دانلود فیلم
Space Oddity

397 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 672
10
/
5.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Space Oddity
دانلود فیلم Space Oddity

خلاصه فیلم Space oddity 2022

مرد جوانی به نام الکس (کایل آلن) زندگی در مریخ را در آینه برای خود روایت می کند. او در حال آموزش برای یک پروژه استعماری است.  در حالی که تصویری از سیاره سرخ کادر را پر می کند، می گوید: «این جایی است که من می میرم. این که آیا این طرح را به پایانی تیره و تار تعبیر کند یا به آغازی جدید امیدوار کننده، متعلق به مفسر است. برای الکس نیهیلیست در فیلم «عجیب فضایی» کارگردان کایرا سدویک، این تنها آینده ای است که می تواند برای خود متصور شود...

 

عوامل ساخت فیلم Space oddity 2022

فیلم عجیب و غریب فضایی (به انگلیسی: Space Oddity) یک فیلم در ژانر کمدی، رمانتیک و علمی تخیلی محصول سال 2022 کشور آمریکاست. این فیلم به کارگردانی Kyra Sedgwick ساخته شده است. در فیلم Space oddity 2022 بازیگرانی چون کایل آلن در نقش الکس مک آلیستر، الکساندرا شیپ در نقش دیزی تیلور، مدلین برور در نقش لیز و کوین بیکن در نقش جف مک آلیستر به ایفای نقش می پردازند. در ماه جون سال 2021 اعلام شد که کایرا سدویک این فیلم را کارگردانی خواهد کرد که توسط ربکا بنر نوشته شده است و کایل آلن، الکساندرا شیپ و مادلین بروئر در آن بازی خواهند کرد. فیلمبرداری در جون 2021 آغاز شد و تولید در سرتاسر رود آیلند انجام شد. 
کایل آلن بازیگر آمریکایی است. او بازیگری است که برای West Side Story 2021، فیلم نقشه چیزهای کوچک عالی 2021 و فیلم All my life 2020 شناخته شده است.

 

عملکرد فیلم عجیب و غریب فضایی ۲۰۲۲

این فیلم در 12 ژوئن در جشنواره فیلم ترایبکا 2022 نمایش داده شد. این فیلم توسط Samuel Goldwyn Films در 31 مارس 2023 منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Space oddity امتیاز 40 درصد تایید رو بر اساس نظرات 15 منتقد بدست آورد با میانگین امتیاز 6.1 از ده. نام این فیلم به خاطر یکی از محبوب ترین آهنگ های دیوید بووی است که از سبک روایت مشابهی برای روایت داستان فضانوردی به نام سرگرد تام که به شهرت فکر می کند و همسرش در حالی که ناخودآگاه در یک سفینه فضایی شکسته به سمت فراموشی شناور است، استفاده می کند. فضای خالی گسترده و مرگ قریب الوقوع تام با زندگی او در زمین در تضاد است. برای دانلود فیلم Space oddity 2022 به پایین صفحه مراجعه کنید. ربکا بنر، فیلمنامه نویس، احساسات فیلم را در همین محیط متضاد احساسات - زندگی و مرگ، امید و جهل- نشان می دهد. کوین بیکن ممکن است قهرمان فیلم Space Oddity نباشد، اما حضور این بازیگر در نقش شخصیتی مطمئناً تفاوتی در داستان ایجاد می کند. در حالی که این بازیگر نامزد جایزه امی و گلدن گلوب هنوز به خاطر ایفای موفقیت آمیزش در فیلم Footloose در سال 1984 شناخته می شود، چندین فیلم بسیار تحسین شده دیگر از نکات برجسته دوران بازیگری او هستند که می توانید قبل یا بعد از دانلود فیلم Space Oddity تماشا کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.