دانلود فیلم
Polite Society

482 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4766
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Polite Society
دانلود فیلم Polite Society

خلاصه فیلم Polite Society 2023

در لندن، ریا خان، نوجوان دو رگه بریتانیایی پاکستانی، آرزو دارد مانند بت خود، یونیس هاتارت، بدلکار سینما شود. ریا تحت یک آلتر ایگو به نام «خشم» با کمک خواهر بزرگترش لنا، که مدرسه هنر را رها کرده و با والدین دوست داشتنی اما سنتی خود، فاطمه و رافع، هر دو، به خانه بازگشته است، فیلم هایی از آموزش هنرهای رزمی می سازد. آنها در ادامه از رویاهای ریا دلسرد می شوند...

 

عوامل ساخت فیلم جامعه مودب 2023

فیلم جامعه مودب (به انگلیسی: Polite Society) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن، کمدی و درام محصول بریتانیاست. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی ندا منظور (در اولین کارگردانی فیلم بلند او) ساخته شد.  پریا کانسارا، ریتو آریا، نیمرا بوچا، آکشی خانا، سرافینا به، الا بروکلری، شونا بابایمی، شوبو کاپور و جف میرزا در این فیلم بازی می کنند. در ژانویه 2022 فاش شد که یک فیلم کمدی، اکشن و فمینیستی با تمرکز بر دو خواهر بریتانیایی پاکستانی توسط ندا منظور به نام Polite Society ساخته خواهد شد. در فوریه 2022 اعلام شد که فیلمبرداری این پروژه در لندن به پایان رسیده است. این فیلم توسط تیم بیوان و اریک فلنر برای عنوان کاری با اولیویه کامپفر و جان پوکاک برای پارک ویل پیکچرز تهیه شده است. در ژانویه 2022 فاش شد که یک فیلم کمدی، اکشن و فمینیستی با تمرکز بر دو خواهر بریتانیایی پاکستانی توسط ندا منظور به نام Polite Society ساخته خواهد شد. در فوریه 2022 اعلام شد که فیلمبرداری این پروژه در لندن به پایان رسیده است. این فیلم توسط تیم بیوان و اریک فلنر برای عنوان کاری با اولیویه کامپفر و جان پوکاک برای پارک ویل پیکچرز تهیه شده است. در جامعه مودب پریا کانسارا در نقش ریا خان، ریتو آریا در نقش لنا خان، نیمرا بوچا در نقش راحله دوست خانوادگی فاطمه که لنا و سلیم را راه اندازی می کند به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد فیلم Polite Society 2023

جامعه مودب اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس 2023 در 21 ژانویه 2023 داشت و در 28 آوریل 2023 توسط فوکوس فیچرز در بریتانیا و ایالات متحده اکران شد. فیلم Polite Society نقد های مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. برای دانلود فیلم Polite Society 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. جامعه مودب در جشنواره فیلم ساندنس 2023 در 21 ژانویه 2023، در جشنواره فیلم گلاسکو 2023 در 12 مارس 2023  و در 28 آوریل 2023 در بریتانیا و ایالات متحده اکران شد. فیلم Polite Society موفق به فروش ۲.۴ میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی شد. در جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم جامعه مودب بر اساس 135 نقد، با میانگین نمره 7.2/10، دارای 91 درصد امتیاز تاییدیه است. انجمن منتقدان این وب سایت چنین نوشتند: «فیلم جامعه مؤدب، کتاب آداب ژانر را از پنجره بیرون می اندازد، لگد می زند و مشت می کند تا فیلمی سرگرم کننده ارائه دهد که شکوه بالیوود و بدجنسی بریتانیا را در هم می آمیزد». متاکریتیک به این فیلم نمره 75 از 100 رو بر اساس 32 منتقد اختصاص داد که نشان دهنده بررسی های به طور کلی مطلوب برای این فیلم است. دانلود فیلم Polite Society به طرفداران فیلم های کمدی درام پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.