دانلود سریال
The Crown

7620 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 248594
10
/
8.6
IMDB Rating
60
/
60
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Crown (تاج) با زیرنویس فارسی به صورت کامل بدون سانسور
دانلود سریال The Crown (تاج) با زیرنویس فارسی به صورت کامل بدون سانسور

خلاصه داستان سریال The Crown

ماجرای این مجموعه تلویزیونی مربوط به سال 1947 میلادی می شود. بسیاری از اتفاقاتی که در سریال The Crown رخ می دهند، با همین سال در ارتباط اند. ملکه الیزابیت دوم، شخصیت اصلی داستان را در بر می گیرد که قرار است بر تخت نشسته و همسر پرنس فیلیپ شود. 

در همان ابتدای ماجرا، به نظر می­رسد همه چیز در بهترین حالت ممکن پیش می رود و قرار است مردم بریتانیا با روز های بسیار بهتری مواجه شوند. اما در ادامه خواهید دید که همین تاج گذاری سبب پایین آمدن قدرت بریتانیا در آن سال شده است. 

می توان علت کم شدن قدرت بریتانیایی که بسیار قوی بود را در شرایط سیاسی اقتصادی و تغییر آن ها جست و جو کرد. البته که جنگ جهانی دوم هم در این بازه زمانی، بی تاثیر نبود. در سریال The Crown با آغاز تاج گذاری ملکه الیزابت در سال 1947، استارت بسیاری از اتفاقات قرن بیستم زده شد. 

الیزابت باید به همراه همسرش فلیپ ، این اوضاع به هم ریخته را بهبود بخشیده و علاوه بر آن، کار دیگری را هم انجام دهد. این کار مربوط به ایجاد روابط جدید میان وینستون چرچیل با دفتر نخست وزیری است. وینستون چرچیل فردی است که بسیار زیرک و باهوش بوده و یکی از سیاستمداران قدرتمند قرن بیستم است. 

 

سریال The Crown

سریال تاج که به دست پیتر مورگان ساخته شده، ژانر های زندگی نامه، درام، تاریخی و بیوگرافی را در خود جای داده است. پیتر مورگان که سازنده The Crown است، به عنوان نویسنده داستان آن هم شناخته می­شود. دومینیک وست، کلر فری، الیویا کلمن، الیزابت دبیکی، هلنا بونهام کارتر، ونسا کربی، لسلی منویل، اما کورین و گیلیان اندرسون، از بازیگرانی هستند که در مجموعه تلویزیونی تاج به ایفای نقش پرداخته اند. 

می توان از پیتر مورگان و استیون دالردی به عنوان تهیه کندگان اجرایی این سریال نام برد. سونی پیکچرز تلویزیون و لفت بانک پیکچرز، از تولید کنندگان مجموعه تاج هستند. این سریال، محصولی از بریتانیا است که به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

تا به حال 5 فصل که دارای 50 قسمت است، از این مجموعه تلویزیونی توسط شبکه نتفلیکس مورد انتشار قرار گرفته است. هر قسمت از The Crown حدود 54 تا 61 دقیقه را به خود اختصاص داده است. 

تاریخ 4 نوامبر 2016، تاریخ پخش اولین قسمت از این مجموعه 5 فصلی است. شبکه نتفلیکس وظیفه پخش تمامی قسمت های سریال تاج را به عهده گرفت. 

 

نقد سریال The Crown

با اینکه نمی­توان به صورت واضح، این موضوع را بیان کرد، اما برخی اوقات، دلیل زیاد شدن فصل های یک مجموعه تلویزیونی دلیلی جز پر طرفدار بودن و محبوبیت آن ندارد. تاج را هم می توان در همین دسته قرار داد؛ البته این مجموعه درام تاریخی دلایل دیگری هم دارد که موفقیت آن را نشان می دهند. 

The Crown توانست در سال 2017، جایزه بهترین سریال درام را در گلدن گلوب، از آن خود کند. تمام مسائل سیاسی در تاج به گونه ای قرار داده شده اند که مشکل خاصی را به وجود نیاورده و در عین حال، جز واقعیت را بیان نکرده باشند! 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.