دانلود فیلم
Rye Lane رای لین

565 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4795
10
/
7.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Rye Lane
دانلود فیلم Rye Lane

خلاصه داستان فیلم ‏Rye Lane

یاس در جنوب لندن، در یک توالت مختلط در یک نمایشگاه هنری که توسط یک دوست مشترک برگزار شده، با دام روبرو می شود. چند لحظه بعد، آنها دوباره در نمایشگاه همدیگر را ملاقات می کنند، و با هم در بازار Rye Lane قدم می زنند و بلافاصله به خاطر ارتباط مشترک خود و این واقعیت که هر دو به تازگی از شرکای عشقی خود جدا شده اند، پیوند می خورند. 

 

معرفی فیلم ‏Rye Lane

Rye Lane یک فیلم کمدی درام رمانتیک بریتانیایی محصول 2023 به کارگردانی راین آلن میلر در اولین کارگردانی بلند سینمایی خود بر اساس فیلمنامه ای از ناتان برایون و تام ملیا است. این فیلم در مناطق جنوبی لندن پکهام و بریکستون اتفاق می افتد و نام این فیلم برگرفته از زندگی واقعی رای لین است. سینمایی رای لین اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس 2023 در 23 ژانویه 2023 داشت، در 17 مارس 2023 در بریتانیا توسط Searchlight Pictures اکران شد و در 31 مارس 2023 توسط Hulu به صورت دیجیتالی در ایالات متحده منتشر شده که از انیمه لیست قابل دانلود است.

 

بررسی عملکرد فیلم Rye Lane

Rotten Tomatoes بر اساس 46 بررسی، با میانگین امتیاز 8.3/10، 98 درصد تایید را گزارش کرده است. نظر منتقدان این وب سایت این است: «خبر خوب به طرفداران رام کام: هرکسی که به دنبال یک افزودنی جدید هوشمند، خنده دار و دل گرم کننده است، می تواند آن را در فیلم Rye Lane بیابد». مخاطبین باید بدانند که رای لین یک رامکام دلگرم کننده بریتانیایی است که در مورد یافتن عشق دوباره، زمانی که اصلا انتظارش را ندارید، است. دام (دیوید جانسون) و یاس (ویوین اوپارا) هر دو اخیراً از شرکای عشقی خود جدا شده اند، اما فیلم نشان می دهد که نوری در انتهای تونل وجود دارد و شادی هنوز به دست به دست آمدنی است. این فیلم تصویری مثبت و معتبر از جوانان لندن ارائه می‌دهد که در بازتاب آن از شهر متنوع و چندفرهنگی شکوفا می‌شوند. Dom و Yas هر دو شخصیت های مثبت داستان هستند. دام در حال گریه کردن دیده می شود و فیلم آسیب پذیری و حساسیت او را بررسی می کند، چیزی که در بین شخصیت های مرد در سینما نادر است. مقدار کمی خشونت در این فیلم وجود دارد زیرا مردی که خانه اش را شکسته می بیند به صورت یکی از عاملان برخورد می کند. شخصیت‌ها در محیط‌های اجتماعی الکل می‌نوشند و سیگار می‌کشند، اما هرگز زیاده‌روی صورت نمی گیرد. دو بازیگر کاملاً بین عناصر کمدی (که تعداد زیادی از آنها وجود دارد و گاهی اوقات باعث می شود که با صدای بلند بخندید) و عناصر تندتر تعادل برقرار می کنند و این خط دشوار داستانی را به شکلی پیروزمندانه در هم می آمیزند. نحوه لبخند زدن دام به یاس همه چیز است. این فیلم همه چیز است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.