فهرست برترین سریال های نتفلیکس Netflix + دانلود

برترین سریال های نتفلیکس

چه چیزی یک سریال تلویزیونی یا یک فیلم را تا این حد قابل تماشا می کند؟ آیا این مورد مربوط به تحسین منتقدان است، به خاطر یک خط داستانی خاص یا یک شخصیت خاص است؟ شاید هم همه مواردی که ذکر شد در این مسئله دخیل باشند. اما امکان دارد چیزی که باعث می شود یک نفر به آن سریال یا فیلم علاقه مند شود، بدترین ایده های آن شخص  یا برداشت شخصی او از یک سریال باشد. هیچ درست یا غلطی در این مسئله وجود ندارد. این یک نظر شخصی است. امروزه، تنوع بسیار زیادی را در سریال های اینترنتی و تلویزیونی شاهد هستیم و برای دسترسی به هر چیزی، امکانی فراهم شده که ممکن است کسی به آن علاقه داشته باشد و پلتفرم هایی مانند نتفلیکس با برخی از معتبرترین منابع سرگرمی برای طیف گسترده ای از ژانرها در دسترس هستند. در انیمه لیست فهرستی از بهترین سریال های اورجینال نتفلیکس را برای شما عزیزان گرد آورده ایم.

 

  1. سریال Stranger Things

سریال چیزهای عجیب یکی از محبوب ترین سریال های اصلی نتفلیکس است. تقریباً ده سال پس از انتشار اولیه آن در سال 2016، این سریال قرار است با اوج گرفتن فصل پنجم به پایان برسد و در یک مقطع زمانی روی پلتفرم و سایت ما قرار می گیرد، اگرچه اطلاعات کمی در مورد زمان پخش آن وجود دارد. با این حال، این نمایش در حال حاضر به تولید بازگشته است. وقایع سریال در اوایل دههٔ هشتاد میلادی در شهر خیالی هاوکینز واقع در ایالت ایندیانا رخ می دهد. سریال چندین خط داستانی مرتبط به هم را دنبال می کند. یک آزمایشگاه دولتی در هاوکینز که ظاهراً زیر نظر وزارت انرژی ایالات متحدهٔ آمریکا فعالیت می کند، به صورت مخفی در حال پژوهش و آزمایش دربارهٔ دنیاهای موازی است. سرانجام نیز موفق می شوند پلی میان دنیای واقعی و دنیای موازی بزنند.

 

  1. سریال Squid Game

انتشار سریال بازی مرکب در سپتامبر 2021 باعث شد همه برای هالووین لباس های نگهبان و بازیکن بپوشند.  و حالا دیگر همه جا افرادی با لباس های سرهنگ قرمز با ماسک های مثلثی و لباس های گرمکن سبز با شماره های سفید در اطراف ما وجود دارند. گروهی ۴۵۶ نفره که هر کدام زندگی ناهمسان و سخت دارند، برای بردن جایزهٔ ۴۵٫۶ میلیارد وونی (۳۵/۳ میلیون دلاری)، به شرکت در مجموعه ای از بازی های کودکانه با عواقبی ناگوار دعوت می شوند این عواقب، مرگ شرکت کنندگان بازنده است.

 

  1. سریال Wednesday

سریال ونزدی، یک سریال اصلی نتفلیکس با الهام از خانواده آدامز در سال 2022 روی پلتفرم نتفلیکس منتشر شد و با استقبال گسترده منتقدان و مخاطبان مواجه شد. این سریال، زندگی ونزدی آدامز (جنا اورتگا) را به عنوان یک اسپین آف تک شخصیتی از فیلم کمدی سیاه محبوب سال 1991 به تصویر کشید. ونزدی آدامز دختری است که درگیر مفهوم «مرگ» است. او بیشتر آزمایش هایش را روی برادرش پاگزلی برای «سرگرمی» یا برای تنبیه او انجام می دهد. ونزدی بارها سعی کرده پاگزلی را بکشد. او از پرورش عنکبوت و تحقیق در مورد مثلث برمودا لذت می برد. او به دلیل شخصیت گوتیک خود تمایل به مبهوت کردن مردم دارد.

 

  1. سریال Arcane: League of Legends

سریال انیمیشن Arcane گواه زنده ای است که همه اقتباس های بازی های ویدیویی محکوم به شکست نیستند. این انیمیشن اقتباسی از بازی های محبوب League of Legends در کنار The Last of Us شبکه HBO با تعدادی از بهترین  سریال های موجود در آن عرضه شده است. Arcane یک مجموعه اکشن ماجراجویی استیمپانک است که خواهران جینکس و وی را در دنیای بازی محبوب Riot Games دنبال می کند.

 

  1. سریال The Witcher

فانتزی و درام در نتفلیکس با سریال ویچر، که در سال 2019 پخش شد، با هم تلاقی پیدا می کنند. این سریال در مکانی تخیلی اتفاق می افتد، اما از قرون وسطی الهام می گیرد و شخصیت های مختلفی را در طول پخش خود در نتفلیکس دنبال می کند. علاقمندان به بازی ویچر با داستان این مجموعه آشنا خواهند بود.

 

  1. سریال Black Mirror

سریال آینه سیاه، مجموعه ای است که به راحتی می تواند مخاطبان خود را گیج کند. به همین دلیل، برای درک پیچیدگی اپیزودهای جداگانه آن، ایده بدی نخواهد بود که چندین بار آن را تماشا کنید. این سریال گلچین بریتانیایی شامل شش فصل است و موضوعات مختلفی را در بر می گیرد و به ژانرهای مختلف منشعب می شود.

 

  1. سریال Orange Is the New Black

سریال نارنجی مد جدید است در طول شش سال پخش خود در نتفلیکس یک موفقیت بزرگ بود، اما چیزی که ممکن است بسیاری از مردم ندانند این است که اساس خود را از یک داستان واقعی گرفته است. این نمایش بر اساس خاطرات نویسنده آمریکایی، پایپر کرمن که زنی بوده که در اواخر دهه 1990 به اتهام پولشویی سیزده ماه در زندان یک زن سپری کرده، ساخته شده است.

 

  1. سریال Heartstopper

هنگامی که سریال نفسگیر برای اولین بار در Netflix در سال 2022 به نمایش درآمد، جهان را در بر گرفت. این سریال الهام گرفته از یک مجموعه رمان گرافیکی به همین نام است که توسط فیلمنامه نویس آلیس اوسمن برای سریال نوشته و اقتباس شده است. این سریال از لحظه انتشار بر روی پلتفرم مورد تحسین گسترده قرار گرفت و امتیازات منتقدان و تماشاگران در Rotten Tomatoes به 100% رسید.

 

  1. سریال The Crown

درام تاریخی تاج از زمان پخش خود در سال 2016 تاکنون 438 نامزدی جایزه دریافت کرده است که از این تعداد 132 جایزه را برده است. این سریال نتفلیکس به یکی از برجسته ترین سریال های این پلتفرم تبدیل شده است که با وجود برخی نادرستی های تاریخی، به خاطر بازی بازیگران، فیلم برداری و نویسندگی اش تحسین شده است.

 

  1. سریال The Haunting of Hill House

این مینی سریال ترسناک، در سال 2018 و از همان ابتدا بینندگان را جذب کرد. طبیعت سرد، شبح وار و پر تعلیق آن باعث شد که تماشاگرانش را آسان به چنگ بیاورد، بماند که همین سریال مخاطبینش را بارها و بارها از جا پرانده است. سریال تسخیرشدگی خانه هیل یک خانواده را در هر دو تجربه گذشته و حال و اینکه چگونه تجربیات ماوراء طبیعی آنها در جوانی بر زندگی فعلیشان تأثیر گذاشته را دنبال می کند.

علاقمندان می توانند جهت دانلود برترین سریال های نتفلیکس به وب سایت انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای آن ها با زیرنویس فارسی لذت ببرند.

Related posts

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)

نقد و بررسی فیلم The Bikeriders موتورسواران با بازی تام هاردی

نقد و بررسی سریال تایلندی The Believers معتقدان