دانلود فیلم
Beverly Hills Cop III پلیس بورلی هیلز 3

395 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 84447
10
/
5.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Beverly Hills Cop III (پلیس بورلی هیلز 3) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Beverly Hills Cop III (پلیس بورلی هیلز 3) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Beverly Hills Cop 3

یک شب در دیترویت، اکسل فولی قصد دارد باندی از سارقان ماشین را که یک مغازه خرده فروشی محلی را اداره می کنند، دستگیر کند.  اکسل بدون اطلاع مافوق خود، قصد دارد تنها با استفاده از تیم خود به مغازه حمله کند. در همین حال، یک گروه چهار نفره به مغازه خرده فروشی می رسند تا یک ون مکعبی را که سارقان خودرو ربوده بودند، بردارند. رهبر گروه تأیید می کند که این وسیله نقلیه همچنان محموله های خود را دارد که شامل جعبه هایی است که دارای برچسب متعلق به دولت ایالات متحده است، سپس افرادش دزدان خودرو را اعدام می کنند...

 

عوامل ساخت فیلم پلیس بورلی هیلز 1994

فیلم پلیس بورلی هیلز III (انگلیسی؛ Beverly Hills Cop III) یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و اکشن ساخت کشور آمریکاست. این فیلم در سال 1994 با بازی ادی مورفی و کارگردانی جان لندیس به نمایش در اومد که قبلاً با مورفی در Trading Places و Coming to America کار کرده بود. این سومین فیلم از مجموعه پلیس بورلی هیلز است مورفی دوباره نقش اکسل فولی پلیس دیترویت را بازی می کند که یک بار دیگر به بورلی هیلز، کالیفرنیا باز می‌گردد تا باندی از جعل کنندگان را که مسئول مرگ رئیسش هستند، متوقف کند. فولی با دوستش، کارآگاه بورلی هیلز، بیلی روزوود (قاضی راینهولد) همکاری می کند و تحقیقات او را به یک شهربازی معروف به دنیای شگفت انگیز هدایت می کند. این فیلم تعدادی از چهره های سرشناس سینما از جمله رابرت بی شرمن، آرتور هیلر، جان سینگلتون، جو دانته، باربت شرودر، پیتر مداک، افسانه جلوه های ویژه، ری هریهاوزن و جورج لوکاس به عنوان حامی سواری را به نمایش می گذارد. همچنین این اولین فیلم از این مجموعه است که تهیه کنندگان دان سیمپسون و جری بروکهایمر را که به دلیل اختلافات بودجه ای از تولید فیلم منصرف شدند، در آن شرکت نمی کند. ایده‌های رد شده برای فیلم پلیس بورلی هیلز سه شامل فیلمنامه رابرت تاون (که در آن فولی باید با وضعیت شهرت خود مقابله کند)، سناریویی که مورفی با شان کانری در نقش کارآگاه اسکاتلند یارد قرار می‌گیرد و ایده دیگری از اکسل در لندن که در آن همتای اسکاتلندیارد او می‌تواند در آن نقش داشته باشد. توسط جان کلیس بازی شده است.  آخرین مورد شامل گانگستر های بریتانیایی بود که بر اساس برادران واقعی کری ساخته شده بودند، که در دیترویت دستگیر شدند و توسط جفری (دوست اکسل از پلیس بورلی هیلز و پلیس بورلی هیلز II با بازی پل رایزر) و اکسل به لندن منتقل شدند. تولید به طور موقت تعطیل شد تا به گروه برتر پارامونت این فرصت داده شود تا با بودجه مارپیچی فیلم کنار بیایند. در ابتدا 55 میلیون دلار تخمین زده شد، اما خیلی زود به بیش از 70 میلیون دلار رسید. از این بودجه، 15 میلیون دلار چک حقوق مورفی بود.

 

عملکرد فیلم Beverly Hills Cop 1994

پلیس بورلی هیلز ۳ در 25 می 1994 اکران شد و 42.6 میلیون دلار در ایالات متحده و 76.5 میلیون دلار در باکس آفیس خارجی برای مجموع 119.2 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. این فیلم نقد های منفی منتقدان را دریافت کرد و توسط آنها و خود مورفی به عنوان ضعیف ترین فیلم این سه گانه شناخته شد. فیلم Beverly Hills Cop III به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و در حال حاضر بر اساس 56 بررسی، امتیاز 11٪ را در سایت Rotten Tomatoes دارد. انجمن انتقادی سایت درمورد این فیلم نوشتند؛  پلیس بورلی هیلز با وجود اینکه در یک پارک تفریحی قرار دارد، سرگرمی را فراموش می کند، زیرا با خشونت غیر الهام آمیز و مسایل گیج کننده بی هدف همراه می شود، در حالی که ادی مورفی بی حال به مسائل کمک نمی کند.» متاکریتیک بر اساس 15 بررسی به آن امتیاز 16/100 داد که نشان دهنده "نامطلوبی شدید" است. برای دانلود فیلم Beverly Hills Cop III با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. ریچارد ناتال از Variety فیلم Beverly Hills Cop III را "بازگشت به فرم توسط ادی مورفی" نامید که "قبل از پایان تمام می شود". کرین جیمز از نیویورک تایمز نوشت که این فیلم به گونه ای طراحی شده است که پول ساز بی خیال و مطمئنی باشد، اما مورفی نقش فولی را خیلی مستقیم بازی می‌کند. پلیس بورلی هیلز سوم نامزد دو جایزه تمشک طلایی شد، برای لندیس به عنوان بدترین کارگردان و فیلم به عنوان بدترین بازسازی یا دنباله دانلود فیلم Beverly Hills Cop III 1994 صرفا به طرفداران بازیگر مورفی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.