دانلود فیلم
Popuran پوپوران

466 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 187
10
/
5.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم ژاپنی Popuran (پوپوران) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم ژاپنی Popuran (پوپوران) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Popran 2022

نگاه کن، چیه تو آسمون؟ آیا پرنده است؟ آیا هواپیما است؟ نه. تاجر تگامی یک مزاحم وحشتناک است که یک روز بدون آلت تناسلی از خواب بیدار می شود. عضو بدن خود را ترک کرده است، بال های به دست آمده و در حال حاضر در سراسر ژاپن پرواز می کند. در حالی که آلت تناسلی او را مجبور می کند تا همه افرادی را که برای موفقیت او کنار گذاشته شده، به دنبال داشته باشد…

 

عوامل ساخت فیلم Popran 2022

فیلم Popran یه فیلم سینمایی در ژانر کمدی، فانتزی، درام محصول کشور ژاپن است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ در ژاپن با کارگردانی شینیچیرو اوئدا به نمایش در اومد. فیلم پوپان یک فیلم خنده دار است. اما بهترین بخش Popran این است که آن را به درک کامل اودا از نحوه استفاده از پوچ بودن به عنوان یک دستگاه روایت قوی نشان می دهد. داستان فیلم Popran 2023 درمورد یک شی غیرقابل شناسایی در آسمان می چرخد.  مردی مشکوک که توری در دست دارد ناگهان ظاهر می شود و سعی می کند چیزی را که از او فرار کرده است بگیرد. او باید ظرف شش روز آن «رفیق» پرسرعت را بگیرد وگرنه برای همیشه آن را از دست خواهد داد.

 

عملکرد فیلم Popran 2022

فیلم Popran در تاریخ چهاردهم ژانویه ۲۰۲۲ در سینما های ژاپن به اکران در اومد. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۶ از ده رو دادند. سایت Mydramalist نیز به Popran نمره ۷ از ده رو اختصاص داده است. برای دانلود فیلم Popran 2022 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم ژاپنی به عنوان تحقیق در مورد مردانگی سمی، پیدا کردن آسیب پذیری و یادگیری نحوه رشد با درک اشتباهات شما عمل می کند. Tatsuya به عنوان یک شخصیت اصلی، از اکثریت قریب به اتفاق از فیلم ناامید شده است. این وحشت چیزی است که مخاطبان را به همدمان تبدیل می کند، زمانی که ترس از زندگی بدون آلت تناسلی او را تغییر می دهد.  این فیلم جذاب، خنده دار است و موفق به انجام کاری بزرگتر از آنچه شما فکر می کنید با موضوعی مهم است. سرراست و رک؟ بله، اما به طرز عجیبی صادقانه است.  این فیلم ممکن است چیز بدی بگوید، اما به معنای چیزی است که می‌گوید و سوءتفاهم نخواهد شد.  عموماً از نظر چشم انداز مثبت است و در زدن نت های مورد انتظار شرم ندارد. دانلود فیلم Popran 2023 به کسانی که به دنبال فیلمی هستند که در تنهایی خنده به لبشون بیاره پیشنهاد میشه. صحنه ای پر از نمایش های ضروری از غم و اندوه به ناامیدی در آخرین لحظاتش و در حداقل یک بخش از تلاش تاماگی به وضوح نشان می دهد که بخشش به هیچ وجه در راه نیست، به ویژه با توجه به اینکه او این کار را به دلایل خودخواهانه انجام می دهد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.