دانلود فیلم
Shortcomings کاستی ها

498 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1748
10
/
6.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Shortcomings (کاستی ها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Shortcomings (کاستی ها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Shortcomings 2023

بن، یک فیلمساز مبارز، در برکلی کالیفرنیا، با دوست دخترش میکو، که برای یک جشنواره محلی فیلم آسیایی آمریکایی کار می کند، زندگی می کند. وقتی او یک سالن سینمای هنری را به عنوان شغل روزانه اش مدیریت نمی کند، بن وقت خود را صرف وسواس در مورد زنان بلوند غیرقابل دسترس، تماشای دی وی دی های مجموعه معیارها می‌کند و با دوست صمیمی اش آلیس، یک دانشجوی فارغ التحصیل که عادت به قرار سریالی دارد، غذا می خورد. هنگامی که میکو برای دوره کارآموزی به نیویورک نقل مکان می کند، بن به حال خود رها می شود و شروع به کشف آنچه که فکر می کند ممکن است بخواهد می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Shortcomings

فیلم کاستی ها (به انگلیسی: Shortcomings) یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، درام محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و تهیه کنندگی راندال پارک (در اولین کارگردانی بلند خود)، بر اساس فیلمنامه ای از آدریان تامین، بر اساس کمیک او به همین نام است.  جاستین اچ. مین، شری کولا، الی مکی، دبی رایان، تاوی گوینسون، سونویا میزونو، جیکوب باتالون و تیموتی سایمونز در این فیلم ایفای نقش می کنند. اولین نمایش جهانی فیلم Shortcomings در جشنواره فیلم ساندنس 2023 در 21 ژانویه 2023 بود. در این فیلم بازیگرانی چون جاستین اچ مین در نقش بن، شری کولا در نقش آلیس، الی ماکی در نقش میکو، تاوی گوینسون در نقش آتوم هنرنمایی می کنند. در مارس 2021، اعلام شد که رندال پارک این فیلم را بر اساس فیلمنامه ای از آدریان تامین، بر اساس رمان گرافیکی او به همین نام، کارگردانی خواهد کرد و جاذبه های کنار جاده قرار است تولید شود. در آگوست 2022، جاستین اچ. مین، شری کولا، آلی مکی، دبی رایان، تاوی گوینسون، سونویا میزونو، جیکوب باتالون و تیموتی سایمونز به بازیگران فیلم پیوستند و تصویربرداری اصلی در شهر نیویورک به پایان رسید.

 

عملکرد فیلم کاستی ها 2023

اولین نمایش جهانی فیلم Shortcomings در جشنواره فیلم ساندنس 2023 در 21 ژانویه 2023 بود. در مارس 2023، Sony Pictures Classics حقوق پخش فیلم را به دست آورد. در 4 آگوست 2023 منتشر شد. این فیلم بر روی 404 پرده اکران شد و 300949 دلار (میانگین 744 دلار در هر صفحه نمایش) در آخر هفته افتتاحیه خود فروخت. برای دانلود فیلم Shortcomings 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم با امتیاز تایید 84 درصد بر اساس نظر 124 منتقد، با میانگین نمره 6.9/10 دبیو کرد. دانلود فیلم Shortcomings 2023 به طرفداران ژانر کمدی درام پیشنهاد میشه. انجمن این وب سایت می گوید: «نخستین کارگردانی رندال پارک دارای طنز و دلنشینی است و به ستاره جاستین اچ مین وسیله ای برای بازی با کاستی های کمی می دهد.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.