دانلود فیلم
Kubrick by Kubrick کوبریک ساخته کوبریک

472 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2254
10
/
7.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Kubrick by Kubrick (کوبریک ساخته کوبریک) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Kubrick by Kubrick (کوبریک ساخته کوبریک) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه مستند کوبریک ساخته کوبریک ۲۰۲۳

مستندی که با استفاده از فیلم های آرشیو شده (از مصاحبه‌های گذشته با افرادی که با استنلی کوبریک کار کرده اند تا فیلم های خانگی خود کارگردان) و مصاحبه های صوتی نادر از فیلمساز استنلی کوبریک که تفسیر های خودش را درباره آثارش توضیح می دهد.

 

عوامل ساخت فیلم Kubrick by Kubrick 2023

فیلم کوبریک ساخته کوبریک (Kubrick by Kubrick) یک فیلم مستند محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی گریگوری مونرو درباره اسطوره کارگردان فیلم، استنلی کوبریک و زندگی و ساخته های او است. این فیلم توسط مارتین لورن و جرمی زلنیک و تحت پرچم های Temps noir، Telemark و Arte تولید شده است.  این فیلم در 12 مه سال 2020 در Arte در فرانسه به نمایش درآمد. قرار بود این فیلم در جشنواره فیلم ترایبکا 2020 نمایش داده شود، اما جشنواره به دلیل COVID-19 لغو شد، یک بار دیگر برای نسخه 2021 انتخاب شد. مستند Kubrick by Kubrick در جشنواره های متعددی مانند جشنواره بین المللی فیلم کارلووی واری و جشنواره فیلم آمریکایی دوویل برگزیده شده است. فیلم گرگوری مونرو همچنین در جشنواره بین‌المللی فیلم فوکوس و جوایز راکی ​​در جشنواره رسانه جهانی بنف دریافت کرد. در این مستند شاهد حضور استنلی کوبریک، مالکوم مک داول، جک نیکلسون و شلی دووال هستیم.

 

عملکرد فیلم Kubrick by Kubrick

از اکتبر 2021، مستند Kubrick by Kubrick بر اساس 11 بررسی با میانگین نمره 5.6/10 در Rotten Tomatoes دارای 82 درصد تأییدیه است. برای دانلود فیلم Kubrick by Kubrick با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. اوون گلیبرمن که برای Variety می نویسد می گوید: "همه چیز در یک فیلم کوبریک به شما تحویل داده می شود؛ هر جنبه ای از آن به صورت بصری، منطقی، فضایی، متافیزیکی ساخته شده است. با این حال در هر موردی که آن ساختار نفیس، در عین انضمام بودنش، شامل یک راز است.  کوبریک تمام ابعاد فیلم هایش را کنترل می کرد.  شری لیندن از هالیوود ریپورتر نوشت: "با نگاهی به روش های کوبریک، جنون و هوش سوزان، کوبریک کوبریک روان و متین است".  این فیلم برنده بهترین برنامه هنری در چهل و نهمین دوره جوایز بین‌المللی امی در سال 2021 شد. اگر از طرفداران اسطوره استنلی کوبریک هستین دانلود فیلم Kubrick by Kubrick حتما بهتون پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.