دانلود فیلم
Sisu

777 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 39962
10
/
6.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Sisu
دانلود فیلم Sisu

خلاصه فیلم Sisu 2022

در اواخر سال 1944، در طول جنگ لاپلند، کاوشگر عاتامی کورپی تنها با اسب و سگ وفادارش در بیابان دور افتاده لاپلند زندگی می کند. عاتامی روز های خود را در جست و جوی طلا به استخراج و معادن می گذراند.  پس از کشف یک ذخیره غنی، او مقدار زیادی از قطعات طلا جمع آوری می کند و بر اسب خود سوار می شود و با سگ خود به سمت نزدیکترین شهر می رود...

 

عوامل ساخت فیلم Sisu

فیلم سیسو یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن، تاریخی و جنگی محصول کشور فنلاند است. فیلم Sisu در سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی جلماری هلندر منتشر شد. داستان این فیلم در لاپلند فنلاند در طول جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد. Sisu یک جستجوگر طلا را دنبال می کند که تلاش می کند طلای دزدیده شده خود را حفظ کند و از خود در برابر جوخه مرگ نازی ها به رهبری یک افسر وحشی شوتزستافل دفاع کند. در این فیلم بازیگرانی چون یورما تومیلا در نقش عاتامی کورپی، آکسل هنی در نقش برونو هلدورف، جک دولان در نقش گرگ و میموسا ویلامو در نقش آینو به ایفای نقش می پردازند. در ابتدا، هلندر قرار بود روی کمدی علمی تخیلی جری و خانم جهان به عنوان پروژه بعدی خود پس از فیلم Big Game کار کند، اما همه گیری ویروس COVID-19 برنامه هلندر را تغییر داد و او به سمت ساخت فیلم Sisu رفت. این فیلم در سال 2021 در نزدیکی روستای Nuorgam در لاپلند با بودجه ای در حدود 6 میلیون یورو فیلمبرداری شد. به گفته هلندر، فیلم اکشن آمریکایی 1982 First Blood و تک تیرانداز نظامی فنلاندی واقعی، Simo Häyhä، الهام‌بخش بزرگی برای این فیلم بودند. کمپانی Sony Pictures Worldwide Acquisitions حقوق توزیع جهانی فیلم Sisu را در خارج از کشورهای شمال اروپا به دست آورد و سپس تصمیم گرفت با Lionsgate همکاری کند تا فیلم را در آمریکای شمالی منتشر کند.

 

عملکرد فیلم سیسو

فیلم Sisu در نهم سپتامبر 2022 در بخش جنون نیمه شب جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد. این فیلم در 27 ژانویه 2023 در فنلاند اکران شد و در 28 آوریل 2023 در ایالات متحده اکران شد. Sisu نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. در وب‌سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Sisu موفق به دریافت 94 درصد امتیاز تایید از 120 نقد، با میانگین نمره 7.7/10 شد. برای دانلود فیلم Sisu 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در انجمن این وب سایت آمده است: «سیسو از لحاظ روایی لاغر و به طرز هذیان آمیزی یک خمیر الهام بخش است که رضایت خونین را به علاقه مندان اکشن می دهد».  متاکریتیک بر اساس نظر 21 منتقد، نمره ۷۰ از صد رو به فیلم Sisu 2022 داد که نشان دهنده "بررسی های به طور کلی مطلوب" برای فیلم بوده است. رابرت دنیلز از RogerEbert به این فیلم سه و نیم ستاره از چهار ستاره داد و بیان کرد که "سیسو به طرز عجیبی سرگرم کننده است، بیشتر به این دلیل که برخلاف مضامین عمیق ترش، از بیهوده بودن هراسی ندارد." دانلود فیلم Sisu 2022 به طرفداران فیلم های جنگ جهانی و اکشن پیشنهاد می شود. در مارس 2023، هلندر در مصاحبه ای با STT به این ایده اشاره کرد که اگر فیلم در گیشه ایالات متحده موفق باشد، می تواند دنباله ای احتمالی برای سیسو بسازد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.