دانلود فیلم
The Portable Door

605 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3671
10
/
6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Portable Door
دانلود فیلم The Portable Door

خلاصه فیلم The Portable Door 2023

مردی در یک شرکت مرموز در لندن با کارمندان غیر متعارف، از جمله مدیر عامل کاریزماتیک که استراتژی شرکتی مدرن را در شیوه های جادویی باستانی گنجانده است، کارآموزی می کند. تمرکز این فیلم بر روی پل کارپنتر و سوفی پتینگل، کارآموزانی پست و سرکش که شروع به کار در شرکت مرموز کردند. شرورهای کاریزماتیک همفری ولز، مدیر عامل شرکت و مدیر میانی دنیس تانر با آوردن استراتژی مدرن شرکتی به شیوه های جادویی باستانی، دنیای جادو را مختل می کنند و پل و سوفی دستور کار واقعی شرکت بزرگ را کشف می کنند...

 

عوامل ساخت فیلم درب انتقال ۲۰۲۳

فیلم درب انتقال فیلمی استرالیایی به کارگردانی جفری واکر و نویسندگی لئون فورد و تام هولت است. در فیلم The Portable Door 2023 شاهد هنرنمایی بازیگرانی چون کریستف والتز در نقش همفری ولز، سم نیل در نقش دنیس تانر، پاتریک گیبسون در نقش پل کارپنتر، سوفی وایلد در نقش سوفی پنتیگل و میراندا اتو در نقش کنتس جودی هستیم. این فیلم از کتاب The Portable Door، اولین کتاب از مجموعه کتاب های تام هولت ساخته شده. 
کریستف والتس بازیگر اتریشی آلمانی است. او برای بازی در نقش افراد شرور و نقش های مکملش در فیلم های انگلیسی زبان از سال ۲۰۰۹ مشهور است؛ کریستف موفق به دریافت دو جایزهٔ اسکار، دو جایزهٔ گلدن گلوب و دو جایزه بفتا شده است. او در فیلم هایی نظیر فیلم حرامزاده های لعنتی ۲۰۰۹ ساختهٔ کوئنتین تارانتینو و در فیلم Django Unchained 2012 به ایفای نقش پرداخته است. والتس برای هر یک از این نقش‌ها برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. او همچنین در فیلم هایی چون فیلم Big Eyes 2014 و فیلم Specter 2015 و no time to die بازی کرد.
سم نیل هنرپیشه، تهیه‌کننده، کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون اهل نیوزلند است. او برای بازی در فیلم پارک ژوراسیک ساختهٔ اسپیلبرگ و نیز بازی در فیلم پیانو ۱۹۹۳ ساخته جین کمپیون شهرتی جهانی کسب کرد. سم نیل برای حضور در مینی سریال Merlin نامزد جوایز گلدن گلوب و امی شد. سم نیل همچنین در سریال پیکی بلایندرز نیز به ایفای نقش پرداخته است.

 

عملکرد فیلم The Portable Door 2023

فیلم درب انتقال که توسط بلانکا لیست و تاد فلمن با کمپانی جیم هنسون و Story Bridge Films تهیه شده است، از هفتم آپریل 2023 در اسکای سینما در بریتانیا در دسترس عموم قرار گرفت. برای دانلود فیلم The Portable Door 2023 به بالای صفحه مراجعه کنید. در سال 2013، شرکت جیم هنسون و Story Bridge Films توسعه فیلم The Portable Door را آغاز کردند. در فوریه سال 2020، جفری واکر اعلام شد که کارگردانی اقتباسی از اولین کتاب از مجموعه کتاب های فانتزی هفت قسمتی تام هولت با فیلمنامه‌ای توسط لئون فورد را بر عهده گرفته. در حال حاضر فیلم درب انتقال در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۵ منتقد امتیاز تایید ۱۰۰ درصد گرفته. این فیلم بر اساس نظر منتقدان و کاربران سایت imdb صرفا یه فیلم سرگرم کننده است. دانلود فیلم The Portable Door 2023 به طرفداران بازیگران برجسته فیلم پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.