دانلود فیلم
We're the Millers ما میلر هستیم

785 تعداد بازدید
User 3
10
/
8.66
AnimeList Rating
User 468096
10
/
7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم We're the Millers (ما میلر هستیم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم We're the Millers (ما میلر هستیم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم We're the Millers 2013

دیوید کلارک، یک دلال سطح پایین ماری جوانا که در دنور زندگی می کند، پول و انبارش هدف سرقت قرار می گیرند که برخی از آنها را به تامین کننده مواد مخدر خود، برد گوردلینگر بدهکار بود. گوردلینگر او را مجبور به قاچاق ماری جوانا از مکزیک برای تسویه بدهی خود می کند. دیوید با فهمیدن اینکه تلاش یک مرد برای عبور از گمرک مشکوک است، یک همسایه استریپر به نام رز، یک فراری 19 ساله به نام کیسی و همسایه 18 ساله بی دست و پاش کنی را استخدام می کند تا به عنوان یک خانواده ساختگی "میلرها" ظاهر شوند.

 

عوامل ساخت فیلم ما میلر ها هستیم 2013

فیلم ما میلر ها هستیم (به انگلیسی: We're the Millers) یک فیلم سینمایی کمدی، جنایی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی راسون ام. تربر و با بازی جیسون سودیکیس، جنیفر آنیستون، اما رابرتز، ویل پولتر، نیک آفرمن، کاترین هان، مالی کویین و اد هلمز است.  فیلمنامه این فیلم توسط باب فیشر، استیو فابر، شان اندرس و جان موریس بر اساس داستانی از فیشر و فابر نوشته شده است. خلاصه داستان درباره یک دلال کوچک است که همسایگان خود را متقاعد می کند که با تظاهر به خانواده اش به او کمک کنند تا مواد مخدر را از مکزیک به ایالات متحده قاچاق کند. این فیلم در هفتم آگوست 2013 توسط New Line Cinema از طریق برادران وارنر منتشر شد. علیرغم نقد های متفاوت، این فیلم در گیشه موفق عمل کرد و ۲۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه ۳۷ میلیون دلاری خودش در طول اکران سینمایی فروخت. این فیلم نامزد چهار جایزه منتخب مردم و شش جایزه فیلم MTV شد که دو جایزه را برد.

 

عملکرد فیلم We're the Millers 2013

این فیلم در هفتم آگوست 2013 در ایالات متحده اکران شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم We're the Millers بر اساس 160 نقد با میانگین نمره 5.5 از 10، امتیاز 49% محبوبیت دارد. انجمن منتقدان این سایت نوشتند: «فیلم ما میلر ها هستیم که پتانسیل هایش را با داستانی ناهموار و با تنبلی هدر می دهیم.» برای دانلود فیلم We're the Millers 2013 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در متاکریتیک، این فیلم بر اساس 38 نقد، نمره 44 از 100 را کسب کرده است که نشان‌دهنده «بررسی های مختلط یا متوسط» است.» دانلود فیلم We're the Millers 2013 به طرفداران فیلم های ژانر کمدی جنایی پیشنهاد جدی میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.