دانلود فیلم
Face/Off

454 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 388345
10
/
7.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Face/Off
دانلود فیلم Face/Off

خلاصه فیلم Face/Off 1997

مامور ویژه اف بی آی، شان آرچر از یک سوء قصد توسط کاستور تروی، جامعه شناس قاتل جان سالم به در می برد، اما گلوله به سینه آرچر نفوذ می کند و به پسرش مایکل برخورد می کند و به طور تصادفی پسر را می کشد.  شش سال بعد، انتقام آرچر علیه تروی در کمین تیمش به تروی، که با برادر کوچکتر و همدستش پولوکس است، در یک فرودگاه دورافتاده بیابانی به اوج خود می رسد. تروی آرچر را با آگاهی از بمبی که در جایی در لس آنجلس قرار دارد، می کوشد تا چند روز دیگر منفجر شود، قبل از اینکه آرچر بتواند اطلاعات بیشتری کسب کند، به کما بیفتد.  پولاکس، در بازداشت، تأیید می کند که بمب واقعی است، اما از افشای مکان آن خودداری می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Face/Off 1997

فیلم تغییر چهره (به انگلیسی: Face/Off) یک فیلم سینمایی در ژانر علمی تخیلی، اکشن و جنایی محصول کشور آمریکاست که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. فیلم Face Off 1997 به کارگردانی جان وو، نویسندگی مایک ورب و مایکل کولیری و با بازی جان تراولتا در نقش شان آرچر، نیکلاس کیج در نقش کاستور تروی، جوآن آلن در نقش ایو آرچر و الساندرو نیوولا در نقش پولوکس تروی است. فیلم Face/Off یک فیلمنامه مشخصاتی بود که نویسندگان مایک ورب و مایکل کولیاری آن را در سال 1991 برای جوئل سیلور و برادران وارنر انتخاب کردند. این گزینه در سال 1994 منقضی شد و پروژه توسط پارامونت پیکچرز خریداری شد. کارگردان و تهیه کننده آمریکایی راب کوهن در ابتدا قرار بود این فیلم را کارگردانی کند، اما زمانی که پروژه در حال چرخش بود، کوهن کارگردانی را ترک کرد. جان وو در سال 1996 وارد تیم شد. جانی دپ می خواست در نقش شان آرچر بازی کند اما پس از خواندن فیلمنامه، این نقش را جان تراولتا به عهده گرفت. فیلم  Face Off 1997 با بودجه تولید ۸۰ میلیون دلاری، از مجموعه های اکشن از جمله چندین تیراندازی خشونت آمیز و تعقیب و گریز با قایق که در منطقه لس آنجلس فیلم برداری شده بود، استفاده زیادی کرد.

 

عملکرد فیلم تغییر چهره ۱۹۹۷

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes برای فیلم Face Off امتیاز 92 درصد تایید از 91 بررسی انتقادی با میانگین نمره 7.8/10 ثبت شده است. انجمن انتقادی این وب سایت در مورد فیلم Face off نوشتند: «جان تراولتا و نیکلاس کیج در بازی موش و گربه (و به معنای واقعی کلمه همدیگر را بازی می کنند) در مقابل پس زمینه ای زیبا از خشونت جان وو بسیار زیبا و فوق العاده بازی می کنند.» برای دانلود فیلم Face Off 1997 به پایین صفحه مراجعه کنید. در سایت متاکریتیک، فیلم تغییر چهره ۱۹۹۷ امتیاز 82 از 100 را از 26 منتقد دریافت کرد که نشان دهنده "تحسین جهانی" است. تغییر نقش بین تراولتا و کیج و همچنین سکانس های اکشن خشونت آمیز و سبک شده، مورد تحسین قرار گرفت. راجر ایبرت منتقد شیکاگو سان تایمز به فیلم سه از چهار داد و خاطر نشان کرد: «در اینجا، با استفاده از ستاره های بزرگ سینما و درخواست از آن ها برای بازی در نقش یکدیگر، وو و نویسندگانش نقطه مقابل صحنه های اکشن فوق العاده ای پیدا می‌کنند: در تمام طول این صحنه. دانلود فیلم Face/Off 1997 به طرفداران پیگیر سینما و ستارگان جان تراولتا و نیکلاس کیج پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.