دانلود فیلم
Divorce Bait

755 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 127
10
/
4.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Divorce Bait
دانلود فیلم Divorce Bait

خلاصه داستان فیلم Divorce Bait

مارکو و الکسیس در دومین ازدواج خود هستند و حدود 4 سال است که با هم ازدواج کرده اند. هر دو در ازدواج قبلی خود، مورد خیانت قرار گرفته اند، که این امر باعث شده تا مقداری کینه به خصوص برای الکسیس باقی بماند. بنابراین وقتی یکی از دوستانش طلاق می گیرد و می بیند که آن زوج به سرعت با اعضای مجرد گروه دوستانشان جوش می خورند، برای او این سؤال پیش می آید که اگر اعلام کند که می خواهد طلاق بگیرد، چه کسی به شوهرش یا خود او میل پیدا می کند.

 

معرفی فیلم Divorce Bait

فیلم طعمه طلاق یک فیلم کمدی به کارگردانی Patrick Perez Vidauri و نویسندگی Ruben Islas وCristina Nava است که در سال 2023 منتشضر شده است. در این فیلم ونسا واسکز در نقش الکسیس لاگونا، جاستین برتی در نقش مارکو لاگونا، اریک فلوز در نقش ساموئل گری و جنیفر دیلی در نقش دبی بازی می کنند. مارکو یک مشاور املاک است که یکی از افراد عادی گروه دوستانش است. این شخصیت به زناشویی او نیز سرایت کرده زیرا الکسیس در رابطه این دو پرانرژی و شاداب تر است.شما همچنین ممکن است بازیگر این نقش را از صورت او بشناسید: شوهر ثروتمند در فیلم Melanie Martinez: Mrs Potato Headو الیوت در فیلم Submission یعنی جاستین برتی. در حالی که سال ها از زمانی که الکسیس یک  hand modelبوده می گذرد، او راضی بوده. اما، با این که می خواسته واقعاً خودش را وقف مادر بودن و خانه دار شدن کند، ارتباطات خود را در این صنعت با کسانی مثل دیوا حفظ کرده اما اغلب با برخی از خانم های همسایه اش معاشرت می کرده، به خصوص در طول روز که دخترش در مدرسه بوده است. این بازیگر را هم ممکن است قبلاً دیده باشید: کامیلا باریوس در  فیلمEast Los High  و مانوئلا در فیلم National Treasure: Edge of History. دیوا دوست افسانه ای الکسیس است که اون نیز Hand Model است. 

 

نقد و بررسی فیلم طعمه طلاق

یک فیلم عاشقانه بدون ژست بزرگ برای عذرخواهی برای سوءتفاهم ایجاد شده یا خرابکاری چه معنایی دارد؟ فیلم طعمه طلاق یک فیلم از نوعِ خودش است و ممکن است برای شما منطقی نباشد. این یک تمرین اعتماد بسیار عجیب است و نشان می دهد که چگونه یک طرف به طرف دیگر اعتماد می کند و اگرچه این فیلم به اندازه شخصیت ها و موقعیت های فیلم مضحک است، ممکن است این فیلم اوقات جالبی برای شما فراهم کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.