دانلود فیلم
22 Jump Street جامپ استریت 22

990 تعداد بازدید
User 2
10
/
8
AnimeList Rating
User 390862
10
/
7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم 22 Jump Street (جامپ استریت 22) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم 22 Jump Street (جامپ استریت 22) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم 22 Jump Street

دو سال پس از موفقیت خود در برنامه خیابان جامپ 21، اشمیت و جنکو دوباره به خیابان ها آمدند و در مورد قاچاق مواد مخدر تحقیق کردند. با این حال، پس از شکست در تعقیب گروهی از فروشندگان مواد مخدر به رهبری The Ghost، معاون رئیس هاردی این دو نفر را به برنامه مخفی بازگرداند تا برای کاپیتان دیکسون کار کنند.  وظیفه آنها این است که به عنوان دانشجویان کالج مخفی شوند و تامین کننده یک ماده مخدر مصنوعی معروف به "WHY-PHY"  که باعث کشته شدن دانشجویی شد را کشف کنند.

 

عوامل ساخت فیلم 22 Jump Street

فیلم 22 Jump Street یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، اکشن، پلیسی و کمدی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2014 به کارگردانی فیل لرد و کریستوفر میلر، نویسندگی جونا هیل، مایکل باکال، اورن یوزیل و تهیه‌کنندگی و بازی هیل وچنینگ تیتوم است. این فیلم دنباله 21 جامپ استریت محصول سال 2012 است که به نوبه خود بر اساس مجموعه تلویزیونی به همین نام ساخته شده است.  طرح داستان افسران پلیس اشمیت و جنکو را دنبال می کند که در یک کالج مخفیانه می روند تا تامین کننده یک ماده مخدر جدید را پیدا کنند. برنامه ریزی برای ساخت دنباله جامپ استریت از هفته اکران فیلم اول آغاز شد.  به سرعت تایید شد که هیل و تیتوم دوباره نقش خود را بازی می کنند، در حالی که میلر و لرد اعلام کردند که در ژوئیه 2013 برای کارگردانی باز خواهند گشت. فیلمبرداری از سپتامبر تا دسامبر همان سال در نیواورلئان، لوئیزیانا و همچنین سن خوان انجام شد. فیلم 22 Jump Street در 4 ژوئن 2014 در شهر نیویورک اکران شد و 9 روز بعد توسط کلمبیا پیکچرز و مترو گلدوین مایر (MGM) در ایالات متحده اکران شد. به طور کلی نقد های مثبتی دریافت کرد و 331 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.  در مورد فیلم سوم و همچنین یک متقاطع احتمالی با فرانچایز Men in Black صحبت شد اما هرگز به نتیجه نرسید.  یک اسپین آف تحت رهبری زنان بعد ها در حال توسعه بود اما آن هم به نتیجه نرسید.

 

عملکرد فیلم 22 Jump Street

فیلم 22 Jump Street در 31 جولای 2014 در آلمان به اکران در اومد. دانلود فیلم 22 Jump Street به طرفداران فیلم های ژانر کمدی، اکشن پلیسی پیشنهاد ویژه میشه. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم 22 Jump Street بر اساس 224 نقد، با میانگین نمره 7.00/10، امتیاز 84% تایید را بدست آورد. خیابان جامپ 22 دنباله نادری است که نسبت به نسخه اصلی بهبود می یابد. در متاکریتیک، فیلم 22 Jump Street بر اساس 46 نقد دارای میانگین نمره 71 از 100 است. فیلم 22 Jump Street با بودجه 50 تا 84.5 میلیون دلار موفق به فروش 331.3 میلیون دلار در گیشه بین المللی شد. برای دانلود فیلم 22 Jump Street با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.