دانلود سریال
The Haunting of Hill House تسخیر عمارت هیل

5268 تعداد بازدید
User 9
10
/
8.22
AnimeList Rating
User 253K
10
/
8.6
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Haunting of Hill House
دانلود سریال The Haunting of Hill House

خلاصه داستان سریال The Haunting of Hill House

می توان از نام این مجموعه تلویزیونی حدس زد که با سریالی ترسناک رو به رو هستیم. داستان The Haunting of Hill House، قصه زندگی خانواده ای را رویات می کند که به خانه ای بسیار قدیمی و بزرگ نقل مکان کرده اند. تابستان سال 1992 بود که اولویا کرین و هیو تصمیم گرفتند به همراه فرزندان خود به این خانه بروند. این زن و شوهر جوان دارای پنج فرزند به نام های تئودورا، استیون، الینور، استیون و شرلی هستند که جنسیت آن ها سه دختر و دو پسر است. پدر خانواده قصد دارد این خانه که پیش تر متعلق به خانواده هیل بوده را بفروشد. 

 

سریالی ترسناک

او برای اینکه چنین کاری را انجام دهد، دستی به سر و روی خانه که مدت زیادی، خالی از سکنه بود کشید. اما همه چیز به صورتی تغییر کرد که آن ها مجبور به ماندن در همان خانه بزرگ و قدیمی شدند. حال سریال The Haunting of Hill House به زمانی می پردازد که این خواهران و برادران بزرگ شده اند و باید با ارواح زیادی در این خانه که عنوان وحشتناک ترین مکان ارواح را از آن خود کرده، رو به رو شوند و با آن ها زندگی کنند. 

 

سریال The Haunting of Hill House

مجموعه تسخیر عمارت هیل یک مجموعه اینترنتی آنتولوژی است که توسط مایک فلنگن تولید شده است. این مجموعه اینترنتی تلویزیونی دارای ژانر های فرا طبیعی، ترسناک و درام است. به نوعی می توان، این محصول از کشور آمریکا که به زبان انگلیسی ساخته شده را یک مینی سریال دانست. 

مایک فلنگن، وظیفه کارگردانی The Haunting of Hill House را هم بر عهده گرفت. می توان از الیور جکسون کوهر، الیزابت ریسر، میخیل هایسمان، مکینا گریس، ویکتوریا پدرتی، لولو ویلسون و کارلا گوجینو به عنوان برخی از بازیگران این مجموعه ترسناک نام برد. 

ترور میسی، مریتث آوریل، مایک فلنگن، جاستین فالوی و دریل فرانک، به عنوان تهیه کنندگان اجرایی تسخیر عمارت هیل شناخته می شوند. این مینی سریال که تنها دارای یک فصل است، ده قسمت را در خود جای داده که هر قسمت حدود 42 تا 71 دقیقه است.

اولین قسمت از این مینی سریال در تاریخ 12 اکتبر 2018 توسط شبکه نتفلیکس که شبکه ای جهانی است، پخش و منتشر شد. پس از آنکه The Haunting of Hill House با موفقیت زیادی در فصل اول رو به رو شد، تولیدکنندگان آن خبر تمدید فصل دوم را هم منتشر کردند. 

 

نقد سریال The Haunting of Hill House

این مجموعه تلویزیونی توانست در مدت زمان کوتاهی مورد بازدید بسیاری از افراد قرار گیرد. پس از قسمت های اولیه آن بود که هر جایی صحبت از تسخیر عمارت هیل بود. این مسائل و همچنین بسیاری از مسائل مشابه این ها را می توان تنها به یک نتیجه ربط داد؛ موفقیت تسخیر عمارت هیل! اغراق آمیز نیست اگر قرار باشد عبارت تسخیرکنندگی را به سریال The Haunting of Hill House نسبت دهیم؛ چرا که واقعا چنین موضوعی را می توان پس از دیدن چند قسمت اولیه درک کرد. 

شبکه نتفلیکس حتی پیش از انتشار این مجموعه تلویزیونی ترسناک، می دانست که چه چیزی انتظار آن را می کشد! 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.