دانلود فیلم
Past Lives

1234 تعداد بازدید
User 1
10
/
6
AnimeList Rating
User 26243
10
/
8.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم کره ای Past Lives (زندگی های گذشته) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم کره ای Past Lives (زندگی های گذشته) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Past Lives

نورا و هائه سانگ، دو دوست دوران کودکی هستند که عمیقاً با هم صمیمی هستند، پس از مهاجرت خانواده نورا از کره جنوبی، آنها از هم جدا می شوند. بیست سال بعد، آنها برای یک هفته سرنوشت ساز دوباره گرد هم می آیند و با چیزهایی چون عشق و سرنوشت روبرو می شوند.

 

عوامل ساخت فیلم زندگی‌های پیشین

این فیلم سینمایی که محصول مشترک دو کشور کره جنوبی و آمریکا است، با زبان های انگلیسی و کره‌ای منتشر شد و فیلمبرداری آن نیز در نیویورک آمریکا انجام شد.
کارگردان و نویسنده این فیلم سینمایی Celine Song، نویسنده و فیلم ساز و تهیه کننده کره‌ای بوده که با فیلم های The Wheel of Time (2021) و Working in the Theatre (1976) شناخته می‌شود. این فیلم در افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم سیاتل 2023 حضور داشت. این فیلم در تاریخ 2 ژوئن 2023 در ایالات متحده اکران محدود خود را آغاز کرد، قبل از اینکه در 9 ژوئن به سینماهای بیشتری گسترش یابد. و در 23 ژوئن در سراسر کشور منتشر شد.
از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند می توان به Greta Lee در نقش نورا، تئو یو در نقش هائه سانگ، جان ماگارو در نقش نویسنده، مون سئونگ اه در نقش نورای کودک و Leem Seung-min در نقش هائه سانگ کودک اشاره کرد.
چه زمانی می دانید که یک رابطه واقعی است؟ آیا زمانی است که نگاه هایتان به همدیگر کمی طولانی تر از حد معمول است؟ آیا زمانی است که نمی توانید با یکدیگر صحبت نکنید؟ آیا زمانی که شما دو نفر با هم کاری انجام می دهید بیشتر از حد معمول احساس می شود؟ در «زندگی‌های گذشته» هر یک از محبت‌های ظریف جرقه‌ای است که می‌تواند به چیزهای بیشتری منجر شود. این فیلم به بررسی احساسات لطیف روابط در مراحل مختلف می‌پردازد، از له شدن در زمین بازی تا روابط بزرگسالی. این فیلم نوعی فیلم ظریف است که امکان تأمل در خود و همچنین سرگرمی را فراهم می‌کند و دو شخصیت را دنبال می‌کند که نشان می‌دهند چگونه روابط - چه کاملاً تحقق یافته و چه غیر واقعی - بر زندگی ما تأثیر می‌گذارند. در کودکی در کره جنوبی، نورای (سونگ آه مون) با پسر دیگری در کلاس خود به نام هاه سونگ (سونگ مین ییم) آشنا می شود. رابطه آنها زمانی شروع می شود که والدین او تصمیم می گیرند به کانادا نقل مکان کنند. این دو دوست دوران کودکی با ادامه زندگی آنها در کشورهای مختلف از هم دور می شوند. دوازده سال بعد، نورا یک نمایشنامه نویس موفق در شهر نیویورک است. هائه سانگ (تئو یو) یک دانشجوی مهندسی در سئول است که هرگز به عشق دوران کودکی خود فکر نمی کند. این زوج دوباره از طریق فیس بوک به هم متصل می شوند و به زودی زندگی آنها حول تماس های معمولی اسکایپ می چرخد. با این حال، بدون هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه یکی از آنها مایل به تغییر شغل اولیه خود هستند، جریان تماس‌های ویدیویی متوقف می‌شود. زندگی نورا و هائه سانگ بیش از 12 سال دیگر ادامه دارد تا اینکه دوباره به هم میرسند. هائه سانگ در نهایت به نیویورک میرود و تمام احساساتی را که فکر می کردند پشت سر گذاشته اند را بیان می کند...

 

عملکرد فیلم زندگی‌های پیشین

این درام عاشقانه آمریکایی/کره‌ای توانست با موفقیت پس از اکران به سطح بالایی برسد و فروش $3,563,702 داشته باشد و در وبسایت imdb امتیاز ۸.۴/۱۰ را کسب کند و در وبسایت Rotten Tomatoes نیز رضایت ۹۷ درصدی را از میان ۱۵۰ نظر کسب کند.
برای دانلود فیلم Past Lives با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.