دانلود فیلم
Murder Mystery 2 راز قتل 2

1016 تعداد بازدید
User 2
10
/
8
AnimeList Rating
User 46880
10
/
5.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Murder Mystery 2
دانلود فیلم Murder Mystery 2

خلاصه داستان فیلم ‏Murder Mystery 2‎

چهار سال پس از موفقیت اولین فیلم راز قتل، آدام سندلر و جنیفر آنیستون دوباره به هم می رسند تا ‏نقش های خود را در یک دنباله بازی کنند. فیلم اول درباره پلیس نیویورکی، نیک اسپیتز (سندلر) است که ‏همسرش آدری (آنیستون) را به تعطیلات می برد تا به ازدواجشان روح تازه ای بدمند، اما در نهایت به قتل ‏یک میلیاردر مسن متهم می شود. سری دوم این فیلم این زوج را در حالی نشان می دهد که داستان جنایی ‏و پلیسی دیگری روی دست دارند - البته این بار ماجرا در پاریس اتفاق میفتد. این فیلم با صحبت این زوج ‏در خانه در مورد دعوت خود برای عروسی مجلل دوستشان ماهاراجه آغاز می شود، که آدری پیشنهاد می ‏کند با توجه به اینکه آخرین باری که به یک رویداد بزرگ رفتند، «مردم زیادی مردند»، از آن اجتناب کنند. با ‏این حال، اسپیتز گوش نمی دهد و به عروسی می روند، جایی که البته به زودی با ربوده شدن داماد برای باج ‏خواهی، مشکلی پیش می آید.‏

 

معرفی فیلم راز قتل 2

سینمایی Murder Mystery 2 یک فیلم کمدی رازآلود آمریکایی به کارگردانی جرمی گارلیک و نویسندگی جیمز وندربیلت است. این فیلم دنباله ای بر فیلم Murder Mystery محصول 2019 است و آدام سندلر و جنیفر آنیستون در آن بازی می کنند. فیلم Murder Mystery 2 در 31 مارس 2023 توسط نتفلیکس اکران شده است. در اکتبر 2019، اعلام شد که دنباله ای برای Murder Mystery با بازی آدام سندلر و جنیفر آنیستون در حال ساخت است. در آگوست 2021، جرمی گارلیک به عنوان کارگردان، بر اساس فیلمنامه ای از جیمز وندربیلت، با فیلمبرداری دنباله آن در پاریس و در دریای کارائیب استخدام شد. سندلر و آنیستون بازگشت خود را در سپتامبر 2021 در رویداد جهانی هواداران Tudum تایید کرده بودند. در ژانویه 2022، گزارش شد که ادیل اختر و جان کانی نقش های خود را در اولین فیلم بازی خواهند کرد و مارک استرانگ، ملانی لوران، جودی ترنر اسمیت، کوهو ورما، انریکه آرس، تونی گلدوین، آنی مومولو و زورین ویلانووا به عنوان تازه وارد به این فیلم پیوستند. فیلمبرداری اصلی در ژانویه 2022 در هاوایی آغاز شد و در 8 آوریل 2022 در پاریس به پایان رسید.

 

آشنایی با بازیگران فیلم Murder Mystery 2‎

همانطور که در بالا ذکر شد، بازیگران توسط سندلر و آنیستون هدایت خواهند شد که بازی در فیلم اصلی را بر عهده داشتند. در همین حال، عادل اختر دوباره نقش مهاراجه را بازی خواهد کرد، در حالی که جان کانی نیز به نقش خود در نقش سرهنگ اولنگا بازگشته است. گروه بزرگی از بازیگران نیز برای این فیلم گردآوری شده اند، از جمله بازیگر نقش جاسوس فیلم Tinker Tailer Soldier Spy، مارک استرانگ، ستاره فیلم After Yang، جودی ترنر اسمیت و ستاره فیلم پست فطرت های لعنتی، ملانی لوران. علاوه بر این، انریکه آرس از سریالMoney Heist، تونی گلدوین ستاره فیلم رسوایی، زورین ویلانووا ستاره The Marvelous Mrs Maisel، Kuhoo Verma ستاره Plan B و Annie Mumoloبازیگر Bad Moms نیز به بازیگران این فیلم پیوسته اند. امیدواریم از تماشای این فیلم کمدی و رازآلود لذت ببرید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-01-20 22:40:48
    از قسمت اولش سرگرم کننده تر بود
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.