین برنامه های تلویزیونی کالت در 25 سال گذشته، در رتبه 19 قرار داد. این مجموعه تلویزیونی در وب سایت imdb امتیاز 8.4 از 10 را به خود اختصاص داده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-12-08 23:20:52
    عجب سریالیه ناموسا مرسی از انیمه لیست که به جر انیمه فیلم و سریالم قرار میده 3>
  • 1402-05-01 00:56:47
    بازگشت همه ب ما بسوی انیمه لیست است😃
  • 1400-12-12 09:14:00
    فصل 12 مشکل داره.
    • 1400-12-12 09:14:26
      رفع شد. برای فصل 6 هم بزودی 1080 اضافه میشه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.