دانلود فیلم
Robots ربات ها

481 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1925
10
/
5.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Robots (ربات ها) بدون سانسور از لینک مستقیم با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Robots (ربات ها) بدون سانسور از لینک مستقیم با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Robots 2023

در دورانی که روباتیک پیشرفته بشر را قادر ساخته است از اندروید های واقعی به عنوان خدمتکار و کارگران یدی استفاده کند، ساکنان مرفه حومه شهر الین و چارلز از دو اندروید استفاده می کنند تا از محدودیت های زمانی ملاقات جلوگیری کنند. اما زمانی که اندروید ها متوجه می‌شوند که واقعاً در حال عاشق شدن هستند، هویت صاحبانشان را می‌دزدند و فرار می‌کنند و الین و چارلز را مجبور می کنند تا با هم متحد شوند و زندگی شان را پس بگیرند...

 

عوامل ساخت فیلم Robots 2023

فیلم روبات ها یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، رمانتیک و علمی، تخیلی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2023 به نویسندگی و کارگردانی آنتونی هاینز و کاسپر کریستنسن و با بازی شیلین وودلی و جک وایتهال به نمایش در اومد. فیلم Robots 2023 بر اساس کتاب "رباتی که شبیه من بود" نوشته رابرت شکلی است. در این فیلم شیلین وودلی در نقش الین، E2 و E3، جک وایتهال در نقش چارلز کامرون و C2، پل راست در نقش زک و نیک رادرفورد در نقش تد جونیور هنرنمایی می کنند. در ابتدا بازیگر اما رابرتز انتخاب شد تا اینکه شیلین وودلی جایگزین او شد. فیلمبرداری فیلم Robots 2023 در نیومکزیکو در آگوست 2021 انجام شد.

 

عملکرد فیلم ربات ها 2023

فیلم Robots در 19 می سال 2023 به طور همزمان در سینما های سراسر آمریکا اکران شد. فیلم حتی با یک تیراندازی دسته جمعی شوخی می کند. در یکی از صحنه‌ها، چارلز و الین متوجه می‌شوند که اندرویدهایشان درگیر تیراندازی دسته جمعی هستند تا به اربابان واقعی خود پایان دهند.  تنها واکنشی که این دو انسان می توانند از این موضوع داشته باشند این است که آنها باید در یک کابین در جنگل پنهان شوند. این اولین بار نیست که فیلمسازان سعی در معرفی مفهوم هوش مصنوعی در یک فیلم هالیوودی دارند و مطمئنا آخرین بار هم نخواهد بود.  از فیلم The Matrix (1999) تا فیلم Her (2012)، شخصیت های هوش مصنوعی به معرفی یک زاویه فنی و پیچیدگی متفاوت به طرح فیلم کمک کرده‌اند. علاوه بر این، Black Mirror (2011 – ) بیش از یک دهه است که مخاطبان را در مورد توانایی های هوش مصنوعی ترسانده است. برای دانلود فیلم Robots 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. برخلاف تمام فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی که در بالا نام بردم، اندرویدها در فیلم Robots (2023) در بهترین حالت مانند پلاستیک هستند.  با توجه به اینکه خود وودلی و وایت هال می توانند این نقش ها را بازی کنند، تفاوت آشکار کمی بین نقش انسانی و هوش مصنوعی آنها وجود دارد. دانلود فیلم Robots 2023 به طرفداران هوش مصنوعی پیشنهاد نمیشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.