دانلود فیلم
Beverly Hills Cop II پلیس بورلی هیلز 2

468 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 124967
10
/
6.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Beverly Hills Cop II (پلیس بورلی هیلز 2) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Beverly Hills Cop II (پلیس بورلی هیلز 2) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Beverly Hills Cop 1986

کاپیتان پلیس بورلی هیلز، اندرو بوگومیل، کارآگاه بیلی روزوود و گروهبان جان تاگارت در تلاش هستند تا بفهمند چه کسی پشت "جنایت الفبا" است، مجموعه ای از سرقت های عمدتاً گران قیمت که با پاکت های مونوگرام شان با ترتیب حروف الفبا مهاجمان متمایز می شوند. اداره پلیس بورلی هیلز که توسط هارولد لوتز، رئیس پلیس جدید بی کفایت، خودخواه و توهین آمیز کلامی اداره می شود، که هر کاری می کند تا در سمت خوب شهردار تد ایگان بماند یک مسئله دیگر است...

 

عوامل ساخت فیلم Beverly Hills Cop 1987

فیلم پلیس بورلی هیلز ۲ یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، اکشن و پلیسی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۱۹۸۷ به کارگردانی تونی اسکات، نویسندگی لری فرگوسن و وارن اسکارن و با بازی ادی مورفی است. این فیلم دنباله ای بر فیلم پلیس بورلی هیلز در سال ۱۹۸۴ و دومین قسمت از مجموعه فیلم های Beverly Hills Cop است. مورفی به عنوان کارآگاه پلیس دیترویت، اکسل فولی، بازمی گردد، که پس از شلیک کاپیتان اندرو بوگومیل (رونی کاکس) و زخمی شدن کاپیتان اندرو بوگومیل (رونی کاکس) با کارآگاهان بورلی هیلز، بیلی رزوود (قاضی راینهولد) و جان تاگارت (جان اشتون) دوباره متحد می شود. پارامونت پیکچرز یک سریال تلویزیونی بر اساس فیلم اول (Beverly Hills Cop) برنامه ریزی کرده بود. مورفی سریال را رد کرد اما مایل بود دنباله آن را انجام دهد. تهیه کنندگان سیمپسون و بروکهایمر تونی اسکات را به دلیل موفقیت او در فیلم پرفروش Top Gun در سال 1986 برای کارگردانی استخدام کردند.  این فیلم در ابتدا قرار بود در لندن و پاریس فیلمبرداری شود. با این حال، پس از ابراز بی میلی مورفی برای فیلمبرداری در خارج از ایالات متحده، فیلمنامه دوباره نوشته شد. دستمزد ادی مورفی برای بازی در این فیلم 8 میلیون دلار بود. بودجه این فیلم 27 میلیون دلار بود. رونی کاکس قرار بود زمان بیشتری را در این فیلم داشته باشد، اما به دلیل بازی در Robocop نتوانست. فیلمبرداری در 10 نوامبر 1986 آغاز شد و پس از 135 روز فیلمبرداری در 25 مارس 1987 به پایان رسید.

 

عملکرد فیلم پلیس بورلی هیلز 2

فیلم Beverly Hills Cop 1987 با وجود درآمد کمتری نسبت به فیلم اول و دریافت نقد های متفاوت از سوی منتقدان، همچنان با فروش 276.6 میلیون دلاری در گیشه موفق بود. جدا از موفقیت در باکس آفیس، این فیلم نامزد اسکار و جایزه گلدن گلوب برای بهترین آهنگ اصلی، برای «Shakedown» ساخته باب سیگر شد.
فیلم Beverly Hills Cop 2 نقد های متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد. برای دانلود فیلم Beverly Hills Cop 1987 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در سایت Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 39 نقد، 46 درصد امتیاز با میانگین نمره 5.1/10 دارد. انجمن منتقدان این سایت درمورد Beverly Hills Cop 2 نوشتند: «ادی مورفی به عنوان اکسل فولی عاقل همچنان جذاب است، اما پلیس بورلی هیلز دوم او را - یا بیننده - را به جایی نمی برد که بتواند دنباله آن را توجیه کند». در متاکریتیک، این فیلم بر اساس 11 منتقد، نمره 48 از 100 را به دست آورده است که نشان دهنده «بررسی های مختلط یا متوسط» است. جانت ماسلین از نیویورک تایمز نوشت که این فیلم شبیه سازی ماهرانه ای از اولین فیلم است که نمی تواند با تازگی یا هیجان آن شخص مطابقت داشته باشد. ورایتی آن را «یک بازسازی پر سر و صدا، بی حس کننده، بی تخیل و بی قلب از فیلم اصلی» نامید. مورفی گفت: «پلیس بورلی هیلز II احتمالاً موفق ترین تصویر متوسط ​​تاریخ بود. "این فیلم 250 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت و یک فیلم نیمه کاره بود. دانلود فیلم Beverly Hills Cop 2 به طرفداران ژانر اکشن پلیسی کلاسیک توصیه می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.