دانلود سریال
Heartstopper نفس گیر

با زیرنویس فارسی چسبیده
2602 تعداد بازدید
User 4
10
/
7.75
AnimeList Rating
User 70977
10
/
8.6
IMDB Rating
24
/
24
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Heartstopper (نفس گیر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Heartstopper (نفس گیر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Heartstopper

مجموعه تلویزیونیHeartstopper  به روایت زندگی ۲ پسر نوجوان به نام چارلی و نیک می ‌پردازد. چارلی یک پسر متفکر و نیک بازیکن راگبی است که روحیه زیادی دارد. این ۲ در یک مدرسه هستند، اما یکدیگر را ملاقات نکرده اند و در یک روز به صورت اتفاقی در کنار یکدیگر می ‌نشینند که سر آغاز دوستی آن ها از این توفیق اجباری شکل می‌ گیرد. البته چارلی نسبت به این دوستی تصورات بیشتری دارد و آن را به عنوان یک فرصت می‌ شمارد؛ اما نیک همچنان با احساسات خود درگیر است. با گذشت زمان و فراز و نشیب ‌های دبیرستان و نزدیک شدن این ۲ به یکدیگر، علاقه نیک به چارلی بسیار زیاد می ‌شود. این دوستی برای هر یک از این پسران نوجوان شرایط جدیدی ایجاد می ‌کند.

 در داستانHeartstopper شما عشق و دوستی و وفاداری را در کنار یکدیگر می‌ بینید و تمام اتفاقات ریز و درشت زندگی چارلی و نیک را با جزئیات کامل مشاهده می ‌کنید. هر چه این ۲ پسر بزرگ تر می‌ شوند، حس دوستی آن‌ها تغییر می‌کند و مشخص می‌ شود که چارلی یک همجنسگرا بوده که عاشق نیک شده است. در کنار زندگی این ۲ نفر شما با زندگی دوستان آن ها یعنی تائو، ال، تارا و دارسی نیز آشنا می ‌شوید و نحوه رفتار و افکار هر یک از این نوجوانان را با جزئیات بیشتری می ‌بینید. البته محور اصلی داستان بر روی زندگی چارلی و نیک می ‌چرخد.
 

سریال Heartstopper

نمایش تلویزیونیHeartstopper  یک کمدی رمانتیک و درام نوجوان است که توسط آلیس عثمان خلق شده و از کتابHeartstopper  برگرفته شده است‌. بازیگران اصلی این داستان کیت کانر، جو لاک، ویلیام گائو، یاسمین فینی، کورینا براون، توبی دونوان، کیزی ادگل و رئا نوروود هستند. کارگردانی این مجموعه بر عهده یورو لین بوده و توسط زورانا پیگت تهیه شده است. مجموعهHeartstopper در یک فصل و ۸ قسمت ساخته شده که زمان پخش آن از ۲۶ تا ۳۳ دقیقه متغیر است. کشور مبدا سازنده این مجموعه انگلستان بوده و زبان اصلی آن انگلیسی است. این نمایش برای اولین بار در ۲۲ آوریل ۲۰۲۲ از طریق شبکه نتفلیکس روی آنتن رفت و پخش آن تاکنون نیز ادامه دارد. 
 

نقد سریال Heartstopper

داستانHeartstopper از زمان پخش تاکنون توانسته تحسین منتقدان بسیاری را به دست آورد. این درام رمانتیک بریتانیایی از یک رمان اقتباس شده که ارزش آن را افزایش می ‌دهد. درست بعد از ۲ روز از انتشار این داستان توانست سر و صدای زیادی ایجاد کند و انواع مختلف جوایز بین المللی را به دست آورد. از افتخارات این نمایش می ‌توان به بهترین نمایش سال ۲۰۲۲، رسیدن به رتبه‌ های ابتدایی لیست بهترین‌ های تلویزیون، قرار گرفتن در زمره بهترین مجموعه‌ های تلویزیونی مورد پسند جوانان و نوجوانان و... اشاره کرد. این نمایش در سایت Imdb  امتیاز ۸.۷ از ۱۰ را کسب کرده که نشان می ‌دهد تماشاگران از عملکرد کلی این مجموعه رضایت کافی دارند و آن را یک روایت جذاب می‌ دانند. کاربران شرکت کننده در ارائه امتیاز به این مجموعه از کشور های مختلف جهان هستند که در نتیجه نشان دهنده ویژگی ‌های مطلوب آن از دید کاربران است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-06-23 00:30:39
    کیوت ترینهههه
    • 1402-05-23 03:50:21
      بولشت ترینه لاو ویکتور و سایمون خیلی بهتر بودن
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.